Zwanger en uitgerekend in januari!

Hey caat! Hoe gaat het meid? Hier goed!  Zit even te genieten op de bank nu Dani op bedje ligt, maar hoor haar net al mopperen hahahaha!  Jill zit tv te kijken en ik moetttt echt de huiskamer ff opruimen..dus zit al een uur Annemarie opstaan met je lazy ass! Geen zin in, ondertussen begonnen met ovulatietesten en die beginnen al te laten zien dat er een eisprong aankomt! Zou tof zijn  :)  januari ga ik met jullie niet meer halen verwacht ik als ik nou alweer in februari uitgerekend ben straks dan is dat toch wel toevallig...alle drie in februari geboren pfff  :p Fijn weekend! Ik ga nu echt wat doen dames geniet van jullie zwangerschap en maak je niet te druk je kunt er helaas in dit stadium niets aan doen als het misgaat...ik weet er namelijk alles van jammer genoeg.. Groetjes en zet hem op! Annemarie
 
Hoi Annemarie, leuk om wat van je te horen. Oehhh spannend, de eisprong! Veel plezier de komende dagen ;-) Zou wel heel erg leuk zijn, 3 kids in februari. Houdt je ons op de hoogte?

Hier gaat alles goed. Ondertussen hebben we twee goede  echo's gehad. Ben wel paar dagen terug gezet.. Maar termijn echo heb ik pas over 3,5 week! Echt genieten kan ik helaas nog niet, ik hoop dat dat nog wel gaat komen. We leven nu van echo naar echo!

Hoe gaat het met de andere zwangeren? Al mooie echo's gehad?
 
Hoi Caat en Annemarie,

Leuk om weer iets van jullie te horen! Spannend Annemarie, ik ga voor je duimen! ;-)

Is nog steeds een beetje onwerkelijk he? ik heb nu inmiddels ook 2 goede echo's gehad, maar na het heftige bloedverlies vd eerste keer durf ik nog niet echt te genieten..stom!  Hebben over 2,5e week de termijnecho, ben heel benieuwd!

Enne Jenny, ik ben ook heel erg moe..kom bijna niet van de bank af en kan de hele dag slapen..hopen dat het na 12wkn beter gaat worden ;-)

Oh en Caat, ook ik heb me aangemeld bij moeders voor moeders! eerste afspraak moet nog gemaakt worden :)
<p style="display: inline !important;">Geniet er allemaal van!</p>
<p style="display: inline !important;"></p>
 
Hoi Jenny, wat spannend voor jullie! Hoop dat jullie echo goed is dinsdag. Heel herkenbaar, dat moe zijn hoor. Er komt echt niks uit mn handen. Beetje spelen met mijn dochtertje en als zij 's middag slaapt lig ik ook op de bank. Op het werk vind ik het ook best zwaar daardoor.

Ik heb mijn echo over 2,5 week. Echt aftellen. De vorige 3x ging het rond dit moment mis dus erg ontspannen ben ik momenteel niet. Ben ook best misselijk maar zolang dat zo is zit onze kleine pruts er nog denk ik dan maar :)



 
Hebben jullie allemaal al een echo gehad? De eerste echo wordt voor mij de termijnecho... moet ik nog ff op wachten.. GeGelukkig nog niet veel kwaaltjes,  ben even iets vermoeider geweest maardat lijkt nu wweer weg te trekken.  Ben wel weer gelijk een stuk gezonder gaan eten :) had ik bij mn vorige ook.
 
Hallo allemaal

mijn eerste zwangerschap en bloednerveus voor de 2e echo overmorgen om 20.00 uur. Kan niet wachten.Ben 11 januari uitgerekend.

leuk om hier alle verhalen te delen! Heb nergens last van gehad tot nu toe. Erg misselijk en lijkt of me borsten op springen staan.

Gr Stefanie

 
Jeetje Anniek dan is het extra spannend nu. Hopen dat de tijd snel voorbij vliegt! En wat je zegt, zolang je de kwaaltjes hebt zal het allemaal wel goed zijn! ;-)

Droogje85, ik heb inmiddels 2 echo's gehad en krijg over 2 weken de 10wkn echo. Gek he, dat het zo verschillend is per verloskundige? Moet zeggen dat mij bij de grootste vermoeidheid sinds 2dgn over is..

Stefanie, gefeliciteerd! spannend hoor, nog 1nachtje!
 
Hoi Ilro,

Wat goed dat je ook meedoet met mvm! Weet je al wanneer je je eerste afspraak hebt?

Hier afgelopen maandag weer een echo gehad. Alles zag er goed uit! Nu wachten tot dinsdag, dan weer een echo!
 
Terug
Bovenaan