Zwanger en uitgerekend in januari!

Ilro wat goed dat je ook meedoet met Mvm!

Droogje, hoe is het nu? Hier een soortgelijk verhaal..

Het gaat momenteel niet zo goed. Ik heb dinsdag veel bloed verloren. We hadden die dag een afspraak dus we konden gelijk kijken. We gingen van het ergste uit. Tot onze verbazing zagen we nog een levend kindje! Na deze dinsdag heb ik niet meer gebloed, maar ik maak me nog vreselijk veel zorgen. Vanmiddag om 15:10 heb ik een afspraak in het ziekenhuis. Duimen maar!!!!
 
Op dit moment ben ik er zo goed als zeker van dat het helaas over is. Heb in het weekend nog meer bloed verloren.  Kan morgen terecht voor de echo om te kijken hoe het ervoor staat. Maar ga er niet meer vanuit dat er nog iets zit. Zal het morgen nog even laten weten. Bedankt voor jullie medeleven!!!



Hoe was je afspraak caat01?
 
Gisteren hebben wij een echo gehad. Gelukkig, zag alles er goed uit. Er was geen bloed meer te zien en het kindje was goed gegroeid. We zijn wel even flink wakker geschud en vanaf nu neem ik echt voldoende rust.  Het was voor ons al een stessvolle zwangerschap en dan krijg je dit ook er ook eens bij. Maar goed, gelukkig is nu alles goed.

hoe laat heb jij de afspraak vandaag Droogje. Ik hoop ook op een wonder voor jou..
 
Fijn te lezen Caat dat alles toch goed is! Vind het zelf ook moeilijk om naar je lijf te luisteren en de rust te pakken hoor..

Ik ben zo ontzettend blij dat iedereen bij ons het al weet, ben net 9,5e week en loop al in zwangerschapsbroeken rond! Hebben jullie hier ook al 'last' van??
 
Wat een ontwikkelingen allemaal!

Hier gaat het allemaal vrij goed, wel nog steeds erg misselijk, tot overgeven aan toe (gelukkig dat laatste niet zo vaak). En ik slaap heeeel veel, als het even kan.

We hebben al een eerste echo en een intake gehad, volgende week de termijnecho en dan gaan we het vertellen. We hebben het tot nog toe voor onszelf gehouden. Maar ik kan niet wachten om het te vertellen! Hoef ik ook mijn buik niet meer te verbergen, want dat wordt wel lastiger, maar alles past nog steeds :)







 
Hallo meiden :) hoe gaat het met jullie? Ik wilde even mijn onzekerheid kwijt .. Maandag hebben we de termijn echo en intake.. Erg spannend! Met 7 weken en 8 weken hadden we ook een goede echo met hartslag... Maar toch ben ik zo onzeker over maandag.. Zo bang dat het misschien niet goed is.. Je leest zoveel verhalen erover :( hebben jullie ervaring met zo veel onzekerheid? Of hebben jullie wat positieve verhalen :)

liefs k.
 
Die onzekerheid is wel herkenbaar hoor. Zeker als je hier dan ook nog leest dat het soms toch mis gaat. Ik heb het zelf ook.

Morgen eindelijk de echo! En donderdag intake bij de verloskundige. De meeste mensen om ons heen weten het ook al, inclusief mijn werk. Hoef ik ook niet alsof te doen want ik voel me niet echt op een roze wolkje zitten. Misselijk, moe en laten we het over mijn darmen maar uberhaupt niet hebben. Dat zijn minibevallingen per keer :-(

Fijn dat het toch goed gaat met jou Caat!

Ilro, ik ben nu 8 weken en heb mijn zwangerschapsbroeken ookal uit de kast gehaald. Zit toch lekkerder dan mijn gewone broeken.
 
Dag dames,

Ik ben weer helemaal blij! Hebben zojuist de 10wkn echo gehad bij de verloskundige en het hartje gehoord!! :) Is toch wel heeeeel bijzonder, heb het gevoel dat ik nu ook meer kan gaan genieten.. ben voor nu op 9 januari uitgeteld.

Hoe is jou echo geweest vandaag  Anniek??
 
Terug
Bovenaan