Zwanger en uitgerekend in januari!

Hey caat en Ilro!

Wat fijn dat alles toch voorspoedig gaat bij jullie! Ik duim voor jullie dat alles goed blijft gaan maar dat verwacht ik wel  :+)

MvM is echt super van je ilro! Heb ik veel baat bij gehad met de pregnyl  :)

Je krijgt zo'n zachte badcape 😍

Ik ga jullie uiteraard blijven volgen en jullie horen me weer!



Liefs Annemarie
 
Hai,

ben de 28 januari uitgerekend heb 6 juli de eerste echo met 12 weken. Vind het super spannend. Voel me vrij goed maar ben wel veel sneller moe vooral in de avond krijg het vaak koud en buikpijn.



Groetjes
 
Ik ben bang dat ik deze groep moet gaan verlaten....

Sinds gisteren bloedverlies, het stopte gister weer maar kwam vandaag weer erger terug. Heb verder niet echt last van buikpijn of krampen, maar toch. Moet het van de vk nog ff aankijken en als het erger worst terug bellen... hoezo in spanning moeten zitten....

Ik hoop dat het niet erg is maar mn gevoel zegt anders. ..

Hoop dat ik na het weekend toch nog mee kan kletsen. Voor de rest wil ik jullie alvast een fijne zwangerschap wensen!!!
 
Vandaag een echo gehad. Was een kloppend hartje te zien. Had bijna 8 weken moeten zijn en de meting gaf 6 weken aan. Nu net een groot stolsel verloren dus denk dat het toch klaar is. Had het voor mezelf al afgesloten maar weet niet zo goed wat ik nu moet denken....
 
Jeetje Droogje wat eng. Ik heb zelf met 5,5 week ontzettend veel (helderrood) bloed verloren met een groot stolsel erin, maar dit kan nog vd innesteling zijn. Volgens mijn vk kwam dit vaker voor en was alles goed en heb sindsdien  geen bloedingen meer gehad

Caat en Annemarie, ben al 2dgn bezig met mn potten en kannen! En idd een lekkere zachte badcape gekregen :) Vond dit het minste wat je terug kan doen voor de andere dames onder ons!
 
Hallo dames,

Ik ben vandaag 9 week en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Zijn eind November/begin December gestopt met de pil zovan als het komt dan komt het en heb 29 Maart mijn laatste menstruatie gehad :)

Echo gehad en alles zag er goed uit, onze ouders en beste vrienden weten het al en over 2 week na de intake bij de vk gaan we het iedereen op een leuke manier kenbaar maken.

7 Januari word de kleine verwacht!

 
Hoi Droogje, heb het hele weekend nog aan je gedacht. Hoe is het nu??

Belinn van harte met de zwangerschap! Fijn he, dat je het nu met anderen kunt delen?? Geniet ervan! :)
 
Terug
Bovenaan