Zwanger en uitgerekend in januari!

hallo ik ben 7 mei bij verlos geweest zagen ze vruchtenzakje met baby dat ik ongeveer 5 weken was ik moet morgen weer en hopen we meer te zien en dat we hartslag gaan zien best wel veel symptomen zoals borsten en misselijkheid veel moe ze gaan ervan uit dat ik morgen 7 weken ben...
 
Hoi allemaal. Ook ik ben nieuw hier en dus ook begin januari uitgerekend als alles goed mag gaan. De 27e de eerste echo van ons eerste kindje, heel spannend! Het lijkt me leuk om met jullie mee te lezen en ervaringen te delen :).. Groetjes
 
Idd een grote verrassing.  Vorig jaar ook spontaan zwanger geweest maar helaas miskraam gehad. Nu dus wel iets terughoudender. Ivf poging was mislukt en zou na de menstruatie verder gaan alleen is die menstruatie er niet van gekomen :) 26 mei eerste echo
 
Hoi dames,

Ook ik mag me hier melden. Ben nu 6 weken zwanger van ons 2e kindje. Ben benieuwd. Heb gelukkig nog niet echt veel last van iets,maar wie weet komt dit nog...
Van de week de verloskundige maar eens bellen voor een intake gesprekje.
Geniet allemaal van jullie zwangerschap!
 
Hallo allemaal!

Wat een spannende tijd he! Wij hebben donderdag onze eerste echo.. Ben er best zenuwachtig voor! Je leest ook veel verhalen dat het niet goed zit.. Dus als jullie positieve verhalen hebben kom maar op! Liefs k.
 
heeee Damens..

Allereerst allemaal gefeliciteerd!

ook ik mag me hier melden!

Morgen op controle bij de gynaecoloog!
omdat we al 2 eerdere miskramen hebben gehad.
Dus zoveel angst...
 
Gefeliciteerd dames met jullie zwangerschappen! Justmekir wat fijn dat jullie zwanger zijn geworden, terwijl jullie in ivf traject hebben gezeten. Dat moet wel enorm bijzonder voelen!

Gebruiker173488: herkenbaar verhaal, ook ik heb 2 miskramen gehad! Extra spannend dus!!

Vandaag had ik een afspraak in het ziekenhuis voor een gesprek, maar ze wilde toch even echo maken. Best wel spannend want ik ben pas 6 weken en 3 dagen zwanger. Gelukkig hebben we een hartactiviteit gezien, super blij dus!!!
 
Terug
Bovenaan