Zwanger en uitgerekend in januari!

Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik mag mij hier aanmelden.

Ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Volgende week mijn eerste uitwendige echo.
Heb daarvoor 2 inwendige echo's gehad, omdat ze dachten dat ik een EUG had. Dit is gelukkig niet het geval.

Helaas ben ik bijna de hele dag misselijk, heeft iemand daar tips voor?
 
Hallo meiden!

Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad.. Officieel nu 6 weken en 5 dagen zwanger! Echo was perfect, en een kloppend hartje! Zo blij nu! Maar toch nog spannend tot de volgende echo over 3 weken.. Phoe wat een spanning😊 liefs k.
 
Allereerst alle zwangeren hartelijk gefeliciteerd! Heel misschien ben ik ook uitgerekend eind januari.. pff spannend ik heb 5 mei een miskraam gehad 16 mei me eisprong gevoeld en had nu wat donkerbruin bloedverlies.. Hoop echt dat het een innesteling bloeding is.. nog even wachten met testen want ik ben bang dat ik nog hcg van de miskraam heb 😕
 
Hallo dames,
ben heel blij dat ik mij hier ook kan melden! Ik ben 5 weken zwanger nu van de 2e. Hiervoor 3x een miskraam gehad dus de zenuwen zitten er nog wel flink in. Voel me nu anders dan bij de vorige 3x, hoop dat dat een goed teken is! Wel erg moe en misselijk.
16 juni hebben we de echo, 18 juni intake bij de verloskundige.

Gebruiker 579259: ik ga het zelf nu ook proberen dus of het echt werkt tegen misselijkheid weet ik niet maar een vriendin gaf mij de tip om te 'swirlen' met cocosolie. Heb gisteravond een grote pot gekocht bij de Tuinen en vanmorgen voor de eerste keer gedaan. Grote hap en dan rond laten draaien in je mond voor 10 minuten (=echt heel lang!). Niet doorslikken, weer uitspugen in het toilet. Het zou alle 'vieze' stoffen uit je lijf halen en daardoor zou je minder misselijk zijn.
Van de huisarts Emesafene tabellet gehad bij mijn vorige zwangerschap. Had niet echt het idee dat het hielp (maar misschien was het zonder nog wel veel erger geweest) en ik werd er ook een beetje duf van.
 
Zoo, veel gemist in een weekje tijd zie ik wel! Alle dames, gefeliciteerd!

En Caat, wat fijn dat je toch niet tot as dinsdag hebt moeten wachten en toch al eerder wist dat het goed is!

Heb verder nog steeds niet veel klachten, alleen nog moe en mn bh's zijn al aan de kleine kant aan het worden..
 
Gefeliciteerd allemaal!
Ik Ben nu 7 weken en 2 dagen, me eerste zwangerschap. Heel spannend!
Volgende week de 2e echo, 1e echo met 6 weken nog geen kloppend hartje dus een erg spannende 2 weken!
 
Hoi hoi meiden

Ik wil mezelf ff voorstellen. Ik ben jenny van 30 jaar en ben tussen de 8 en 9 weken zwanger,..erg spannend, want 10 jaar geleden is mijn eerste kindje gestorven,maar daar ga ik het nu niet over hebben....dinsdag moeten we naar de verloskundige en dan zien we onze kruimel voor de eerste x. Heb er zo veel zin in...maar ff een vraagie aan jullie he:zijn jullie ook vaak zo moe??

kiss
 
Terug
Bovenaan