Zwanger en uitgerekend in januari!

Hoi Caar,
Over twee weken heb ik de termijnecho. En twee weken daarna echo voor de nekplooimeting. Hoef dus niet zolang te wachten tot ik ons hummeltje weer zie.
Ik ben prompt ook minder misselijk, waarschijnlijk toch ook deels misselijk geweest van de spanning!
 
Hai,

ik vroeg me af of er meer vrouwen zijn die (fanatiek) sporten? Ik loop normaal 3 tot 4 keer in de week hard en ben nu 8 weken zwanger. Maar heb het gevoel dat ik totaal niet vooruit kom, en mijn hartslag ligt ook iets hoger dan normaal.

Zijn er meer vrouwen hier die merken dat door de vermoeidheid het sporten wat moeizamer gaat?







 
Ja anniek dan valt er toch een hele last van je af. Fijn dat de echos elkaar snel opvolgen. Zeker de eerste periode hoor! Toch steeds een beetje bevestiging dat alles goed gaat! En het is gewoon heel leuk natuurlijk. Ik ben al aan t aftellen naar de 30ste 😉😉



En nikki het is normaal dat je hartslaf wat verhoogd ligt en dat je minder kunt doen als normaal. Je lichaam is namelijk ook elders aan het werk!
 
Wie al de 30e, dat schiet lekker op haha

Ik ben niet zo'n heel fanatieke sporter maar de conditie die ik had lijkt wel helemaal verdwenen. Normaal wandel ik vaak meer dan een uur met mn dochter in de wagen, nu lijkt het inderdaad alsof ik niet vooruitkom. Het speeltuintje om de hoek is ver genoeg en dan ben ik al moe!?!
 
Hey Anniek, dat is wel fijn he, een paar echo's kort op elkaar. Vooral die over 2 weken vond ik heel bijzonder! Dan is er echt al een mini mensje te zien...ik heb dinsdag over een week ook de nekplooimeting..verwacht er eerlijk gezegd niet veel van, maar vriendlief is op deze manier iets meer gerustgesteld.

En Nikki, dat is heel normaal! Vind het al knap dat je nog puf hebt om te lopen! Ik hijg al als een oud paard als ik iets te snel de trap op loop, lijkt wel of mijn conditie gewoon helemaal weg is..

Hebben jullie ook een klein kadootje gehaald voor vaderdag?? :) Ik was in de prenatal en kon het slabbertje met i love papa niet laten liggen.. heb er ook maar meteen 2 voor de opa's gekocht. Ben benieuwd naar de reacties straks!

Gaat verder alles nog goed met iedereen hier??
 
Hallo! Ik ben ook ergens eind januari uitgerekend, vind het allemaal heel spannend... Al zo lang bezig, en dan nu ineens raak! Kon het niet geloven toen ik de test deed, en zelfs bij de eerste echo vorige week was het heel raar een hartje te zien kloppen!

Nu mag ik dan ook eindelijk gaan shoppen!! (als ik niet uitgeput of misselijk op de bank lig... ;-) hahaha)
 
Ik moet zeggen dat ik wel een beetje opgelucht ben over het feit dat dit wel normaal is. De verloskundige had ook al tegen mij verteld dat je gaat leven als een soort van 80 Jarige.  Qua sportprestaties merk ik dat zeker.

Ik heb geen vader dag kado voor mijn vriend gekocht. Vindt het wel een heel leuk idee van je Ilro dat je dat heb gedaan (hoe waren de reacties). Wij hebben wel een rompertje en slofjes gekocht voor de aanstaande opa's en oma's. Het is van allebei de kanten het eerste kleinkind.

Behalve dat ik gister een luier prullenbak heb gekocht waar je 28 luiers stank vrij ik kan weggooien. Heb ik nog geen kleertjes gekocht. Wel heb ik van mijn beste vriendin wat neutrale dingetjes gekregen.  Heb 6 Juli mijn 12 weken termijn echo, misschien dat dan een beetje dat gevoel begint te komen. Vind het zelf nu nog wel eens onwerkelijk ondanks dat mijn lichaam al zo aan het veranderen is.

Fijn voor je Gebruiker476313 dat je zwanger bent geworden. Lekker van genieten!



 
Terug
Bovenaan