Zwanger en uitgerekend in januari!

Hoe gaat het nu met me Ilro? He je de vk nog gesproken?

gefeliciteerd met je zwangerschap! En hoe reageerde je man??

 
Hey Caat, heb vanochtend de vk gesproken en mag morgenvroeg langskomen voor een echo. Helaas wel alleen, want vriendlief moet werken.
En een beetje afhankelijk van hoe ver ik ben en of er al wat te zien valt, gaan we het morgen toch maar meteen aan de opa's en oma's vertellen..'verlaat moederdagkadootje' ;-)

Proficiat! Ben net zoals Caat ook benieuwd naar de reactie van je man! :)
 
Ja heel fijn! Ik heb echt geen flauw idee. Uitgaande van een cyclus van 28dgn zou ik nu bijna 6wkn zijn. Maar weet niet hoe mijn cyclus is, heb niet gemenstrueerd na het stoppen met de pil..hopelijk weet ik daarover morgen meer! ;-) Dankjewel!
 
Pff wat een achtbaan van emoties..gisteravond ineens ontzettend veel bloed verloren met een flink stolsel erin..dus al 'afscheid' genomen.. vanochtend ziet de vk ineens toch al een hele vroege hartactiviteit en blijk ik toch tussen de 5,5 en 6 wkn te zijn!! Heel blij natuurlijk, maar wel heel gek nu weer...
 
Jeetje meis.. Wat schrikken zeg! En had de vk een veklaring waarom je zoveel bloed had verloren?

Super fijn nieuws voor jullie dat er een hartactiviteit is gezien! Hopelijk heb je er weer een beetje vertrouwen in.
 
Ja echt superfijn! Ben er nog steeds ondersteboven van! Zo gek, als je ervan overtuigd bent dat het echt foute boel is, en het dan ineens toch gewoon goed is!
Volgens de vk kwam het vaker voor..dus ben daarin in ieder geval weer gerust!
 
Terug
Bovenaan