Zwanger en uitgerekend in januari!

Vanmiddag is er iemand van moeders voor moeders langs geweest. De flessen staan klaar om gebruikt te worden. Ik had overigens echt een knaltest, stiekem wel blij mee :)

Verder is alles rustig hier. Heb niet veel kwaaltjes, op de moeheid na. Hoe is het bij jullie?
 
Beste dames,

van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Zouden jullie mij kunnen helpen met een korte (anonieme) enquête over kraamzorg in te vullen?

Het kost je slechts 2 minuten van je tijd!

De link naar de enquete: http://goo.gl/forms/sbE0PynmZv

Het is een kort lopende enquête, dus het zou top zijn als je dit gelijk even kunt doen! En: zou je dit door willen sturen naar andere vrouwen?

Heel veel dank! Eva
 
Hallo allemaal! 7 mei heb ik hier ook een stukje geplaatst.. En ik heb nog even een vraag.. Ik ben vandaag 6 weken en ik heb een heel onrustig gevoel.. Beetje paniekerig lijkt het wel.. Is dit normaal?

Liefs k.
 
Hee Caat, daar mag je ook trots op zijn! Hier behalve moeheid idd ook nog niks, heb wel het idee dat mn borsten wat meer gespannen aanvoelen.

En K, dat onrustige, opgejaagde gevoel herken ik wel een beetje. Ik heb zelf het idee dat ik dan gewoon een beetje moet eten, net alsof je suiker te laag is ofzo..

Pff ben erg benieuwd, morgen voor het eerst met zn drietjes op vakantie ;-) hoop niet dat ik daar meer kwaaltjes ga krijgen
 
hey allemaal

ik heb zaterdag de eerste test gedaan omdat ik niet ongesteld werd en die was positief. heb daarna nog 2 gedaan en die waren ook positief.
super blij maar wel erg onzeker.
wil graag van alles weten hoe alles gaat lopen wat ik wel en niet mag enzo.
ook de verloskundige bellen vond ik erg raar. moet nog 4 weken wachten voordat we erheen kunnen, kan niet wachten.
hebben jullie hetzelfde?
voelen jullie je lichaam al veranderen?
 
Hoi k, dat onrustige herken ik wel. Het is ook niet gek dat je je zo voelt. Er gebeurd nu super veel en er gaat nog veel meer gebeuren! Je lichaam reageert daar op :)

fijne vakantie Ilro!!

gebruiker.... Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wij mogen over anderhalve week voor de 1e echo, maar kan nu al niet meer wachten ;-)

 
Heeeeyyyyy meiden ik had afgelopen zondag een test gedaan en jahoor zwanger eindelijk na precies 1 jaar en me vriend beseft het nog steeds niet. Heb 29 mei me intake bij de verloskundige spannend .
Helaas maandag weer aan het werk was deze 2 weken lekker vrij nu alleen super moe en pijnelijke tepels en met vlagen misselijk heel soms voel ik nog steekjes in me buik maar ja hoort er bij he.
alle meiden super leuk dat jullie ook zwanger zijn en ben ong 18 januari uitgerekend zover ik weet groetjes
 
Terug
Bovenaan