Zwanger en uitgerekend in juni!

@Limburgsemama31, dankje voor je reactie. Ja je leest zoveel overal en nergens dat er nu ongeveer wel symptomen zouden moeten komen maar ook wel dat sommige vrouwen niks merken. Ik werd er maar onzeker van. Heel mijn omgeving merkt er ook helemaal niks van dat scheelt. Hoelang heb jij niks gevoeld bij je eerste kindje?
Ik moet wel lachen om jou verhaal met de zwangerschapstest. Ik zie het mezelf ook zo doen haha. Gelukkig een plusje! Zo heb ik ook teveel testen gedaan omdat ik een duidelijker streepje wilde. Na een week zag ik dan eindelijk een duidelijke goede test. Heb nu echt gezegd geen test meer te gaan doen, maar god wat is dat moeilijk, ben nml wel benieuw of de clear blue test nu idd zou zeggen dat ik meer weken ben dan de eerste keer dat ik de test deed, maar jaaa... geduld.... :|

Haha, wat een giller van die test in de wc :) Maar ja, wat moet je anders he?

Ik kon bij mn eerste zwangerschap tot 21 weken mn gewone broeken aan, bij de tweede moest ik er met 13 weken al aan geloven dus hoop dat het dit keer ook zoiets is.

Hoi!!

Zo wat een drukte hier in ene! Gezellig hoor!

Gerdien, o die zware borsten... Ik heb er hier ook een stel... Ze zijn huge....

Felice, wat leuk zeg! Gefeliciteerd met jullie neefje! Voel jij je ondertussen al wat beter?

Wendy, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! En ja dat wachten... Duurt zo lang.

Lara, jeetje meid wat een spanning, het gaat vast allemaal goed! Positief blijven! Hier ook erg gelige en geurige urine, zal er wel bij horen denk ik.

Limburgse mama, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat leuk nog een broertje of zusje voor de 2 mannen! Ben je al een beetje bekomen van het nieuws;) Fijn dat er toch een +je stond op je test met het toilet water. Ik moest stiekum wel een beetje gniffelen.. Je wilt zo graag die zekerheid dat je er alles voor doet (Ik had precies hetzelfde kunnen doen)

MamaC, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Al twee meiden en nu nog een wondertje erbij! Zo leuk!! O ja ik zou ook al wel twee en een halve week verder willen zijn dan komt de echo wel heel dichtbij!

Danielle, ook jullie van harte gefeliciteerd, wat spannend he zon eerste kindje! En ook positief blijven he! Het zit vast allemaal goed! Wat goed van je dat je een maagverkleining hebt gehad. Ben je veel afgevallen? Ik heb zelf een maagbandje gehad maar dat is niet helemaal goed gegaan..

Lillian, ook jullie van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!! Ik heb me ook opgegeven voor Moeders voor Moeders. Ik ga vanavond de eerste twee kratten omruilen!

Chantal, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, wat leuk zeg al 4 van die bengels!! Ik moet ook de 28ste voor het eerst naar de vk en voor een echo! Spannend!

Hier op de moeheid na gaat alles wel goed. Overdag niet meer misselijk alleen in de auto...(waar komt dat nou weer vandaan) Als ik zelf rijd is het minder maar als ik bij iemand in de auto zit duurt het nog geen minuut voordat ik ontzettend misselijk ben. Kan ook niet meer lezen in de auto of zelfs maar op mn telefoon kijken (Als ik meerijd dan he) Volgens mn mand vergeet ik van alles, volgens mij niet hahaha! Morgen nog lekker een dagje vrij en donderdag en vrijdag weer aan het werk, worden weer drukke dagen...

Fijne avond!!

Liefs Tine

@ Limburgse mama: Hilarisch! Ik moet er nu nog om lachen. Geweldig!

@Wendy haha jij dus al 8 x getest. Ik nu 3 x incl de test van Mvm.

Ik had vrij vroeg een buikje bij mijn eerste. Ben slank van postuur dus je zag het ook best vroeg. Ooh wat was ik trots op mijn mooie zwangerschapsbuikje en al helemaal op wat erin zat! Was vrij snel daarna weer plat, hoop na deze zwangerschap ook. Alhoewel ik was toen 21 en nu 34... Had vandaag een skinny aan met een ritsje aan de achterkant. Moet zeggen dat ik absoluut niet lekker achter mijn bureau zat, het knelde en voelde niet fijn. Had het ritsje maar wat naar beneden gedaan, ziet toch niemand wat van aangezien ik zowat de hele dag achter een bureau zit. Ze zeggen dat het bij een tweede nog sneller gaat, nou ben benieuwd.

Ik had verwacht dat nu pas echt alle ellende zou beginnen, omdat vanaf week 6 een grote stijging in de hormonen plaatsvindt. Dit valt me reuze mee, af en toe wat duizelig en soms een beetje misselijk maar wel erg moe. Slaap nog steeds zoooo slecht. Ik werd vannacht om 2.30 uur wakker en mooi dat ik niet meer geslapen heb. Ben om 5.00 uur maar opgestaan en was om 7.15 uur al op het werk. Een wonder dat ik het de hele dag volgehouden heb! Zit 's nachts te veel te malen; zou alles wel goed zitten, doen mijn borsten wel zeer genoeg, laat ik maar weer naar de wc gaan om te kijken of het wc papier schoon is na het afvegen. En 's nacht is alles natuurlijk ook 10 x erger.

Wou dat deze onzekere eerste 12 weken snel voorbij waren. Bij mijn eerste maakte ik me nergens druk om, ging er vanuit dat alles goed zat en liet het maar op me af komen. Echt een heel verschil met nou...

liefs Lara

@ Tine28-04 wat vervelend dat je misselijk word als je met iemand in de auto mee rijd! Wel fijn dat je morgen nog even vrij bent dan!

@Lara 34 Hoeveel weken ben je nu precies zwanger? Erg he dat malen, dat is wel herkenbaar! Waarom voel ik niks? Zit er wel iets? Moet ik niet misselijk worden? Geen bloed als ik naar de wc ga dat is in ieder geval goed alleen snachts nu naar de wc midden in de nacht... Leeft het daar binnen nog wel? Etc. Ik wil ook dat de 12 weken voorbij zijn. Morgen de start van week 6! En dan nog een week en een dag voor ik een echo krijg, hoop zo dat het hartje klopt!

Hallo allemaal,

Wat is het hier druk aan het worden. Super leuk!!!!

Sorry maar ik moest ook eeg lachen om het wc verhaal..... Maar ik snap je wel hoor. Ik houd me nog in. Ik vind het eigenlijk zonde van mijn geld om al die testen te kopen.

Ja! Ik heb ook zin in gekke dingen. En dingen die ik normaal heel lekker vind laat ik nu staan.

Qua klachten. De pukkel bultjes op mijn hele lichaam zijn om gek van te worden. Zo veel jeuk.... Verder zeer gevoelige borsten en erg moe. Soms een beetje misselijk maar daar is erg goed mee te leven. Idd vooral in de auto of als ik erg honger heb.

Verder aftellen vandaag over 3 weken bij de verloskundige, dat is 21 dagen. Jee wat gaat de tijd langzaam. Ondertussen voor mijn werk een bevruchtingsonderzoeken aan het doen bij paarden voor mijn werk. blij dat wij mensen niet niet 11 maanden zwanger zijn. Dan zou ik nog langer moeten wachten.

Veel liefs

Felice!

@ Felice mijn huid is ook veel gevoeliger. Kleine bultjes op mijn kaaklijn, lijkt wel een soort van uitslag. Het valt gelukkig niet op maar ik voel het wel. Ook valt het mij op dat ik na het scheren van mijn benen wat uitslag krijg. Hormonen doen veel en rare dingen met je lichaam!

@Wendy het malen beheerst gewoon mijn leven, vreselijk gewoon. En dan zoek ik op internet naar "bruinige waterige afscheiding tijdens zwangerschap" nou daar word je ook niet vrolijk van. Dus heb mezelf maar voorgenomen om dit niet meer te lezen. Hoop dat we na een eerste goede echo de angst wat meer los kunnen laten en er wat meer van kunnen genieten. Volgens de berekening (1ste dag van laatste menstruatie) zou ik uitgerekend zijn op 2 juni. Maar ik had mijn ovulatie pas op dag 18/19 (weet ik d.m.v. ovulatietesten). Dus denk zelf dat ik er 4 a 5 dagen bij op moet tellen. Rond 6 juni ergens? Op de echo van afgelopen vrijdag was er alleen nog maar een vruchtzakje te zien met een klein wit propje erin, ze zou het inderdaad 6 wkn schatten. Nog geen hartje kunnen zien kloppen, maar dat had ze van te voren al aangegeven. A.s. maandag heb ik een echo, dan is het al 7 wkn (8ste zwangerschapsweek zei ze). Als het goed is, is mijn propje dan al wat gegroeid en zou ze een hartje moeten kunnen zien. Je begrijpt natuurlijk wel dat dit de langste week ever is. Op welke datum ben jij uitgerekend?

Liefs Lara

Terug
Bovenaan