Zwanger en uitgerekend in juni!

@lara34 ik ging inderdaad ook veel op internet op zoeken en ook ik werd er niet al te zeker van. Wat betreft die bruine afscheiding zou ik me geen zorgen maken! Misschien was het nog innestelingsbloed? Zolang het niet door zet is er zo ie zo niks aan de hand toch? Ik heb zelf berekend dat ik op 8 juni uitgerekend zou moeten zijn. Maar ook ik ben veelste veel aan het aftellen en na denken waarom het toch zo is dat ik amper iets merk of voel. Alle meiden hier op het forum hebben namelijk wel ergens last van, buljes etc ik heb alleen maar dat ik emotioneler ben en misschien vaak plassen maar zelfs daar twijfel ik of ik wel echt zo vaak moet.

@mama2016 oeps! Suc 6 met typen haha :p

Ik moet nu naar de action... kan ik het weerstaan om niet bij de Hema (die er tegenover ligt) te gaan staan zwijmelen!?! Blij dat mijn toilet verhaal voor lachende gezichten heeft gezorgd. Moet er nu ook echt om lachen... wordt zo'n anekdote die ik ga terug horen op iedere verjaardag ben ik bang...

Ik moest gisteren werken... heb de hele dag lopen geeuwen. Heb maar gezegd dat ik een slechte nacht had. En ik heb het zoooooooo koud. Ik kan me herinneren dat ik dat bij de jongste ook zo ontzettend erg had.

@wendy2015: Als ik geen test gedaan had, had ik pas geweten dat ik zwanger was tegen de tijd dat ik echt een buik begon te krijgen. Ik ben bij de eerste door de pil heen zwanger geraakt. Het was dat ik in mijn stopweek niet ongesteld werd... ik las in de bijsluiter dat niet ongesteld worden niet vreemd is. Dus ik ging gewoon weer verder met de pil. Tot ik me bedacht dat ik het eigenlijk wel heel vreemd vond. Ik had het nog nooit gehad. Ik deed een test op 24 dec. en ja hoor zwanger. Heel onwerkelijk want ik voelde echt niets. Bij de inwendige echo een week later bleek ik 6 weken ver te zijn. Ik heb helemaal geen kwaaltjes gehad. En doordat de placenta toen voor lag, voelde ik de baby ook nauwelijks bewegen. Ik vroeg me ook altijd af of die zwangere vrouwen niet altijd overdreven met het voelen van de baby.... tot ik zwanger was van nummer 2. Die voelde ik al snel en heel duidelijk. Die zag je gewoon bewegen van buiten de buik.

Behoefte aan vreemd eten... nee te misselijk voor. Bij de andere zwangerschappen was ik echt verslaafd aan chips... hoop dat ik dat nu kan bedwingen :D

Euhmmm waanbeelden... ja! Ik kijk naar buiten en....Het kon hier wel sneeuwen!?!?

Goedemorgen, pfff ik voel me niet lekker... Heb al een paar dagen last van buikpijn... Ongesteldheidsbuikpijn zo voelt het. Nu werd ik vanmorgen wakker met een stekende pijn in linker zij. Het is nu veel minder geworden maar er zit nog een plek waar ik het voel... Het begon net onder mn ribben en zakte later tot helemaal onder aan.. Ik denk dat het mn darmen zijn, heb vaker zoiets gehad maar dan aan de andere kant... Wat zouden jullie doen? Even aankijken of vk of huisarts bellen?

ongesteldheidsgevoel is meestal heel normaal, ... er is natuurlijk ook wel een hele reorganisatie bezig daar binnen. als je onzeker bent gewoon bellen! daar zijn die mensen voor :D

@Tine28-04 ik ben nu 62.7 kilo afgevallen voel me prima maar vind het vanwege zwangerschap toch wel een beetje eng. Vanmorgen huisarts geweest werd ik ook eigenlijk niets wijzer van. Ook vanmorgen een afspraak gemaakt bij de verloskundige, 30 oktober heb ik een afspraak voor echo. En 2 november bij de internist vanwege vitamine D. Ik krijg om de maand een shot, maar nu blijkt dat dat schadelijk kan zijn. Dus per direct mee gestopt.

@Limburgsemama31, voor mij heel fijn om jou verhaal te lezen over je eerste! Heel herkenbaar over hoe je toen dacht, dat heb ik nu ook! Het is nog een lange week en 1 dag wachten. Ik ben in ieder geval al heel blij dat het tot nu toe nog blijft zitten!

Nog even een vraagje. Ik maak regelmatig ovenschotels waar dan een ei in moet voor de saus. Mag je dat dan eten? Ik heb net ook Mac saus op nou bedenk ik me ineens dat daar ook ei in kon zitten? Mag dat dan allemaal niet meer? Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan