Zwanger en uitgerekend in juni!

Hoi Limburgsemama31,

Wij hebben al 2 meiden van 6 en 3,5 dus voorlopig zeggen we nog maar even niks! Vooral omdat het nog mis kan gaan maar ook omdat we het nu nog niet bekend willen maken (vandaag 5 weken en 1 dag). Ik ben half november jarig, dus waarschijnlijk vertellen we het dan op 1 dag aan onze dochters en daarn aan de familie en vrienden. Nog even een leuke manier bedenken hoe!

Hoe oud zijn jouw kinderen? En hoe ver is je zwangerschap?

Ik heb vandaag getest... ik heb eigenlijk geen idee hoe ver ik ben. Als mijn cyclus 28 dagen zou zijn dan ben ik morgen 4 weken. Ik ben echter pas 1 keer ongesteld geweest nadat mijn spiraaltje is uitgenomen. Mijn kinderen zijn 5 en 8. Spannend he allemaal!

Hoi allemaal,

Ik ben Daniëlle, ik ben 28 jaar oud samenwonend met vriendlief. En ik weet sinds vrijdagavond dat ik zwanger ben. Ongeveer uitgerekend dat ik zo rond 16 juni 2016 uitgerekend bent. Dit is de eerste. Vind het allemaal heel erg spannend zoals iedereen waarschijnlijk

Hoi Hoi,

Vandaag 5 weken en 6 dagen. Het enigste waar aan ik merk dat  ik zwanger ben is nog steeds alleen maar het vaker plassen.

@lara 34, het kan gewoon gebeuren dat je wat bruine afscheiding krijgt, zolang het niet door zet en je geen maand verband vol bloed hebt is er niks aan de hand. Maar ik snap wel dat het schrikken is. Zo is het voor mij spannend om bij iedereen te lezen dat jullie symptomen hebben en ik alleen maar vaker naar de wc moet. Heb je je test al gedaan? Zal vast positief zijn! Btw mijn urine is het zelfde als jou hoewel het verschilt.

22e heb ik een inwendige echo hoop zo dat alles goed is.

Van harte Danielle ! Ik zelf ben 26 trouwens. Ja spannend he, het word ook mijn eerste, zo onwerkelijk dat er iets in me groeit maar zo geweldig! Kan niet wachten...

Dat plassen blijft gaan ja haha, vannacht 2 uur m'n nest uit wat normaal nooit hoeft :p

Nog tien lange dagen voor een bevestiging of er wel iets groeit en klopt....

Het wordt al aardig druk hier, gefeliciteerd voor de nieuwe dames!

@ gebruiker 332403. Ja, midden op de dag getest en de week indicator gaf 3+ aan. Dat houdt in 5 weken of langer zwanger. Misschien slaat het nergens op dat ik weer getest heb maar het geef mij in ieder geval wat rust. Ben pas helemaal gerust als we volgende wk maandag een mooie echo mogen zien. Wat mij betreft mag deze wk voorbij vliegen!

Morgen weer aan het werk, dan gaan de dagen ook wat sneller voorbij!

Liefs Lara

Ik heb woensdag pas een afspraak bij de huisarts voor informatie. ik heb vorig jaar juli een maagverkleining gehad en eet erg weinig en neem ook niet alles op. helaas pas 2 november naar het ziekenhuis. ik ben ook og niet 100% gerust. heb eergisteren een hele lichte bloeding gehad, met afvegen na plassen kwam er een heel klein beetje bloed mee. Ik hoop ook zo dat het niets is, maar erg gerust zijn we er niet op

Terug
Bovenaan