Zwanger en uitgerekend in juni!

Ik zit ook op het werk ook te geeuwen en ben niet echt meer de vrolijkste geef ik toe, krijg vragen of het allemaal nog wel goed gaat met mij... Ik schijn er erg moet uit te zien.

Ook ik had gistermiddag op het werk een soort van lichte menstruatie achtige pijn. Toen ik thuis was, was het weer over. 's avonds had ik weer een behoorlijke opgezette buik van mijn darmen. En gisteravond begon ik weer misselijk te worden en pijnlijke borsten te krijgen. Ook is mijn eetlust weg, terwijl ik normaal alles lust!

Ei in een ovengerecht kan je volgens mij gewoon eten want dat is niet meer rauw. En van majo weet ik het niet. Ik wist dus ook niet dat salami, cervelaat en metworst ook niet meer gegeten mocht worden.

Groetjes Lara

Een opgezette buik had ik ook gisteren avond, dacht te snel gegeten te hebben in 1x want nu merk ik niks meer. Op mijn werk merken ze eigenlijk nog niks. Moeilijk om nog niks te vertellen! Ben ook niet zo heel moe, het is ongelooflijk als volgende week alles goed blijkt te zijn heb ik echt heel veel geluk gehad... En toch is het niet zo fijn als je niet het gevoel hebt dat je zwanger bent.. Elke avond kijk ik al in de spiegel haha, nog niks te zien natuurlijk. :(

Ja die opgezette buik, moeilijke darmen heb ik ook. Ook echt mega vervelend met mijn strakke paardrij broeken die ik voor mijn werk toch echt aan moet...... Blij als in in de avond mijn pyjama broek aan mag.

hallo ik heb een vraagje zijn hier nog meer vrouwen die net zwanger zijn en jonger dan18 hoe doen jullie dit ?

Wat moet ik allemaal regelen en doen zodat ik straks gewoon verder kan met de baby:) ?

Hallo Gebruiker73310

Ik ben helaas geen 18 meer... laat staan dat ik jonger ben. Ik begrijp dat je met veel vragen zit. Zoek iemand in je omgeving waar je je vragen aan kunt stellen. iemand die jou kan helpen en die samen met jou alles kan regelen. Ik heb geen idee wat je allemaal moet regelen als je nog zo jong bent. Dus tips kan ik je niet geven helaas.

Heel veel succes!

Hoi jonge mama,

Ik ben (helaas) ook geen 18 meer maar was zelf ook jong zwanger. Ik weet niet hoe oud jij bent, ik was net 20. Ik was al woonde toen al samen met mijn jeugdliefde en we werkten alle 2 toen al fulltime. Ondanks dat mijn zwangerschap ongepland was, waren wij en alle opa's en oma's blij. Ik moet zeggen dat we veel hulp en steun van onze ouders hadden, waardoor we nooit wat tekort zijn gekomen. Mijn moeder werkte toen nog niet en ik had dus het geluk dat zij de eerste 4 jaar op mijn dochter wou passen als wij aan het werk waren. Ik weet niet of jij jouw ouders (en de ouders van jouw vriend) al hebt ingelicht? Ook ik wens jou veel succes.

Groetjes Lara

En weer een bloeding. Ga me steeds meer zorgen maken. Helaas moet ik nog 2 weken geduld hebben voor een echo, Dit gaan 2 lange weken worden. Maandag bellen of de afspraak misschien toch wat vervroegd kan worden. Het is iedere keer vers bloed. helder rood, eerst dacht ik aan innesteling maar het lijkt mij niet dat dit iedere x het geval is. zenuwen gieren echt door mijn lijf

@Daanvld

bah, ik weet precies hoe dat is, die onzekerheid. Alhoewel het bij mij nu minder is, zelfs vrijwel weg. Bij mij was het vorige week vrijdag enkele drupjes helderrood en de afgelopen week bruinig en waterige afscheiding, vooral na het plassen. Het is te dun om afscheiding te noemen. Voor ons as maandag een spannende dag. Ik moest bellen als het helderrood werd met bloedstolsels en erge buikpijn. Dat heb ik dus niet gehad. Ik vind een week al lang, kun je niet bellen en vragen of je eerder mag? Hoop dat het bij jou ook snel over is. Hoe voel jij je verder? Ik ben ontzettend moe en de afgelopen dagen is mijn misselijkheid behoorlijk toegenomen. Heb al een paar x bijna overgegeven. Ook heb ik moeite met eten, ik lust amper nog maar wat en als ik eet is het weinig. Ik lig thuis alleen nog maar op de bank als ik van werk het werk kom. Heb ook heel erg naar het weekend uitgekeken! Lekker niks gepland en vooral toegeven aan de vermoeidheid. Gelukkig heb ik een hele lieve partner die mij enorm steunt en lief voor me is.

xx Lara

Terug
Bovenaan