Zwanger en uitgerekend in juni!

@Daanvld

sorry las net dat je maandag gaat bellen. Haha ben door mijn vermoeidheid niet meer zo scherp en nogal verstrooid. Hoop dat het gauw ophoudt en dat je eerder terecht kunt, komt vast goed!

liefs Lara

@Lara34 Bedankt voor je berichtje. Vorige week zaterdag had ik het ook, de chp zei dat het te maken had met innesteling. Vanmorgen na het plassen was het na het plassen met afvegen, En vanmiddag was het een inlegkruisje vol. Ik voel me verder eigenlijk wel prima. Ik ben ook erg moe. En heb ook eigenlijk nergens zin in, het liefste hang ik de hele dag op de bank. Mijn vriend is heel erg lief en doet wat hij kan. Maar het doet ons behoorlijk veel.

Hoi allemaal,

Sinds een weekje weten wij dat we zwanger zijn. Volgens de verloskundige ongeveer 6 weken en 1 dag vandaag. 30 oktober hebben we de eerste echo... Super spannend natuurlijk! Ik heb sinds 4 daagjes vooral s avonds erg last van mijn rechterbovenbeen/lies.. Herkennen jullie dit? Vooral aan de binnenkant van mijn benen en in mijn lies het gevoel dat er iets op drukt, soms alsof er allemaal beestjes doorheen lopen (kriebelen) Ik denk dat het een soort groeipijn is, maar ben benieuwd wat jullie denken!

Allemaal gefeliciteerd in ieder geval, leuk om jullie verhalen te lezen!

@Liz3 welkom! gefeliciteerd ook wij hebben  30 oktober de eerste echo. ook ik ben ongeveer 6 weken en 1 dag zwanger.

Niet zo heel goed. Vorige week bloedingen  gehad. En vandaag weer een inlegkruisje vol. Mijn borsten doen behoorlijk  zeer. Het zijn geen makkelijke tijden.

Hoi hoi! Wat spannend en vervelend dat je die bloedingen hebt! Hopelijk word het niet erger.

Momenteel ben ik 6 weken en 2 dagen, aankomende donderdag 1e echo, heel spannend. Voel me niet misselijk alleen wat moe (hoewel ik dat altijd wel ben na het werken) en vanmorgen een beetje pijn aan mn borsten! Hopelijk leeft het... Nog 6 dagen afwachten of het tot nu toe wel goed zit dit keer.

Heb nog wel stiekem getest haha duidelijkere lijn kon ik niet krijgen... Haha

Met veel plezier ga ik mezelf hier ook heel voorzichtig aanmelden... Op de valreep bij t groepje 'juni' :)

Terug
Bovenaan