Zwanger en uitgerekend in juni!

@Daanvld: wat vervelend die bloedingen. Hopelijk krijg je snel zekerheid.

@Liz3 en @Elizabeth 1977 WELKOM! en gefeliciteerd!

Ik mag maandag naar de huisarts, die wil altijd even een kleine check-up doen als iemand zwanger is. Ook heb ik al contact gehad met mijn verloskundige. Ze waren bij de jongste ook mijn verloskundigen en ik wilde ze nu graag weer. Helaas woon ik tegenwoordig buiten hun werkgebied, maar ze maakten graag een uitzondering :D

Gisteren heb ik het op het werk verteld. Omdat ik me zo moe en misselijk voel wilde ik niet langer wachten. Als het mis gaat, begrijpen ze dan ook waarom ik verdrietig ben.. Mijn leidinggevende was helemaal happy. Ze ging van gillen naar knuffelen en dat herhaalde zich een paar keer. De rest van de dag heb ik van mijn collega's aangehoord hoe het werken is als ik straks tonnetje rond ben, en hoe grappig dat is... haha. Ben blij dat ze het weten :) Geheimpjes zijn niet mijn ding. Ik heb dan steeds het gevoel te liegen. Maar dat hoeft niet meer!

Verder gaat hier alles lekker. Mijn moeder is de zolder alweer aan het omspitten opzoek naar babyspul :)

Hallo ik weet niet of ik mee mag kletsen. Ben afgelopen dinsdag achter gekomen dat ik zwanger ben van een tweede kindje.
Ik moet wel zeggen dat ik flink ben geschrokken om dat bij de vorige 8 mnd tussen zat met stoppen van de pil en zwanger nu 4 a 5 mnd.

30 oktober heb ik ook de eerste echo.

Gr luci

Ben ontussen soort van ongesteld.  Dus ik denk dat het erg fout gegaan is. Ga maandag ook  zeker nog wel bellen.  Maar ben bang dat het  niets meer  is

@Bravagirl79: Gefeliciteerd. Ik had ook dinsdag een positieve test :)

@Daanvld: Wat ontzettend verdrietig.. wat ontzettend k*t om in die onzekerheid te zitten nu. Voor de komende dagen wens ik je heel veel sterkte en hopelijk heeft maandag toch nog goed nieuws.

Die onzekerheid is vreselijk. Ik baal ook echt ontzettend. ik ben hier al vanaf 2007 mee bezig en nu eindelijk 3 positieve testen en dan dit.

hallo allemaal

ik voeg me graag bij de club ben er vanochtend achter gekomen dat we zwanger zijn.

was 7 dagen overtijd en dacht doe nu maar een test

voor mij de eerste zwangerschap na 3 jaar wachten dus ben hellemaal blij

bel ik dan morgen eerst huisarts?

groetjes i

gr

Spanennd voor je Lara 34 ! Laat je even weten hoe het is gegaan?

@daanvld hopelijk schuiven ze je afspraak meer naar voren zodat je wat meer duidelijkheid krijgt!

hallo Dames,

ik kan me ook melden! uitgerekend 14 juni ruim (8 dagen) voor NOD al licht positief getest en 2 nov mijn 1e echo.. nu bijna 6 weken zwanger

en superrrrr happy ( alleen heel super misselijk elke dag)

wens jullie allemaal veel geluk en sterkte toe!

groetjess

Terug
Bovenaan