Zwanger en uitgerekend in juni!

Morgen heb ik een afspraak. De verloskundige zegt dat het kan gebeuren en dat er niets aan de hand hoeft te wezen. Maar mijn gevoel is er niet beter op geworden. Maargoed positief blijven.

Nou meid, idd, positief blijven is het enige dat je kan doen! Ik duim iig voor je dat het goed zit!

Mag zelf helaas voorlopig nog niet voor intake/controle/echo. Pas half november, ben dan 10+5. Baal ervan om nog zo lang te moeten wachten!

Hallo iedereen!!

We zijn zo blij!! Vandaag op de echo gelukkig een kloppend hartje gezien! En wat is het gegroeid vergeleken met vorige week. Ik was helemaal gefocust op het beeldscherm en zag het hartje al kloppen voordat de vk het gezegd had. We zijn zo blij en opgelucht! Morgen precies 7 weken zwanger. Vandaag over 2 weken krijgen wij de termijn echo. Denk dat 7 juni aardig klopt.

@Daanvld hoe is het met jouw bloedingen? Hoop dat je ons mrg ook goed nieuws komt brengen. Ik zal voor jou duimen.

@Alle nieuwe leden, welkom en natuurlijk gefeliciteerd! Gezellig dat de groep al zo groot wordt.

Ga straks hopelijk eindelijk weer een nacht doorslapen met een hele mooie echo foto op mijn nachtkastje!

Liefs Lara xxx

Hey Lara! Van Harte !! Wat een goed nieuws en wat een opluchting moet dat zijn :) ik moet nog een paar dagen geduld hebben spannend !!

Gefeliciteerd Lara34!!! Dat is super goed nieuws!

Wij zijn er in t begin van het weekend achtegekomen dat ik zwanger ben van de tweede. We hebben al een prachtige meid van bijna 2 jaar. Bij haar had ik al voor mijn nod erg gevoelige borsten maar nu heb ik nergens last van. Merk toch dat ik daar erg onzeker van wordt. .. ieder toiletbezoek is weer spannend. Iedere zwangerschap is anders maar toch, vind het nu misschien wel spannender dan bij de eerste omdat ik weet wat voor moois er in mijn buik groeit en we zooo graag een tweede willen. Nu maar hopen dat het ons gegeven is.

Lieve Daan, heel veel succes en sterkte vandaag bij de vk, ik ga voor je duimen!

Lara, wauw gefeliciteerd wat goed!!!

Alle nieuwe meiden van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!

Ik ben de afgelopen dagen goed misselijk geweest, kon niets eten en vanaf afgelopen donderdag 3 kilo afgevallen. Maar heb niet gespuugd. Sinds gister kan ik ineens weer eten wat wel heel fijn is want voel me gelijk een stuk beter. Wel heb ik al een aantal dagen last van roze afscheiding. Echt van die fliebertjes zeg maar, en alleen bij afvegen. Iemand hier ervaring mee? Het zit mij namelijk best hoog... Kreeg gister de verloskundige niet te pakken dus probeer het straks nog een keer..

@elizabeth van harte !! Spannend he, iedere zwangerschap is idd anders. Ik heb nu eindelijk een beetje naast me neer kunnen leggen dat ik bijna nergens last van heb. Alleen m'n borsten beginnen soms wat pijnlijker te worden. Ziek ben ik niet en het voelt net alsof ik niet zwanger ben. Het is afwachten! Ik ben nu 6.6 weken en overmorgen krijgen we eindelijk duidelijkheid.

Van roze bloed verlies heb ik ook geen last maar er zijn genoeg mensen die dat ook hebben en waar alles goed bij gaat... Het is afwachten.

Hallo allemaal!

sinds een aantal dagen weten we weer dat we opnieuw zwanger zijn. Afgelopen juli heb ik een miskraam gehad na 9 weken en het vertrouwen in mijn lichaam was compleet weg. Eerst ben je maanden druk met of het wel lukt en nu het zover is ben ik druk of het wel goed gaat. Mijn klachten zijn totaal anders, de vorige keer zere borsten en savonds misselijk. Nu de hele dag beroerd, geen zere borsten en s morgens een gespannen buik. Af en toe heb ik alleen links een zere plek wat me heel onzeker maakt. Over twee weken pas de eerste echo met 7 weken en 3 dagen. Omdat mijn cyclus niet was zoals eerder had eerder geen zin aldus assistente.. Eigenlijk zou ik eerder willen om doemscenario's uit te sluiten. In elk geval hopen we op het beste maar genieten doe ik nu nog niet, pas als ik het hartje hoor durf ik verder te kijken

allemaal sterkte en succes met jullie zwangerschappen! Hopen op kleine wondertjes!

groetjes Marloes

Terug
Bovenaan