Zwanger en uitgerekend in juni!

Jaaaaaaa ondanks de bloedingen heb ik een kloppend hartje gezien. Het ziet er goed uit!!!! Ik ben ook ontzettend gelukkig.  :D . De verloskundige  kon het bloeden niet verklaren  maar er is een kloppend hartje 💙💖

jaaaaaaaaaaa Daanvld!! Wauw. Wat een oplichting he? Ik ben gewoon zo blij voor jou!

@Tine ik had wel meer dan alleen roze afscheiding; een week lang waterige donkerbruin bloed, elke x na het plassen. En vorige week zelfs bij het afvegen helder rood bloed. En toch was het enorm gegroeid in 1 week tijd en zagen we zelfs al een hartje kloppen. Nu heb ik alleen last van witte afscheiding maar dat is gelukkig normaal. En bij Daan is gelukkig ook alles goed gegaan. Dus zou me niet druk maken om rozige afscheiding. Komt goed!

Ik dacht dat ik over 2 wkn weer een echo had, maar 9 november is over 3 weken.

Hoe is het verder met jullie klachten? Ik ben alleen maar moe, moe en nog eens moe! Alsof dat nog niet genoeg is, slaap  ik maar 2 uurtjes per nacht! Nachten lang achter elkaar. Dus lekker dubbelop! Op mijn werk zien en merken ze mijn vermoeidheid ook op. Ik heb vandaag aangegeven een stapje terug te doen en even geen extra werk meer aan te nemen. Even een stapje terug, en om mezelf denken! Over zo'n 4 weken krijgen ze mijn verklaring wel😉. Hebben sommigen van jullie ook last van een slaapstoornis nu jullie zwanger zijn? Het breekt me echt op! Vind dit nog erger dan de misselijkheid, zere borsten en mijn andere kwaaltjes.

Liefs Lara x

Gelukkig geen slaapstoornis... Ik ben gewoon MOEHOEEEEE. haha ik denk dat mijn man het zal aanmerken als stoornis. Maar ik slaap juist heel veel en heel diep. Ik ga rond 21.00 naar bed en sta dan rond half 7 weer op. Vaak val ik voor 21.00 al op de bank in slaap. Ik heb sinds een paar dagen ook echt krampen in mijn buik. Ik denk het uitzetten van de baarmoeder en alles wat er omheen zit dat een nieuwe plek krijgt. Hoe zit het bij jullie? Merken jullie ook al iets aan de kleren? Ik kan mijn riem niet meer op mijn broek doen, dat zit echt te strak. Ik denk dat het komt doordat het de derde zwangerschap is...

Hoi allemaal!

Een nieuweling.. Op het forum, in deze wereld ;-)

Na 10 jaar een spiraaltje te hebben gehad, heb ik deze op 31-8 laten verwijderen. Na eenmaal ongesteld te zijn geweest, hebben twee testen nu bevestigd dat ik zwanger ben! Jippie! Nooit verwacht dat dit zo snel zou gaan, maar we zijn er superblij mee. De berekeningen zeggen nu dat ik 26 juni ben uitgerekend.

Ik heb al wel wat zwangerschapskwaaltjes.. De misselijkheid begint de afgelopen dagen. Mijn borsten stonden op ontploffen maar dit is sins vanochtend minder geworden (wat me onzeker maakt). Energielevel is al vrij laag met momenten. Geen enkel bloedverlies tot nu.

Ik merk wel dat ik echt gespannen ben als ik naar het toilet ga. Ben angstig om een miskraam te krijgen, het is dan ook zo'n gek idee dat je nergens controle over hebt. Het komt zoals het komt.

Hebben jullie ook weleens wisselende klachten, zoals mijn borsten?

@Daanvld wat een goed nieuws zeg!!! Ben super blij voor je!!! Wat een opluchting!

@110858 welkom en gefeliciteerd! We zijn op dezelfde dag uitgerekend :) het in spanning naar t toilet gaan herken ik maar al te goed. Lijkt ook wel alsof ik vaker moet. Voor de rest nog geen kwaaltjes. Ben wat emotioneler en begin net als bij de eerste weer een gekke smaak in mijn mond te krijgen. Ijzer achtige smaak...

Heb 13 november eerste echo. Spannend!!! Bij de eerste hadden we alleen met 12 weken en 20 weken echo maar nu al eerder. Lees hier dat meerdere vrouwen met 7/8 weken al eerste echo hebben dus zal wel veranderd zijn.

Fijne avond iedereen!

Oohh nog 1 dag werken en dan morgen eindelijk een eerste echo ... Zo spannend, hoop dat deze dag voorbij vliegt.

Het enigste wat ik nu heb is wat pijnlijke borsten, ben soms wel moe maar heb niet het idee dat dat meer dan normaal is.

Voor de nieuwe mensen welkom ! En gefeliciteerd👍😀

Terug
Bovenaan