jaaaaaaaaaaa Daanvld!! Wauw. Wat een oplichting he? Ik ben gewoon zo blij voor jou!
@Tine ik had wel meer dan alleen roze afscheiding; een week lang waterige donkerbruin bloed, elke x na het plassen. En vorige week zelfs bij het afvegen helder rood bloed. En toch was het enorm gegroeid in 1 week tijd en zagen we zelfs al een hartje kloppen. Nu heb ik alleen last van witte afscheiding maar dat is gelukkig normaal. En bij Daan is gelukkig ook alles goed gegaan. Dus zou me niet druk maken om rozige afscheiding. Komt goed!
Ik dacht dat ik over 2 wkn weer een echo had, maar 9 november is over 3 weken.
Hoe is het verder met jullie klachten? Ik ben alleen maar moe, moe en nog eens moe! Alsof dat nog niet genoeg is, slaap ik maar 2 uurtjes per nacht! Nachten lang achter elkaar. Dus lekker dubbelop! Op mijn werk zien en merken ze mijn vermoeidheid ook op. Ik heb vandaag aangegeven een stapje terug te doen en even geen extra werk meer aan te nemen. Even een stapje terug, en om mezelf denken! Over zo'n 4 weken krijgen ze mijn verklaring wel😉. Hebben sommigen van jullie ook last van een slaapstoornis nu jullie zwanger zijn? Het breekt me echt op! Vind dit nog erger dan de misselijkheid, zere borsten en mijn andere kwaaltjes.
Liefs Lara x