Zwanger en uitgerekend in juni!

Spannend. de eerste echo!

Ik heb gisteren zonder vriendlief de eerste gehad, door alle bloedingen was het tien dagen eerder. Wat is dat een mooi gezicht zeg. zo de eerste echo. Dat mooie kloppende hartje. De bloedingen gaan vrolijk door. Maar nu ik dat kloppende hartje gezien heb ben ik wel wat meer gerustgesteld.

Welkom nieuwe leden!

Hallo allemaal,
Nog een kort vraagje aan jullie.

Doen jullie mee aan moeders voor moeders?

@limburgsemama31... dat zou k wel eens kunnen zijn geweest.. ik wilde iets te vluchtig scrollen op mijn i-pad, had nog geprobeerd vlug terug te gaan, maar is dus niet goed gegaan.. sorry!!

Oh ik ben echt l twee dagen echt stront beroerd. Ik werk in de zorg en normaal kan ik heel goed tegen al die geurtjes maar gisteren rook de was bij een man gewoon zo verschrikkelijk naar pies met een combinatie van wasmiddel dat ik echt mijn best moest doen om alles binnen te houden.. getverderrie. Hebben jullie ook zo'n last van sommige geurtjes?? En ook een zere buik, ik  moet mijn riem gewoon echt een paar gaatjes minder strak doen want heb er gewoon last van.. Herkennen jullie dat?

@daanvld nee nog niet, ik wil eerst een kloppend hartje horen voordat ik er weer aan begin. Vorige keer wel meteen gedaan, maar toen het niet goed was was he zo confronterend om die flessen te zien en toen alles opgehaald werd. Dat wil ik liever niet weer, dus als alles goed is over 2 weken dan meld ik me direct aan. Het is alleen maar plas in een kan gieten, niet echt moeilijk en je helpt weer andere mensen met zwanger worden. Een mooie gedachte vind ik.

Hoi iedereen,

Ik doe vanaf week 6 mee aan Mvm. Soms als ik misselijk ben moet ik zowat kokhalzen van het hele ritueel; Plassen in de piskan, vaak gaat de helft er naast of komt op mijn hand, urine is geler en ruikt vies sinds m'n zwangerschap, en vervolgens in die vieze blauwe stinkbakken doen. Daar zit een laagje conserveringsmiddel in dat STINKT vreselijk. Ik vind het niet erg als ik de hele dag aan het werk ben en gewoon "normaal" mag plassen. Maar ondanks dat blijf ik het doen, de gedachte om zo andere vrouwen te helpen vind ik ook een mooie gedachte...

Hier ook een reuk als dat van een speurhond en last van alle geuren. Ik draag al geen riem meer en heb de bovenste knoopjes open. Mijn buik is al bol aan het worden, denk niet dat ik het kan verstoppen tot 12 weken ben ik bang. Ben slank (54 kg) en het is mijn tweede kindje, denk dat het daardoor zo snel zichtbaar is. Zat gisteravond al op de site te kijken vd Hennes naar positiebroeken. Denk dat ik vanavond al wat ga bestellen. De hele tijd met mijn gulp open lopen is ook niks haha!

ik doe ook mee aan moeders voor moeders, al vanaf week 5,5. Mn hcg was al hoog genoeg volgens de mevrouw van moeders voor moeders. Heb de vk gebeld voor de roze afscheiding, dit was normaal zei ze. Dus ik heb besloten om me er niet druk over te maken! Ik voel me verder weer prima na een week super misselijk te zijn geweest. Wel nog steeds de krampende buikpijn maar dat zit er al sinds het begin. Volgende week de eerste echo! Kan niet wachten!!!

Oh gelukkig ik ben dus niet de enige die met de knoop open loopt soms:)

Op het moment ben ik even helemaal van streek, vanmorgen licht bloedverlies. Ga vanmiddag de verloskundige bellen of ik niet eerder mag komen ivm miskraam in Juli, maak me onwijs veel zorgen dat het me weer gaat overkomen. Nu op naar het werk, hopelijk kan ik mijn hoofd er een beetje bij houden...

Terug
Bovenaan