Zwanger en uitgerekend in juni!

Ik ben gisteren afgewezen voor de MVM. Vanwege het bloed in mijn urine ja jammer, maar graag of helemaal niet.

@Mloes0609 heftig he die bloedingen! ik heb ze ook constant. ik heb nu ook standaard maandverband in me onderbroek geplakt. want het ziet eruit alsof ik ongesteld ben. Maar al wel een kloppend hartje gezien.

Ik ben nu 7,5 week zwanger had de eerste echo al met 6 weken. De eerste echo was meteen een shock, het zijn er 2! Maar even gewend te zijn aan het idee, super leuk! En het maakt ook wel weer extra spannend.

29 oktober al voor de 2e echo.

Super leuk om te lezen dat er meer mensen op 7 juni 2016 zijn uitgerekend.

Hallo allemaal,

Net een echo gehad zowel op de normale manier als inwendig. Er was een mensje te zien van 2 mm. Het hartje is dus gestopt met kloppen zoals ik dat gevoel al had...

Ik zal nog een paar keer online komen om wat berichtjes te lezen maar daarna stop ik.

Helaas is dit m'n 2e miskraam wat ik nooit verwacht had... Baal echt enorm......

Jeetje @wendy2015 met kippenvel lees ik je berichtje, wat ontzettend erg voor jullie. ik wens jullie heel erg veel sterkte.

Dikke knuffel

@Wendy... een hele dikke knuffel voor jou!!! Wat afschuwelijk... heel veel sterkte gewenst.

Terug
Bovenaan