Zwanger en uitgerekend in juni!

Heel veel sterkte Wendy2015! Echt vreselijk om te lezen, ik hoop voor jullie dat het een volgende keer wel goed gaat..

@daanvld, ja het maakt me vreselijk onzeker. Ik had bij de eerste zwangerschap vooral last van avondmisselijkheid en pijnlijke borsten, nu ben ik de hele dag misselijk, gespannen buik, soms pijnscheuten, mijn borsten beginnen nu pijn te doen... Het is allemaal anders.. en nu weer dat bloeden, dat is het enigste wat lijkt als de vorige keer en dat maakt me zo ongerust. Ik heb vanmorgen gebeld maar ze konden nu nog niks voor me doen daar ik nog maar 5 weken en 5 dagen ben, met geluk want ik heb een onregelmatige cyclus sinds de miskraam, dus dan is er nog niet veel te zien... Als het bloeden erger wordt moest ik weer bellen en proberen ze het een paar dagen naar voren te zetten maar met 7 weken en 3 dagen is al vroeg... Dus nog even 1,5 week in spanning zitten, ik vind het niks

@Wendy... Wat ontzettend  ^)&%$  voor jou en de papa. Ik hoop voor jullie dat je dit een plaatsje kunt geven, en dat jullie het zwangerschapsgeluk snel gegund is...

Hoe is het met alle andere dames? Ik moet zeggen dat hoe meer ik denk over de echo.. hoe spannender ik het vind. Niet alleen of alles wel goed is daarbinnen, maar ook of het er maar 1 is!? Er zitten veel tweelingen in beide families. Zeker nu mijn buik echt mega groeit....Het kan natuurlijk komen doordat het de derde is.. maar stel je nou voor!? Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd...

Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichten, het is nu afwachten of ik een spontane miskraam krijg, zo niet dan word  het een ingreep en moet je of een ruggeprik of helemaal onder narcose. Ze doen dat ook liever niet dus hopelijk laat m'n lichaam het echt los.

o nee Wendy, wat een

ik was vandaag weer even heel misselijk in de tram vanavond terug naar huis. Het was ook weer een lange dag van half 8 tot half 7... Morgen nog een dagje en dan gaan we het weekend weg met de schoon familie. Maar we vertellen nog niets!

Hallo Dames !

Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap !
Zo leuk om al jullie berichtjes te lezen.

@ limburgsemama31, heel herkenbaar was zo ontzettend zenuwachtig voor die eerste echo, misschien vooral omdat mijn zus dit jaar een miskraam, en daarna ook nog eens een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heeft gehad.

Maar vandaag heb ik mijn 1e echo gehad en alles was goed, ook hebben we gewoon een mooi kloppend hartje kunnen zien, zo ontzettend bijzonder !
ik ben nu ongeveer tussen de 7,5 en 8 weken zwanger, en dit is ons eerste kindje.

nu weer 4 weken wachten op de termijn echo, aaaarrggghhh dat duurt lang.....

Hallo allemaal,

allereerst @wendy, wat vervelend! Heel veel sterkte!!

Ik doe ook mee met mvm, maar wat gedoe in die kan plassen.. En idd de lucht! Pff ti's voor t goede doel en we houden nog ff vol! 29 dec mag ik stoppen! Haha ik leef er al na toe..

En idd wachten tot de echo.. Ik krijg um pas met 10 wkn! Zit nu in week 6 dus wachten tot 19 nov! Zoo moeilijk om het geheim te houden voor mijn stiefdochters.. Ze hebben het geloof ik echt door.. De jongste legt steeds haar hand op mijn buik, ze willen veel knuffelen en vragen steeds of ze kunnen helpen.. We willen ze het graag 19 nov pas vertellen als de echo is geweest.. Mjaa ik ben benieuwd of ik het zolang kan verborgen houden, ben 4 kilo afgevallen omdat ik amper iets binnen kan houden maar mijn buik staat echt al naar voren.. ( ondanks ik toch al een buikje had ) broeken zaten me echt niet fijn meer, knoop prikte in mijn buik. Dus gister voor t eerst naar de Prenatal geweest een alvast 2 broeken gekocht! Wat een verademing! Gewoon doen! Echt waar t draagt heerlijk! :) en niemand die het ziet!!

En een meegroeibh mijn borsten doen erg zeer en groeien zeer hard! Ik werk in de kinderopvang en merk dat ik het werken nu echt al zwaar begin te vinden.. Heb daarnaast het syndroom van Tietze ( chronische ontsteking aan het borstbeen en aanhechting ribben ) waardoor ik dus erg veel last krijg als ik til, en nu met die zware borsten er bovenop.. En een hele dag werken is het geen goeie combi! Daarom heb ik het ook al vertelt op mijn werk zodat ze er vanaf weten. Ben dus wel bang hoe dit verder in de zwangerschap zal gaan.. Niemand ervaring met Tietze en zwanger?

Groetjes liess

Wij hebben 10 nov intake en eerste echo ws nu bijna 6 weken zwanger

Inderdaad vind ik alles spannend nu het eenmaal zover is na 3 jaar wachten. Ben heel benieuwd wanneer vertellen jullie het aan ouders en vrienden?

@liesjj8 nee nog nooit van gehoord. Ik heb gelukkig een stagiaire op het moment dus ik kan de zwaarte een beetje verdelen.

Ik heb het nog aan niemand, behalve mijn man natuurlijk:), verteld. We willen deze keer wachten totdat we zeker weten dat het goed is, dus na 12 weken. We gaan 11 december een weekendje weg met mijn familie dan zit ik in de 14de week en dan willen we het hun allemaal vertellen. Is nog erg ver weg, maar we hopen dat we het tot dan kunnen volhouden. Mijn schoonouders en familie vertellen we het daarna ook en mijn vriendinnen, werk dan ook pas. Vorige keer hebben we het met 8 weken verteld en paar dagen erna is het fout gegaan. Aan de ene kant heel fijn dat mensen het weten en er voor je zijn, maar aan de andere kant kreeg ik tot in september nog vragen van mensen over hoe het ging terwijl ik gewoon verder wilde. Dus nu ervoor gekozen het voor alsnog tegen niemand te zeggen. Ben zo benieuwd en ongeduldig tot het 3 november is.

Ik heb nog steeds roze/bruine afscheiding maar ik heb me voorgenomen om er niet het ergste van te gaan denken en probeer rustig te blijven, wel moeilijk.

Terug
Bovenaan