Zwanger en uitgerekend in juni!

Hallo allemaal, ik ben helemaal nieuw hier dus ik zal me even voorstellen. Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje. Super spannend ! Ik denk er de hele dag aan en zoals vele, als ik lichte krampen heb denk ik, ow help en als ik niks voel ook haha. Ook al zeker 5 zwangerschapstesten gedaan, gewoon omdat het zo leuk is dat ze eindelijk positief zijn !  Ik ben als het goed is uitgerekend op 23 juni, en zou heel stiekem graag op 20 juni onze trouwdag bevallen :). We zijn al ruim een jaar aan het proberen en hebben in Mei na een hele korte zwangerschap (nog niet eens een positieve zwangerschapstest, maar wel een positieve bloedtest) een miskraam gehad, dus het is natuurlijk super welkom.

Ik hoop hier soms wat vragen te kunnen stellen en mee te leven met anderen, zeker nu we het nog niet aan onze omgeving verteld hebben.

Heel veel geluk iedereen hier met jullie zwangerschappen !

Hoi hoi!!

Vandaag een berichtje vanaf ons weekendje weg! Het gaat nu eigenlijk best ok hier. Op m'n zere borsten na. Hebben jullie ook dat als julie het koud hebben dat je borsten extra zeer doen? Ik heb op het moment geen roze afscheiding meer, wel wittige. Soms nog wat buik krampen maar meer ook niet. Trek in patat dat dan weer wel haha! Lies, ook ik werk in de kinderopvang. Ik sta op een babygroep en merk ook zeker dat het zwaarder word... Nu al.. 8 weken en we moeten nog wel een tijdje... Maar komt vast goed!! Fijne avond iedereen!!

Hoi iedereen,

Wij hebben het gister aan mijn moeder verteld. We hadden bij de koffie een schaal met plakjes cake besmeerd met roze & blauwe muisjes. Ze had het eerst niet door, pas toen ik vroeg of ze een plakje met roze of toch liever blauwe muisjes wou. Natuurlijk was zij ook erg blij en haar avond kon niet meer stuk! Voor haar wordt dit haar vierde kleinkind.

Wat klachten betreft voel ik me nog steeds lamlendig. Nog steeds last van misselijkheid, vermoeidheid, zere borsten en slaap nog steeds maar een paar uurtjes per nacht. Gelukkig heb ik helemaal geen last meer van (bruin)bloedverlies, alleen witte afscheiding.

Ik heb een hele leuke site gevonden met korte filmpjes die gemaakt zijn dmv inwendige echo's. Je kunt dan per week en soms ook nog per dag bekijken hoe de kleine er exact uitziet en hoe het al kan bewegen! Dit wil ik natuurlijk graag met jullie delen: http://www.ehd.org/resources_bpd_illustrated.php?page=7&language=23

Echt heel bijzonder en mooi om te zien!

Liefs Lara

xxx

ik hou voorlopig toch nog maar mijn mond tegen iedereen. voorlopig bloed het nog steeds. vrijdag 2de echo eerste was goed maar begin nu wel erg te twijfelen. heb door het bloed verlies erg last van duizelingen en ben ook al verschillende keren tegen de vlakte gegaan. . Ben nog steeds gelukkig maar ik vindt de bloedingen verschrikkelijk de huisarts zegt dat het wel tot de bevalling kan duren. gezellig 9 maanden ongesteld.

Lieve mama's to be, wat was ik blij om mezelf bij t juni groepje aan te mogen melden. Helaas ga ik jullie verlaten... vanochtend vroeg miskraam gehad.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne, mooie en gezonde zwangerschap. Dat er in juni maar heel veel mooie kindjes in jullie wiegjes mogen liggen.

Goedemorgen dames,

Ik ben erg druk geweest afgelopen 2 weken vandaar dat ik even afwezig was.

Wat heftig om te lezen al 3 miskramen in deze groep. Ik krijg er helemaal kippenvel van. Heel heel veel sterkte dames met dit verlies.

Met mij gaat alles goed. Wel regelmatig heel erg misselijk (spugen), heel moe, borsten pijn en pukkels. Ik heb gister 2 positie broeken gekocht die ik zeker nog een maand wou bewaren. Maar wat zit dat lekker!!!! Dus toch maar aangedaan vandaag. Je ziet er idd niets van 😊.

Nog 1 week en 1 dag en dan heb ik eindelijk mijn echo...... Aftellen nu echt begonnen. Ik ben dan 9 weken en 5 dagen zwanger. Ik hoop echt dat alles goed is. Zo spannend!

veel liefs Felice!

Terug
Bovenaan