Zwanger en uitgerekend in juni!

@Elizabeth, aah wat erg... Heel erg veel sterkte. Ik hoop dat jij snel weer Zwanger mag worden waarbij het wel goed zal verlopen.

Liefs Lara

@ Irma, ik ben mrg precies 8 wk zwanger. Tenminste zoals we het berekend hebben en wat de vk schatte met de echo van vorige wk. Vandaag over 2 wk mag ik weer voor een echo en dan kunnen ze beter meten. Maar ik blijf bij mijn 7 juni. Hoever ben jij?

Hoe is het met de rest? Zijn jullie klachten meer/minder geworden? Ik voel me nog steeds lamlendig, met vlagen misselijk en heel erg vermoeid. Mijn beste vriend is al weken onze bank, ik lijd momenteel maar een erg saai leven... Geen energie voor mijn sociale leven. Allemaal voor een goed doel!

x

Lara

Hi allemaal!

Ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben. Echter weet ik niet precies hoelang dit al is. Wel heb ik vanavond uit werk even zo een dure test gekocht waarbij je de weken ziet. (Clearblue) Deze gaf 3+ weken aan, wat dus inhoud dat het sowieso 5+weken is wat uitkomt op half juni als ik het goed heb.

Echter heb ik qua klachten heel weinig last gehad. Alleen afgelopen 2 weken was ik extreem moe/vroeg slapen a la 19:30 - en veel misselijkheid en ik heb echt een beetje afkeer voor eten nu. Eerst at ik echt alles maar nu moet ik mezelf af en toe een beetje dwingen. Verder heb ik echt geen buik.. Erger nog.. Hij is nog platter dan 1,5 maand geleden..

Gaat alles verder goed met jullie? Oh en hoe gaat alles in zijn werking qua verloskundige/huisarts? Heb morgen een telefonisch spreekuur met m'n huisarts..

Thanks. X

Hallo

kayra welkom bij de club!

zelf ben ik inderdaad heel erg moe en af en toe misselijk.  Zal zwaar worden als ik volgende week weer werken moet zit nu thuis met gescheurde enkelbanden begin maandag weer

ik heb 10 nov de eerste echo en intake dan ben ik zoals we nu berekenen 8 weken en 2 dagen

nu dus 6 weken en 2 dagen ongeveer

Wacht ook nog met vertellen aan iedereen maar vind het moeilijk mijn mond te houden ik hou het nu ik thuis zit nog wel vol!

met sinterklaas zou ik 12 weken zijn en dan gaan we het denk ik pas vertellen is wel moeilijk......

rest van de familie denk ik als het lukt tijdens het familie kerstdiner zoals ooms en tantes enzo

Hoi allemaal,

Hier inmiddels 7+2 weken onderweg, krijg helaas pas echo en intake bij de VK als ik 10+5 weken ben, dus dat duurt nog een hele tijd! Wil wel echt wachten met vertellen tot we zeker weten dat het goed zit (voor zover dat gezien kan worden natuurlijk). Kan dan op mn verjaardag het grote nieuws bekendmaken, dat is dan wel weer leuk :)

Hier ook intens moe, als ik s avonds eenmaal op de bank zit vallen gelijk mn ogen dicht! En eigenlijk de hele dag tegen het misselijke aan. Gelukkig nog niet overgegeven maar ook zeker geen eetlust! Borsten zijn gigantisch aant groeien, heb er al 2 cups bij... Op zich wel weer leuk om beetje boezem te hebben maar helaas is die groeispurt vrij pijnlijk... En verder zo af en toe duizelig en vooral s avonds een buikje, heb stiekem al wel zin om die positiebroeken tevoorschijn te halen, weet nog van de vorige keren dat dat echt een verademing is!

X MamaCee

Hallo Elisabeth,

Wat ontzettend naar voor je. Hopelijk mag je je snel aansluiten bij een ander groepje zwangeren.. veel liefs!

Hier veel buikkrampen. Mijn buik blijft gestaag doorgroeien. Door dat getrek in mijn buik blijf ik me ook steeds bewust van het zwanger zijn. Ik merk dat ik moeite heb met iets gebukt oppakken en 's avonds in bed met liggen (ik slaap op mijn buik...) Hier is het nu vakantie dus de kids zijn thuis. Normaal zou ik allemaal leuke dingen gaan doen, maar ik ben gewoon te moe. Ik heb vanochtend de kids de haren geknipt, ben met ze nieuwe schoenen gaan kopen en net heb ik gedweild.... ik ben bekaf!

Ik heb 2 zwangerschapsleggings besteld... mijn normale legging was kapot en ik dacht ach dat zit wel lekker hoog ;) mijn broeken kan ik nog wel aan. Ik heb het geluk de laatste tijd wat te zijn afgevallen dus mijn broeken zaten me nogal wijd... dus dat geeft nu plek om te groeien. Ben benieuwd voor hoelang.

Fijne dag voor iedereen!!

Liefs!

lieve Elizabeth, wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte.

voor de nieuwe mama's van harte met de zwangerschap.

ik mag morgen eindelijk voor de eerste echo. Ik vind het zoooo spannend vooral omdat ik even nergens last van heb... Dan is het net of je niet zwanger bent... Zo gek. Ik hoop zo dat alles goed zit morgen! Ik laat het jullie weten!

@ Tine: Spannend morgen de eerste echo! Laat je weten hoe het was?

Ik heb vandaag het e.e.a. nagevraagd bij mijn ziektekostenverzekering wat betreft de kosten voor bevallen in het zh, combinatietest en kraamhulp. Gelukkig krijg ik alles 100% vergoed, dat is wel fijn om te weten. Over 4 weken geef ik door waar ik mijn kraamhulp vandaan wil hebben en hoeveel uur kraamhulp ik zou willen.

Gaan er meer van jullie de combinatietest doen?

liefs Lara

@Tine Leuk Tine! Laat maar weten hoe 't ging:)

@Lara Ik heb erover gelezen en ben dit van plan. Hoe heb jij dit geregeld?

@Irma. Ahw, wel lekker even thuis maar gaat alles wel weer goed?

Vanmorgen heb ik voor 't eerst de Verloskundige gebeld. Afspraak gemaakt voor 13/11 en 23/12 de echo. Echter vond ze het wel lastig te bepalen aangezien ik niet weet hoeveel weken ik precies ben. Ben benieuwd:)

Wat voor werk doen jullie trouwens/hoeveel dagen? Werk zelf in de Opvang& bij caterings af en toe. Merk wel dat ik echt moe ben snel dan na 36u..

X

Terug
Bovenaan