@Kayra ik kreeg tijdens mijn eerste intake gesprek bij de vk direct al heel veel informatie en folders mee over de combinatietest. Ik moet dit doorgeven aan de vk. Bij mij is het medische niet noodzakelijk, ik ben 34. Het is niet verplicht de keus lag bij ons zelf. Wij hebben ervoor gekozen dat wij het wel gaan doen, kosten zijn iets van €160. De vk had mij geadviseerd te informeren bij mijn ziektekostenverzekering of dit vergoed wordt. Bij mij is dit het geval, dus mooi mee genomen!
Wat spannend dat je nog niet weet hoe ver je heen bent. Dat wordt dus een verrassing!
Ik ben werkzaam als secretaresse en werk 24 uur (3 hele dagen). Moet zeggen dat op het moment een dag werken al een hele overwinning voor mij is vanwege de vermoeidheid. Het is zo overheersend, hoop dat het na 12 wk wat af mag zakken. Bij mijn eerste was dit wel zo, maar elke zwangerschap is natuurlijk anders. We zullen zien!
Liefs Lara
Wat spannend dat je nog niet weet hoe ver je heen bent. Dat wordt dus een verrassing!
Ik ben werkzaam als secretaresse en werk 24 uur (3 hele dagen). Moet zeggen dat op het moment een dag werken al een hele overwinning voor mij is vanwege de vermoeidheid. Het is zo overheersend, hoop dat het na 12 wk wat af mag zakken. Bij mijn eerste was dit wel zo, maar elke zwangerschap is natuurlijk anders. We zullen zien!
Liefs Lara