@Tine wat fijn dat je ook een kloppend hartje hebt gezien! En wat mooi dat het al zo bewoog zeg 🙂. Ik kan niet wachten tot 9 november. Dan mag ik weer voor een echo, ik ben dan 10 wk. Moet die dag 2 x naar de vk, vandaag doorgegeven dat we de combinatietest willen. 'S ochtends voor de echo en 's middags krijgen we de papieren mee voor de combinatietest.
Wat grappig dat er hier zoveel werkzaam zijn in de kinderopvang!
Ik heb totaal geen voorgevoel wat betreft het geslacht. Bij de eerste was ik ervan overtuigd dat het een jongentje zou worden, ik had zelfs al een stoer blauw trainingspakje gekocht toen.... Bleek dus een meisje te zijn tijdens de echo 🙂.
Ik heb vandaag bij ons in de kantine een zakje brownies gekocht. En na het werk moest ik langs de supermarkt om een boodschapje te halen, ook maar een suikerbrood mee genomen hihi. Ik ben wel misselijk maar eet gewoon waar ik zin in heb. Als mijn maag leeg is neemt de misselijkheid toe. Moet zeggen dat ik nu ineens meer zuivel en fruit eet, alsof mijn lichaam erom vraagt.
Blij dat ik morgen een dagje vrij ben, ben echt moe van de afgelopen dagen werken. Even lekker weer bij tanken morgen.
Liefs Lara
x