Idd grappig zoveel mensen in het kdv, ik zit op een 3+ groep.. Omdat ik al niet kan tillen ivm mijn syndroom van Tietze is dit echt de oplossing! En heb allemaal handige trucjes geleerd met de kids.. Als ze op schoot willen schuif ik mijn knie onder hun kont schuif ze er op zonder ik veel aan ze hoef te trekken.. Als ze uit een hoog bedje moeten neem ik ze op mijn rug en zet ze meteen op de grond, ze klimmen er zelf in door op mijn bovenbeen te staan! Echt ideaal jezelf zo makkelijk mogelijk maken en ze veel zelf laten doen. Hetzelfde thuis voor mijn stiefdochters. Ik ben 26 jaar trouwens.
Nu 7 weken en 1 dag, vandaag nog precies 3 weken tot de eerste echo en dan willen we het ook aan de kids vertellen.. We kunnen bijna niet wachten. Heb leuke shirts gekocht die we dan willen geven, hun reactie filmen en dit later op fb zetten! 😊 ben zo benieuwd!! Ouders, beste vrienden en collega's weten het al wel..
Hoe ist bij jullie met moeders voor moeders, ik merk dat ik elke x kleine plasjes heb en dan geen zin heb om t met die kan te doen.. Die lucht!! Ben er zo misselijk van elke keer..
Ik ga genieten van mijn vrije dag! Fijne dag allemaal! Xx