Zwanger en uitgerekend in juni!

Ik ben 28.

We waren al 3 jaar bezig om zwanger te raken nu toch raak

Ik eet ook veel lekkere dingen probeer wel fruit enzo te pakken en niet altijd chips hihi

@Kyara: PayPal is juist heel handig. Wij kopen ook regelmatig op eBay en hebben geen creditcard. Je moet gewoon geld op je PayPal account zetten en dan kun je daarmee betalen. Voordeel is dat je pakketje verzekerd is. Krijg je niets, betaal je ook niets. Is iets kapot, kun je dit aangeven en krijg je in de meeste gevallen gewoon je geld terug!

Fijne avond!

@Tine wat fijn dat je ook een kloppend hartje hebt gezien! En wat mooi dat het al zo bewoog zeg :). Ik kan niet wachten tot 9 november. Dan mag ik weer voor een echo, ik ben dan 10 wk. Moet die dag 2 x naar de vk, vandaag doorgegeven dat we de combinatietest willen. 'S ochtends voor de echo en 's middags krijgen we de papieren mee voor de combinatietest.

Wat grappig dat er hier zoveel werkzaam zijn in de kinderopvang!

Ik heb totaal geen voorgevoel wat betreft het geslacht. Bij de eerste was ik ervan overtuigd dat het een jongentje zou worden, ik had zelfs al een stoer blauw trainingspakje gekocht toen.... Bleek dus een meisje te zijn tijdens de echo :).

Ik heb vandaag bij ons in de kantine een zakje brownies gekocht. En na het werk moest ik langs de supermarkt om een boodschapje te halen, ook maar een suikerbrood mee genomen hihi. Ik ben wel misselijk maar eet gewoon waar ik zin in heb. Als mijn maag leeg is neemt de misselijkheid toe. Moet zeggen dat ik nu ineens meer zuivel en fruit eet, alsof mijn lichaam erom vraagt.

Blij dat ik morgen een dagje vrij ben, ben echt moe van de afgelopen dagen werken. Even lekker weer bij tanken morgen.

Liefs Lara

x

Idd grappig zoveel mensen in het kdv, ik zit op een 3+ groep.. Omdat ik al niet kan tillen ivm mijn syndroom van Tietze is dit echt de oplossing! En heb allemaal handige trucjes geleerd met de kids.. Als ze op schoot willen schuif ik mijn knie onder hun kont schuif ze er op zonder ik veel aan ze hoef te trekken.. Als ze uit een hoog bedje moeten neem ik ze op mijn rug en zet ze meteen op de grond, ze klimmen er zelf in door op mijn bovenbeen te staan! Echt ideaal jezelf zo makkelijk mogelijk maken en ze veel zelf laten doen. Hetzelfde thuis voor mijn stiefdochters.  Ik ben 26 jaar trouwens.

Nu 7 weken en 1 dag, vandaag nog precies 3 weken tot de eerste echo en dan willen we het ook aan de kids vertellen.. We kunnen bijna niet wachten. Heb leuke shirts gekocht die we dan willen geven, hun reactie filmen en dit later op fb zetten! 😊 ben zo benieuwd!! Ouders, beste vrienden en collega's weten het al wel..

Hoe ist bij jullie met moeders voor moeders, ik merk dat ik elke x kleine plasjes heb en dan geen zin heb om t met die kan te doen.. Die lucht!! Ben er zo misselijk van elke keer..

Ik ga genieten van mijn vrije dag!  Fijne dag allemaal! Xx

Wat leuk om al een kloppend hartje gezien te hebben! Ik kan ook bijna niet wachten, helaas vanaf morge nog 3 weken.

Wij gaan geen combinatietest of andere aanvullende testen doen. We zouden het kindje sowieso niet laten weghalen dus dan heeft zo'n test ook weinig nut. En als er iets is, zien ze dat tijdens de 20-wekenecho ook wel. Maar das mijn mening :)

Wow, wat veel dames in de kinderopvang inderdaad! Zelf ben ik controller, dus das weer eens wat anders, haha. En ben 29 jaar.

Hier spanning en zenuwen morgen de tweede echo. Door de vele bloedingen twijfelen we heel erg of er nog een kloppend hartje te zien is. We hopen het ontzettend maar ik vrees het ergste. Alle kwaaltjes zijn na de heftige bloeding van vrijdag ook verdwenen. De pijn in mijn borsten is weg, de misselijk alles is verdwenen. Hopelijk morgen toch nog positief nieuws.

Hey!

Even afwachten dus Daanvld. Wel echt veel vrouwen werkzaam in de kinderopvang:) Zelf ben ik 20 jaar, zaterdag 21.. Klinkt al zo oud:)

Ik heb de verlos gebeld en mag maandag voor een intake en moet naar het AMC voor de echo. Spannend:) Ben zo.. benieuwd hoeveel week ik ben.

@Mamacee Ja zo dacht ik ook maar ik heb meer een beetje controle dat alles allemaal goed is, hoe zeg je dat.. Ik wil niet afwachten denk ik. Moet ook naar 't AMC voor de echo dus wel super fijn gevoel.. (Ik las dat het in principe voor medische indicaties etc is)

Jeetje Daanvld, wat spannend weer. Hoop zo dat het toch goed zit bij je! Duim voor je!

Kayra, kan me voorstellen dat je eventueel graag voorbereid wilt zijn. Hopelijk is alles goed!

Terug
Bovenaan