Zwanger en uitgerekend in juni!

@Daanvld, he wat naar voor je zeg. En je hebt er ook al weken last van. Zou het niet wat anders kunnen zijn ofzo? Een vleesboom oid? Ik zeg ook maar wat hoor. De vorige keer had je toch nog een mooie echo ondanks je bloedingen. En hebben ze je bloed al gecontroleerd? Omdat je toch al weken last hebt van bloedingen. Misschien heb je zo tekort van vitamine's of kans op bloedarmoede? Mag je morgenochtend al heen? Ik zal in ieder geval voor jou duimen!

@Irma succes met je besluit

liefs Lara

Hoi iedereen!

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik weet nu een ruime week dat ik zwanger ben :) Het word mijn 1e kindje dus vind het super spannend! 6 nov 1e afspraak bij de verloskundige, ben zo benieuwd!

Hallo!

ik ben nieuw hier, morgen 8 weken zwanger  en maandag een afspraak bij de vk.

ik ben 25 en dit word mijn eerste kindje, het lijkt me leuk om hier mee te schrijven en lezen.

liefs,

Dames ik heb even een vraagje. Ik heb mijn contract verlengd gekregen voor zes maanden, 0 uren.

<span style="line-height: 1.5;">Mijn nieuwe contract is van 24/12 tot 24-6. Ik weet niet wanneer ik beval en hoe ver ik ben maar ga uit van de periode 29/5 - 19/6.</span>

Hoe zit dit met een uitkering/vergoeding  etc aangezien ik officieel nog een contract heb tot eind juni.

Ook woon ik uit huis maar officieel nog thuis. Waarschijnlijk kan ik nirt worden overgeschreven op het nieuwe adres en mijn ouders verdienenprima....

Beetje gefrustreerd..

Net wel even gevraagd over de werkgevers verklaring of ik daar recht op heb maar daar krijg ik vanmiddag antwoord op.

Alvast bedankt als iemand iets hierover weet.

(klopt het dat je niet ontslagen mag worden tijdens zwangerschap?)

@kwartje Welkom!:) veel last van kwaaltjes?:)

@emms Leuk! Ik ben zelf nu 20 morgen 21 ook best jong dus! Je hebt al best snel de afspraak bij de verlos? Normaal gesproken bij 8w toch en 10w echo?

@116138 leuk! Zijn we een maybe wel dezelfde datum :p

@karpediem, ja de misselijkheid is hier helaas in volle gang, Maargoed we hebben het ervoor over :)

ik geloof dat als je een 0-uren contract heb, je gewoon recht heb op zwangerschapsverlof als je dat bedoeld?

@karpediem

Verloskundige bij mij doen het bij 7 weken en dan tussen de 10e en 12e week. En volgende week zit ik als de berekeningen kloppen op ongeveer 7weken. Leuk! Ik bwn dus zeker niet de jongste, gefeliciteerd.  Best een lastig pakket met je contract en uitkering. Ik denk eerlijk gezegd dat je er geen recht op heb omdat je wel een contract heb en niet bent ontslagen. Maar ik zou het niet weten

En toch gelukkig een kloppend hartje. Onder het vruchtje is wel iets vreemds te zien. Het lijkt een ander zakje. Waarschijnlijk zijn het er 2 geweest en is het er nu nog 1. Waarschijnlijk probeert mijn lichaam de een af te stoten maar lukt dat op een of andere manier niet. Ik blijf onder controle bij de vk en iedere 2 weken een echo ook wij doen niet de combinatie test.  IK ben weer blij.

Terug
Bovenaan