Zwanger en uitgerekend in juni!

Goedemorgen allemaal!

Tine28-04 Ik herken het helemaal. Ik heb het gevoel dat ik helemaal leeg ben. Ik kom haast niet vooruit. Gisteren had ik een dagje opleiding waarvoor ik dan de hele dag van huis ben. Ik heb mij er zelf heen gesleept... 2.5 uur rijden... In de tijd dat ik weg was heeft manlief maar even mijn achterstallige huishoudwerkjes bijgewerkt. Ik voelde me zo schuldig maar was er wel heel blij mee. We hebben zelfs weer kleding in de kasten..

Het is voor een goed doel, en over een paar weken krijgen we als het goed is weer energie voor 10! Ik zie er naar uit :)

Ik heb gelukkig een thuiswerkdagje, dus op t gemakkie!

Liefs!

nou idd mega moe

ik had wel zin om weer te werken vandaag na 3 weken thuis met enkel.

alleen doe toch maar rustig aan beginnen even nog wat diensten laten weg halen.  hebben jullie ook het gevoel dat je buik al groeit ik wel mijn man zegt dat kan nu nog niet kan.

nou wachten maar af misschien zie je het wel omdat je het zo graag wil zien hihi

@irma bij mij al  wel, en niet alleen ikzelf zie dat, maar ook degenen die het al weten zeggen het.  Het is ook geen buikje met een vet rolletje of waarvan je denkt, ze is een beetje aangekomen. Maar echt al een klein hard rond zwangerschapsbuikje. Haha dus met het smoesje ik heb teveel gegeten kom ik niet meer mee weg. Bij mijn eerste was ik rond deze tijd nog een aantal weken plat (tot wk 15/16 ongeveer). Voor mij is dit mijn tweede zwangerschap, dan schijn je het meestal ook eerder te zien omdat je buikspieren al eerder opgerekt zijn geweest. Klopt bij mij in ieder geval wel. Over 3 weken hoef ik mijn buikje gelukkig niet meer te verstoppen, dan mag iedereen het weten :). Kijk er nu al naar uit.

Wat is de tijd eigenlijk voorbij gevlogen het is alweer 5 weken geleden dat ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen had.

Ook ik hoop dat we ons beter zullen voelen over een paar weken. Wat zou dat toch fijn zijn! Kan ik eindelijk weer fanatiek het huishouden doen, wil zoveel maar m'n batterij is gewoon op. Inderdaad het woord "leeg" dat klopt helemaal.

Voor de dames die vandaag aan het werk zijn; werkse voor vandaag en succes met het doorkomen van de dag!

Liefs Lara

hooi allemaal..

gefeliciteerd met jullie zwangerschappen..

ik ben ook zwanger en ben op 15 juni uitgerekend..

a.s woensdag de 8 weken echo spannend.

Allemaal veel geluk in jullie zwangerschap.

Xx

Nadaa

Nou lara ik kan me helemaal in jouw verhaal vinden. Al sinds ik zwanger ben is mijn nachtrust echt vreselijk, ik word telkens wakker en blijf dan in mijn bed draaien tot ik in slaap val (en dat duurd soms erg lang). En ik ben nu zo ong 6 en een halve week en mijn buik begint ook al vorm te krijgen. Best apart dat het zo vroeg al begint. Ik ben wel super blij dat de misselijkheid bij mij heel gering blijft. Af en toe wat misselijk maar niet heel erg!

Vrijdag mijn 1e echo, en ik moet zeggen ben in tijden niet zo zenuwachtig geweest. Waren jullie ook zo nerveus voor de 1e echo of ligt het gewoon aan mij haha

Iedereen die moet werken een fijne werkdag, ik begin morgen weer!

Hallo allemaal! Allereerst jullie ook allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!😄

ik schrijf voor het eerst op Een forum, het is onze eerste zwangerschap en ik vind het best spannend allemaal. Ik ben nu 7 weken zwanger. Ik voel me best ok, ik ben alleen extreem moe en gespannen borsten, verder (nog) geen misselijkheid of andere klachten. Het lijkt me fijn om ervaringen te delen met elkaar. 9 nov hebben wij de eerste echo. Heel spannend!!!

Liefs Trisha

Dromen...

Bij de oudste droomde ik ooit dat er een echo werd gemaakt. Op de echo zag je toen de baby zwemmen.. en dan echt zoals in een zwembad. Met het hoofdje boven water. Erg vreemde droom vond ik toen.

Bij de jongste had ik ook dromen maar die weet ik niet meer.

Vannacht droomde ik ook over de echo. Het bleek dat de echo's niet meer waren van de onduidelijke kwaliteit van een aantal jaar geleden. Nee, nu kon je in kleur?! Je baby zien. Mijn baby lag op een heel klein bankje, zag er uit als soort klein beestje, met kleding!. Omdat hij lag konden we hem goed meten. Het was een jongentje, het was eigenlijk een tweeling, maar het meisje was weg.

Jullie ook al last van vreemde dromen??

Terug
Bovenaan