Zwanger en uitgerekend in juni!

@Daanvld: Wat super fijn weer voor jullie! Hoe voel je je eronder dat het waarschijnlijk 2 kindjes waren? In ieder geval... probeer te genieten en heel fijn dat je onder controle blijft!

vanmiddag beetje geschrokken met afvegen helder rood bloed

maar zal er wel bij horen was ook maar beetje

dus ondanks dat nog maar geen zorgen

@Daanvld, pfff wat een opluchting. Idd, probeer te genieten. En wat goed dat je nu extra onder controle staat.

@alle nieuwe dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Liefs Lara

Ja ben echt ontzettend  opgelucht.  Helaas geen mooie  echo's vorige was inwendig  en deze niet.  Maar omdat ik behoorlijk overtollig vel heb 62 kilo afgevallen.  Was het niet erg duidelijk.

Dat het er misschien 2 waren en nu nog maar 1 vind ik wel jammer.  Maar we zijn vanaf 2007 bezig geweest 1 is ook meer dan welkom. 2 natuurlijk  ook maar dat gaan ze nog verder uitzoeken.  Vandaar ook onder de 2 weekse controle

Dag allemaal

ik kom jullie graag vergezelschappen! ben 6 week en 3 dagen zwanger nu. Heb ook een zoon van 3,5. Zijn 2 jaar bezig geweest (liep al bij ziekenhuis) voor de tweede. Nu eindelijk gelukt!

Hier gaat alles goed, inclusief alle bijkomende misselijkheid haha.

Heb nog niet alles bijgelezen maar zal dit nog even gaan doen.

Hebben met 5 week en 5 dagen al een echo gehad, wist ik ook niet, verloskundige had blijkbaar zelf een apparaat staan (bij de vorige zat ik ergens anders en kreeg ik in begin alleen hartje te horen en moest ik voor echo naar ziekenhuis). Ik weet iig dat er wat groeit in mn buik!! Volgende echo met 8 week omdat ze daarmee het ziekenhuistraject afsluiten, soort bonus voor mij zeg maar. En dan met 10 week de termijnsecho!

Verder zijn wat mensen al op de hoogte (omdat ze weten dat we in het ziekenhuisproces zaten), maar ik kan niet wachten om het bekend te mogen maken aan de wereld!

Hoi hoi, zijn jullie net zo leeg en op als ik...? Ik sleep mezelf echt door de dagen heen.. Ik slaap al vroeg maar ben ook weer heel vroeg wakker. Smiddags kan ik niet in slaap komen waardoor ik totaal gesloopt ben.. Verder nog misselijk en draaierig.. Morgen weer een lange dag aan het werk zie er nu al tegen op...

zo sorry voor m'n klaagzang..

Daan, wat super dat er toch een kloppend hartje was! Wat een opluchting. Wel nog spannend wat er uit het onderzoek komt.

voor de nieuwe mama's! Gefeliciteerd en welkom!!

@ alle nieuwe mama's gefeliciteerd en welkom!

Nou ik lig alweer een paar uur wakker in bed te woelen. Al weken geen normale nachtrust gehad, terwijl ik zo moe ben. Echt moedeloos word ik ervan, raak er zo langzamerhand aan gewend. Gelukkig ben ik morgen nog een dagje vrij, ik bedoel vandaag...  Ook ik moet mezelf door de dagen heen slepen. Mijn buik groeit enorm terwijl ik nog maar 9 weken ben. Vandaag hadden wij bezoek van mijn ouders, zus en mijn vriendin die zeiden ook dat ik dit niet lang meer kan verbergen met dat bolle buikje van mij. Het ziet er gewoon echt al zwanger uit. Wil het nog 3 wk geheim houden voor de rest vd buitenwereld en op mijn werk. Dat wordt nog een uitdaging. Over een week heb ik de termijn echo, tel de dagen al af! Kan niet wachten om ons kleine wondertje weer te zien.

Ik ga proberen of ik nog 1 of 2 uurtjes slaap mee kan pakken (ik hoop het!).

Fijne dag voor jullie allemaal.

Liefs Lara

Goedemorgen iedereen!

Ik zit alweer in de trein naar het werk. Was weer vroeg vanmorgen. Geniet lekker van je dagje Lara! En ga nog even lekker slapen!!

Fijne dag iedereen!

Terug
Bovenaan