Zwanger en uitgerekend in juni!

@Limburgsemama oh ja zeker! Misschien omdat we er zo erg mee bezig zijn. Laatst had ik nog een droom over dat er gedoe was over meisjesnaam, niemand vond de naam die ik in gedachte had mooi. En toen moest ik van mijn moeder het naar mijn oma lucia vernoemen hahah

Hoi hoi,

gekke dromen over baby's heb ik ook. Gelukkig niet elke nacht.

Morgen avond eindelijk mijn eerste echo. Volgens mijn eigen berekening ben ik dan 9 weken en 4 dagen zwanger. Ik merk dat ik het erg spannend vind. Ben soms echt bang dat er geen hartje is of dat het niet levensvatbaar is ofzo.... Zeker omdat ik mij gister opeens veel beterder voelde (vandaag trouwens niet meer). Mijn zus heeft dat gehad, geen bloed verlies maar een kindje zonder hart. Vreselijk was dat. Gelukkig was ze wel binnen 2 maanden zwanger van inmiddels een gezonde zoon van 2 jaar.

Vraagje, gaan jullie een combinatie test doen? Wij twijfelen een beetje....

Veel liefs

Felice

Hoi felice

Dat is ook zeker mijn angst. Je leeft er al zo erg naartoe en het idee dat je niet weet of er uberhaupt een hartje klopt is doodeng. We moeten het maar afwachten en hopen op dat we gewoon een mooi kloppend hartje te horen krijgen bij de echo!

9weken jeetje zeg bij mij doen ze 1e echo met 7weken al. Als dat niet zo was moest ik nog bijna 3 weken wachten. Maar heel veel succes morgen!

Ik ben zelf niet van plan een combinatietest te doen

Groetjess emmss

och ja, die dromen. Ik heb ook al de vreemdste dromen gehad. En ook zo levendig. Ook niet elke nacht. Vaak over de zwangerschap en dat er wat mis is. Denk dat het gewoon mijn angst is en idd je bent er de hele dag mee bezig. Haha Limburgse mama, moet weer lachen om jou. Wat een grappige droom! Zag het alweer helemaal voor mij.

@Felice wij doen de combinatietest wel. Al is het niet op medische indicatie nodig. Bij mij wordt het vanuit mijn aanvullende ziektekostenverzekering vergoed. Ik ben nog geen 36 als ik beval, maar 35. We gaan er niet vanuit dat er wat is, maar laten het gewoon doen. Wat leuk morgen jullie eerste echo! Laat je nog even weten hoe het was? Ben heel benieuwd wat je nu al kan zien, jij loopt 4 dagen voor mij aan wat betreft zwangerschapsduur. Mijn laatste echo was ik 6wk 6dgn toen zagen we een klein wit vlekje met een kloppend hartje. Volgende wk maandag mag ik weer voor de termijn echo ben dan 10 wk en zo benieuwd naar hoe het gegroeid is. Kijk er naar uit om het hartje voor het eerst te mogen horen. Dat zal een heel bijzonder moment zijn. Dat krijg jij morgen vast ook al te horen. Spannend hoor!

Liefs Lara

ha allen! Ik heb al een keer eerder een berichtje geplaatst, maar toen vergat ik drie weken om te kijken naar het forum haha! (Nu al dement).

ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekende, volgens internet, 26 juni. Volgende week dinsdag de eerste echo, spannend!!

Buiten de belachelijk, extreme vermoeidheid ("schat, ik ga echt slapen want ben zo moe" "euh lief, het is 20.00 uur?") grote en pijnlijke borsten (mijn borsten waren al erg groot maar nu val ik voorover) ben ik dus super gelukkig ;-)

Dromen beginnen ook lekker te komen. Van de week stond ik op uit bed om drie Anne Geddes baby's van een plankje aan mijn muur te pakken. Iemand had ze daar in een mandje gelegd en keek er niet meer naar om. Belachelijk vond ik het.. En toen werd ik wakker omdat de muur waar ik tegenaan stond een beetje erg koud was. Word ik gek?!?! ;-)

Ook wij gaan ook geen combinatie test doen. Ik moet al om de 2 weken een echo laten maken(vind ik helemaal niet erg.) Maar heb zoiets van nee ik vind het niet zo nodig. Hebben al zoveel mee gemaakt ook dit komt wel weer goed, als het zo zou zijn.

Hoi hoi,

Gister mijn eerste echo en afspraak met de verloskundige gehad. Gelukkig alles is helemaal goed. Ik heb een gezonde baby in mijn buik met 2 arme met handjes en vingers, twee benen met voeten en een goed kloppend hartje. Ik vond het zo leuk om te zien...... En z'n grote opluchting! Nu heb ik het gevoel dat ik echt kan gaan genieten! 😍

Veel liefs Felice

Terug
Bovenaan