Zwanger en uitgerekend in juni!

Wat mooi Felice! Ik moet nog 5 dagen wachten op de termijn echo, ook ik kijk er heel erg naar uit! Mijn buik groeit echt enorm. Ging al twijfelen of dat wel normaal was. Een collega van mij (die het al wel weet) en 2 vriendinnen van mij hadden rond deze tijd ook al een zwangere buikje van hun tweede kindje. Volgende week na de termijn echo vertel ik het maar alvast op het werk aan mijn overige directe collega's. Want veel langer geheim houden gaat bij mij echt niet meer lukken! Ben heel blij met mijn mooie zwangere buikje maar aan de andere kant had ik het toch nog liever 3 weken geheim willen houden tot ik 12 weken zwanger zou zijn. Ik heb er ook steeds meer "goeie" dagen tussen zitten. Merk dat ik soms weer wat meer energie krijg en niet meer zo heel extreem moe en misselijk ben. Soms komt het 's avonds nog terug of een dag erna weer een "slechte"dag. Maar merk dus heel voorzichtig aan al wat verbetering. Ga donderdag zelf sinds weken weer wat leuks ondernemen! We gaan met vrienden uiteten :). Nu hopen, dat ik me natuurlijk zo blijf voelen.

Liefs lara

hallo dames!

Wat fijn Felice dat je een mooie en goede echo had! Hier nog 6 dagen wachten :) Ik zie er ontzettend naar uit.

De week van de test was ik redelijk misselijk. Daarna zakte dat gelukkig wat af, en was ik alleen maar heel erg moe. Nu is de misselijkheid sinds een paar dagen terug. En echt heel heftig. In de ochtend gaat het nog redelijk. Maar rond 13.00 wordt het heel erg. Dan ben ik zo ontzettend misselijk, iedere beweging, ieder geurtje en iedere verandering van licht zorgt ervoor dat ik bijna moet braken. Gelukkig is het bijna braken.... Daarnaast ben ik dan zo ontzettend flauw dat ik steeds bijna van mijn stokje ga. De dag doorkomen is op het moment een hele opgave. Bij mijn eerste zwangerschappen was ik nooit misselijk... gelukkig maar :D

Iemand nog tips om me minder misselijk te voelen? Ik probeer netjes op vaste tijden te eten. Ik begin de dag met een appeltje.

Liefs!

Hi meiden,

Ik ben nieuw hier, dit is mijn eerste berichtje! Na 11 maanden proberen kwam ik er 2 weken geleden achter dat ik zwanger ben, hoera! Dacht ik..ik voel alleen geen hoera. Herkennen jullie dat? De angst en spanning voelen zwaarder dan de vreugde, erg jammer. Zoals het hoort ben ik moe, alles is enorm en alles doet zeer, dat lijkt me een goed teken. 2 dec heb ik de eerste afspraak, dan ben ik 10 wkn zwanger. Vandaag precies op week 6! Ik heb er ontzettend naar uitgekeken, eindelijk 2 wkn verder na een positieve test, hahahaha...vind elke dag lang duren en vind het allemaal spannend. Herkennen jullie dit?  Ben ook gewoon bang dat er iets niet goed gaat, dat ik het verlies...elke keer plassen denk ik; nu? Vind het maar een vreemde en nare gedachte, wellicht komt het ook door de hormonen.

De uitgerekende datum is 30-juni, een kreeftje wordt het. Laat het gauw januari zijn, dan is deze spannende tijd voorbij;)

Vorige week een positieve test gehad. Wauw! Supergaaf en we zijn er heel blij mee. Het is wel een hele verwarrende tijd. Volgende week donderdag de 12e de eerste echo. Vanaf dan kan ik me vast helemaal blij gaan voelen. Die hormonen doen rare dingen geloof ik. ;)

Als het klopt ben ik 26 juni uitgerekend.

Ik ben blij dat ik dit forum heb gevonden om te lezen dat wat ik mee maak niet vreemd is. Opluchting!!

Zere borsten maar sinds vandaag geen pijn in mijn buik meer na 2 weken wel. Dat is fijn. En idd om 20.00 uur kijkt mijn vriend me ook raar aan als ik al naar bed wil. Haha.

Liefs!

@Karpediem; ja, wie weet! Leuk leuk!

vandaag belde de verloskundige om de afspraak te verzetten... 2 dagen eerder nu een echo op 11 november! Ik ben blij... Kan echt niet wachten om te zien of alles goed is daarbinnen 🙈...

Morning!

De dag begint weer... Of eigenlijk hij was om drie uur al begonnen. De nachten zijn verschrikkelijk op het moment. Ook veel last van m'n darmen. Hebben jullie dat ook? Vooral heel hevige krampen. Over twee weken heb ik de termijn echo! Heb daar dan weer wel heel veel zin in!

Felice, wat fijn he als die echo goed is en je ziet het hartje!

Nog een paar dagen en dan mogen de volgende meiden voor de echo!! Leuk en heel spannend!

Voor de nieuwe mee schrijvers, van harte welkom en van harte gefeliciteerd!!!

Fijne dag iedereen!

Hooi Dames,

ik ben weer ff bijgelezen ;)    Denk elke keer ik wil ff op t forum kijken, maar val gewoon om 20 u in slaap op de bank.. Zooo ontzettend moe! Vandaag nog precies 2 wkn wachten tot de eerste echo! Dan ben ik 10 wkn.. Wat duurt het lang zeg, morgen wel intake bij de vk maar ze hebben duidelijk uitgelegd dat ze echt niks doen, alleen gesprek.. Pff ik ben zoo nieuwsgierig..

voel mijn darmen idd ook.. Borrelt en af en toe steken.. Heb nu ook 's morgens dat ik gal moet spugen.. Zooo pijn! Net of het uit mijn tenen moet komen.. Plots misselijk en dan gaat het weer.. Daarna eet ik, ja heel gek.. Gele vla met schuddebuikjes en ga ik snel naar mijn werk.

Daar weet gelukkig iedereen het want ik loop de hele dag naar de wc of te boeren en kokhalzen.. Hebben jullie dat ook? En mijn buik is ook moeilijk te verbergen.. Word echt al dik!

Groetjes

Terug
Bovenaan