Zwanger en uitgerekend in juni!

@felice wat fijn dat moet een hele opluchting zijn!

@liesje welkom en ik kan het met het boeren verhaal helemaal met je vinden. Ik boer echt aan 1stuk door en ook oprispingen steeds nadat ik heb gegeten. Maargoed dat zal er wel bijhoren haha

Ik ben morgen aan de beurt voor mijn 1e echo vind het zo spannend!

Hoi iedereen en voor de nieuwelingen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Zo goed als ik me de afgelopen dagen gevoeld heb, zo slecht voel ik me vandaag weer... Misselijk en moe, kan alleen maar liggen. Ook ik heb last van boeren en mijn darmen. Met de verstopping gaat het nu stukken beter sinds ik aan de activia, roosvicee laxo, kiwi's, gedroogde pruimen en vijgen ben. Echt een goede tip voor degene onder ons die ook last van verstopping hebben.

Iedereen nog een fijne dag toegewenst

x Lara

Twee weken geleden zijn wij erachter gekomen dat ik zwanger ben. Na maanden proberen en hopen hadden we besloten de kinderwens even op een lager pitje te zetten; we werden verliefd op een ander huis waar we al tijden van dromen en opeens kwam het te koop en bleek dat het betaalbaar was. We besloten de sprong te wagen en ons huis in de verkoop te gooien. Na een paar dagen was het al verkocht én bleek ik toch zwanger! Zo spannend allemaal!

Vandaag is het 7 weken en we beginnen er steeds meer aan te wennen. We zijn zo blij! Ik ben de hele dag door verschrikkelijk misselijk en hou niets binnen en net als iedereen hier zo moe. Vandaag toch de huisarts gebeld en ik kan medicijnen halen tegen de misselijkheid, gelukkig want ik heb me geheel tegen mijn principes in ziek gemeld voor mijn werk en dat voelt naar. Hoe doen jullie dat als jullie opstaan met de misselijkheid? Hoe doen jullie dat op jullie werk?

Nog een vraagje, hebben jullie het al verteld aan jullie ouders? Eind maart dragen wij ons huis over en ons nieuwe huis is pas af eind 2016. We moeten tussentijds even iets anders. Nu hebben mijn ouders het idee voor een stacaravan in hun tuin. Wij zien dit zitten (stuk goedkoper dan huren) maar ze weten natuurlijk nog niets. Wat zouden jullie doen?

Ik ben heel benieuwd Lara34, hoe was het vandaag bij de verloskundige?

Hoi meiden, jullie ook gefeliciteerd met de prille zwangerschap.

Ik was nu 2 dagen van mijn kramp af maar nu weer aanwezig. Aan de ene kant vervelend maar wel een teken dat het er nog zit en groeit.

Ik heb volgende week donderdag mijn eerste echo. Ik heb een week vrij genomen van mijn werk om alles een plekje te geven. Ik vind het nogal wat!! Herkennen jullie dit ook?

Liefs Roos

ik heb het al vrij snel verteld op mijn werk, ook omdat ik steeds moet plassen of boeren of spugen.. Allemaal hartstikke blij natuurlijk en t gaat de hele dag nergens anders over, ( alleen maar vrouwen, kids en baby's op een kdv) Ze houden dus nu al rekening met me en dat is fijn!

@lobke, oeeii spannende tijd idd, alst een goede stacaravan is zou t prima kunnen toch.. Mijn oom en tante hebben ook 5 jaar in een stacaravan gewoond met baby toen ze hun huis gingen verbouwen..

Ik ga gauw slapen, morgen vroeg intake bij de vk, heel stiekum hoop ik op een onverwachtste echo of ff hartje luisteren..

Liefs

@lobkel, ik heb as maandag mijn 3e echo (termijn echo) eindelijk weer😊. Wat vervelend dat je zo ziek voelt en ziek heb moeten melden, maar snap het heel goed! Zijn zware weken op het werk als je je zo lamlendig voelt... Wat ik doe tegen de misselijkheid is (met moeite) wat eten, al zijn het maar crackers een beschuitje of een bakje vla. Zodra mijn maag leeg is neemt de misselijkheid toe. Dus probeer over de hele dag kleine beetjes te eten, ook al is het met lange tanden. Verder heb ik het aan mijn werk verteld aan een paar managers voor wie ik werk en mijn directe collega. Zodat ze de reden weten waarom ik me zo voel en soms eerder naar huis ga.

@Ems93, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad. Ik hoop maandag voor het eerst het hartje te horen kloppen.

Ik heb vandaag voor het eerst een zwangerschaps skinny broek aan. Wat zit dat fijn zeg!! Haha nu hoef ik niet meer met open gulp rond te lopen en erom denken of mijn bloesje of hempje er wel goed overheen valt. Mijn buik is echt groeiende, als ik in de spiegel naar mijn buikje kijk wordt ik elke x weer gelukkig. Heb ook al 2 leuke mama truitjes gekocht, en mama hipsters. Hebben jullie al wat gekocht voor de baby? Ik nog steeds niks, maar dat komt denk ik meer omdat ik al weken niet meer de deur uitga, op het werken na dan. Ik denk dat als ik ergens in een winkel ben en schattige babykleertjes zie ik het niet kan laten om wat te halen.

Fijne weekend iedereen, en hopelijk pakken we wat rust!

Liefs Lara x

Dag dames!

Alles weer bijgelezen dus beetje up to date van iedereen. Ik heb mn eerste echo gehad maandag 2/11 (Termijnecho) en was zelf echt heel benieuwd hoe en wat/ Lengte.

Ik ben dus aankomende maandag 10 weken zwanger& 7 juni '16 uitgerekend. De echo gaf heel mooi beeld en het hartje was prima. Die van mij wilde alleen niet bewegen.. Staan springen/hoesten etcetc daar maar niets hielp:)

30 november heb ik de volgende echo gepland en dan gaat m'n vriend ook mee!

Verder nog steeds erg moe en last vd darmen ook al eet ik mega gezond! (In vergelijking met normaal) Ga ook even vijgen halen.. tnx voor de tip.

Vraagje: Ik heb vanavond een bedrijfsuitje in Amersfoort. 1,5u reistijd enkele reis is t en we spreken om 7 uur af.. Nu denk ik dus dat we aan de alcohol gaan ofzo en dat lijkt me niet echt gezellig. Zit te twijfelen om te gaan ja of de nee.. Niemand weet ook echt wat we gaan doen..

Terug
Bovenaan