@lobkel, ik heb as maandag mijn 3e echo (termijn echo) eindelijk weer😊. Wat vervelend dat je zo ziek voelt en ziek heb moeten melden, maar snap het heel goed! Zijn zware weken op het werk als je je zo lamlendig voelt... Wat ik doe tegen de misselijkheid is (met moeite) wat eten, al zijn het maar crackers een beschuitje of een bakje vla. Zodra mijn maag leeg is neemt de misselijkheid toe. Dus probeer over de hele dag kleine beetjes te eten, ook al is het met lange tanden. Verder heb ik het aan mijn werk verteld aan een paar managers voor wie ik werk en mijn directe collega. Zodat ze de reden weten waarom ik me zo voel en soms eerder naar huis ga.
@Ems93, wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad. Ik hoop maandag voor het eerst het hartje te horen kloppen.
Ik heb vandaag voor het eerst een zwangerschaps skinny broek aan. Wat zit dat fijn zeg!! Haha nu hoef ik niet meer met open gulp rond te lopen en erom denken of mijn bloesje of hempje er wel goed overheen valt. Mijn buik is echt groeiende, als ik in de spiegel naar mijn buikje kijk wordt ik elke x weer gelukkig. Heb ook al 2 leuke mama truitjes gekocht, en mama hipsters. Hebben jullie al wat gekocht voor de baby? Ik nog steeds niks, maar dat komt denk ik meer omdat ik al weken niet meer de deur uitga, op het werken na dan. Ik denk dat als ik ergens in een winkel ben en schattige babykleertjes zie ik het niet kan laten om wat te halen.
Fijne weekend iedereen, en hopelijk pakken we wat rust!
Liefs Lara x