Zwanger en uitgerekend in juni!

Lara34;

Zijn ze echt fijn? Ik keek in de sale en twijfelde. Heb niet echt een buikbuik. Hoeveel weken was jij ook alweer? Zie je 3e echo/termijnecho staan in de post maar ik heb dus maar 1 echo gehad en dat heette volgens hun de termijnecho.. (9weken bleek, ik dacht zelf 10)

Ik heb wel kleding gekocht.. post zometeen wel even een foto. Wel tweedehands maar echt superleuk! Allemaal zara/prenatal.. Gister ook nog een pakketje overgekocht van petit bateau etc (Dit is dan wel echt newborn maat en t zara pakket 3-6 maand.

@karpediem, wat fijn dat ook jij een mooie echo had. Aah leuk kleertjes vd Zara. Vorige x ging ik met mijn zus shoppen voor haar kleine meid, echt zulks schattige baby meisjeskleding voor mijn nichtje. Ik ben maandag ook ongeveer 10 week. Ik had voor mezelf ook 7 juni uitgerekend! Maar goed, na maandagochtend weten we het zeker. Het klopt dat het as maandag mijn 3e echo wordt (de termijn echo). Volgens mij is het overal weer anders. Bij onze vk praktijk krijg je de eerste echo standaard al rond 7/8 wk. En rond deze tijd de termijnecho. Ik had een extra echo gehad omdat ik last had van bloedverlies, mocht toen direct langskomen voor een echo. Was toen  nog geen 6 wk. Vandaar dat ik er dus al 2 heb gehad. De eerste echo was gewoon uitwendig en super scherp beeld, denk dat onze vk praktijk moderne apparatuur heeft?  En ja de mama skinny vd Hennes zit héérlijk. Heb er al weer 1 extra bij besteld:). Ik krijg mijn broeken echt niet meer dicht en heb al een klein rond buikje. Ook anderen zeggen dat ik het niet meer kan verbergen. Komt omdat het mijn tweede is denk ik, en ben slank en klein van postuur. Bij mijn eerste was ik nog maanden plat. Rond deze tijd viel er nog helemaal niks te zien.

En bedrijfsuitjes vind ik meestal ook wel gezellig. Maar ik moet er nu niet aan denken. Haha maar dat ben ik, op het moment heb ik nog maar weinig zin om dingen te ondernemen omdat ik me zo lanlendig voel. En als je wel gaat kun je misschien zeggen dat je aan de antibiotica bent en daarom geen alcohol drinkt😉. Ik heb volgende wk zondag een babyshower en heb er nu al geen zin in en zit te denken wat voor een smoes ik kan bedenken. Erg he? Het wordt mega druk op die banyshower, en het is meer een kennis dan een goede vriendin van me. Na ja, het liefst ben ik nu gewoon lekker thuis en geef ik toe aan mijn vermoeidheid op mijn vrije dagen. Als je vanavond nog wel gaat: veel plezier!

leuk als je foto's kunt plaatsen!

liefs lara

Foto's lukken niet hier, heel stom! Maar alle shirtjes en broeken waren maar 1/2 euro per stuk en het is zo leuk! (Nieuw is alles mega duur) Ik ga ook eens kijken voor de skinny's hoor!

Ik lig ook al de hele dag op de bank met tosti's&popcorn haha.. zometeen ff opruimen en boodschapjes halen :) Wil nog niet teveel toegeven aan dat lamlendige gevoel:p

Ja ik twijfel nog steeds over vanavond.. is wel gezellig maarja.. Heb t nu ook mega heet (Tis koud in huis) Heb jij daar last van? Wel grappig als we dezelfde uitgerekende datum hebben!

Ohja.. Heb een kinderwagen 2ehands gekocht en die is donderdag gebracht. Het gaat om de Bugaboo frog met alle onderdelen behalve nog een slaapzak.. 75 euries& Hij is oranje. Wel beetje verkleurd maarja! Jij?

@karpediem, lekker op de bank met een bak popcorn op zaterdagavond is ook niet verkeerd😉. Wij hadden een ovulatietest gebruikt in september en volgens die datum zou het dus 7 juni zijn. Ben zo benieuwd maandag! Haha had ik maar zo'n apparaat thuis zou elke dag even een kijkje willen nemen.

Ik heb het juist aldoor koud. We wouden vandaag eigenlijk naar mijn opa & oma om hun het grote nieuws te vertellen, maar ik kwam maar weer moeilijk van de bank af🙈. Dus morgen maar een nieuwe poging! Wat leuk dat je al wat spulletjes hebt en de kinderwagen ook al! Ik heb het geluk dat ik de kinderwagen met alle toebehoren van mijn zus krijg. Mijn nichtje is bijna 2 tegen de tijd dat onze kleine uk geboren wordt. De kleur is antraciet/zwart dus ook prima voor zowel jongen als meisje. Ik heb vd week een pakketje bij de jumbo gehaald, zat een baby knuffeldoekje en 2 boekjes bij. Heel leuk! Hier het linkje voor de liefhebbers: https://www.jumbo.com/content/hallomama

Liefs Lara

Nou lara ik ben dus toch gegaan door storm en regen.. We gingen met tuktuks door Amersfoort in groepjes en je moest vragen beantwoorden.. M'n baas had verse sushi gehaald en onderweg hamburgers. Daarna naar n biercafe maar ben na half uur weg gegaan:)

Super chill de wagen van je zus! Weten veel mensen het al in jou omgeving? Denk dat ik t met sinterklaas m'n schoonouders vertel.. Ivm oud en nieuw erna etc..

Ook ik ga jullie  verlaten. Gisteren middag bij mijn schoonouders (die nog van niets wisten) een miskraam gehad. Door  alle bloedingen  keek ik niet raar op als ik wat voelde lopen tot ik opstond en mijn vriend in paniek raakte en naar mijn broek wees, die dus behoorlijk onder het bloed zat. Thuis omkleden en vk gebeld. En tijdens de echo was er idd  niets meer te zien. Geen hartje geen vruchtje  niets.

Ik klink heel laconiek maar het doet mij ontzettend veel 8 jr bezig geweest en dan is de eerste  onderweg en gaat het zo fout. Maar ik heb altijd geweten met de hoeveelheden bloed dat ik verloor dat het niet goed zou aflopen. 9 weken bloedingen  die je kon vergelijken met ongesteld zijn.

OH Daan.....

Wat ontzettend verdrietig.. pff de hele tijd heen en weer geslingerd tussen hoop  en angst, en dan nu dit. Ik hoop dat het jullie snel goed gaat! Dat ook jullie nu eindelijk een keertje goed nieuws gaan krijgen.

Heel veel liefs!

@ Daan....dus toch.  Wat verschrikkelijk meid. Wil jou heel veel sterkte toe wensen in deze periode. Ook ik hoop dat het jullie snel goed zal gaan... Word er gewoon een beetje sprakeloos van.  Nogmaals heel veel sterkte....

liefs Lara

x

Voelt dan dubbel om het hier te melden. Dus hou het maar kort: vanmorgen de termijnecho gehad, alles zag er goed uit, bewegelijk. Vandaag precies 10 wk, 6 juni is de datum!

Terug
Bovenaan