Zwanger en uitgerekend in juni!

Gefeliciteerd Lara.

Bedankt voor jullie lieve reacties. Eigenlijk heb ik dit altijd alwel geweten. Zulke bloedingen kunnen niet goed zijn. Niet voor mezelf maar ook niet voor de kleine.

Jeetje Daan, wat een teleurstelling zal dit voor jullie zijn... Heel veel sterkte hiermee en ik hoop dat het jullie snel alsnog gegund is!

@Karpediem, leuk een dag verschil. Stond er niet bij stil maar de vk zei: "leuke datum 6-6-6". Heb nog last van vermoeidheid, misselijkheid en pijnlijke borsten. Mijn borsten zijn niet normaal, echt mega huge🙈. Bloeddruk was goed 70/110. Buik is volop aanwezig, de vk vroeg of ik al vragen kreeg nadat ze mijn buik zag. Ik vroeg of dit normaal was met 10 weken al. Maar het kan dus!

A.s. donderdag moet ik bloed laten prikken en over 3 wk (30 nov) krijg ik weer een echo voor de combinatietest en de echo zoals ze de bij 20 wk doen. Kon mij daarvoor opgeven (onderzoek) en dat vind ik prima! De echo van 20 wk komt hiermee niet te vervallen. Wel krijg ik rond 27 wk een extra suikertest. Omdat mijn vader diabetes type 2 heeft, heb ik een verhoogd kans op zwangerschapssuiker. Deze test schijnt wel lang te duren zei de vk, eerst bloedprikken, dan moet ik een suikergoedje drinken en een paar uur daarna weer bloed prikken om te kijken naar het resultaat. Maar goed, doe alles met liefde voor mijn uk.

Had vannacht weer een domme droom, op de echo foto kon ik een lachend babytje zien, met een hele grote smile. Het had mijn lippen en de ogen van mijn partner, en in mijn droom was het een jongentje. Heb nu al een x gedroomd van een meisje en een x van een jongetje. Ben nu toch wel heel nieuwsgierig, jullie ook allemaal? Bij de 13 weken echo voor de combinatietest schijnen ze het al voor 75/80% te kunnen zien. Nog 3 weekjes😊

Liefs Lara

xxx

Aaahw! Ben benieuwd welke datum t uiteindelijk word:)<i> ik heb toevallig ook m'n tweede echo op 30/11! </i>haha hebben jullie al namen?<i> zo lastig..</i>

sterkte daan!

en vandaag was onze eerste echo zo mooi!

ben nu 8 weken en 2 dagen uitgerekend zoals het nu lijkt op 19 juni

op 1dec heb ik de termijn echo!

Terug
Bovenaan