Zwanger en uitgerekend in juni!

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier. Ik ben op het moment ongeveer 9 weken zwanger. Heb net een extra echo gehad omdat ik mijzelf niet zo goed voelde hoop krampen geen bloedingen maar het gevoel van ongesteld moeten worden, Gelukkig was het kloppende hartje er en hij/zij wordt voetballer of danser. haha. Beentjes, Armpjes alles ging de lucht in. Baby vermaakt zich prima waar die nu zit. :D Gelukkig.

Heb net een aantal blz terug zitten lezen op dit forum een hoop gelukkige berichten maar helaas ook een aantal teleurstellingen.

Voor mijn vriend en mij is dit een complete verrassing dat ik zwanger was. We hebben net 3 maanden een relatie wonen net een maandje samen en ineens was daar Beeb in aantocht. Ontzettend welkom maar was een mooie verrassing.

Moe ben ik ontzettend net als heel erg licht in mijn hoofd. Volgens de vk komt dat omdat ik iets te weinig koolhydraten binnen krijg dus dat gaan we iets omhoog schroeven.

Fijne dag allemaal!

Hoi Allemaal,

Ik ben ook zwanger, uitgerekend op 1-6-2016.

Eerste zwangerschap en best wel spannend. De echo was allemaal prima.

Ik heb alleen heel veel last van misselijkheid en overgeven... zelf tijdens en nemen van primperan zetpillen tegen de misselijkheid.

Heeft hier iemand nog meer zo'n last van... wat doe je er aan?

Ik probeer verschillend eten uit, maar niets is lekker en veel komt er weer uit...

Hoi hoi,

Sorry dat ik niet zo heel actief ben de laatste weken. Dit komt door drukte, misselijkheid en erge vermoeidheid.

Verder is het op dit moment ik, mijn bank, mijn dekentje en ik. Ik probeer nog zo veel mogelijk te werken, sporten en te studeren. Ik zeg werk ook niet af. Maar de rest naast mijn werk is wel heel moeilijk.

Verder zit ik inmiddels midden in een verbouwing met ons doel om ons huis helemaal af te hebben voor de baby. We zijn bezig met een nieuwe zolder, nieuwe babykamer en nieuwe badkamer.  Kortom druk druk en een rommelig huis. We hebben ook nog niets voor de baby gekocht omdat ik het echt nog niet netjes kwijt kan. Ik kan al wel heel veel.

Wel al wat positie kleding in huis. Ik kreeg van mijn zus een hele grote tas met al haar oude nog mooie positie kleding. Zelf heb ik nog 2 broeken gekocht. Die hangen vast klaar. Ik kan nu nog gewone kleding aan, maar het gaat niet lang meer duren. Er is al een echt beginnend buikje zichtbaar.

23 november mijn tweede echo voor de combinatie test. Heel spannend allemaal weer!

zullen we trouwens een lijstje gaan maken? Kijken welke data we allemaal in de groep hebben?

1 juni: Gebruiker95461

5 juni: Felice

6 juni: Lara

7 juni: Karpediem

13 juni: Salo

19 juni: Gebruiker116138

19 juni: Irma8587

Ik ben er nog veel vergeten. Sorry daarvoor. Willen. Jullie hem verder aanvullen? Je kunt gewoon knippen en plakken....

Veel liefs

Felice

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;"></p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">1 juni: Gebruiker95461</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">5 juni: Felice</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">6 juni: Lara</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">7 juni: Karpediem</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">13 juni: Salo</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">15 juni: liesjj8</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">19 juni: Gebruiker116138</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">19 juni: Irma8587</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">hoi Dames,</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">hier ook erg misselijk, zo erg dat ik me echt 2 dagen moest ziek melden.. Alleen maar spugen. Dokter gebeld, vertelde dat ik gembercapsules moest halen, slik deze 3 x per dag in combinatie met vitamine b6 en vandaag ging het super! Ben zelfs nu nog wakker, dat zegt al heel wat!</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">En ik eet voordat ik opsta, leg savonds musliereep of ontbijtkoek naast me bed en eet dat zodra ik wakker word! Helpt echt anders spuug ik meteen gal 😁😣</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">nog precies 1 week tot de eerste echo dan 10 wkn en 1 dag.. Pff wat duurt het lang!!</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">slaap lekker allemaal! Xx</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 19px; -webkit-text-size-adjust: 100%;"></p>

Welkom allemaal!:) Hoe was jullie week?  Laatste werkdag vsndaag?

Leuk zo n lijstje met datums! Ben benieuwd welke data het uiteindelijk worden..

Ik heb de laatste dagen echt goede dsgen maar wel echt moe en zit snel vol..

Moeten jullie er ook snachts zoveel uit qua plassen??

Ojee knippen en plakken werkt misschien toch niet heel lekker.....

1 juni : Gebruiker95461

5 juni: Felice

6 juni: Lara

7 juni: Karpediem

13 juni: Salo

15 juni: liesjj8

19 juni: Gebruiker116138

19 juni: Irma8587

Groetjes Felice

Hallo allemaal,

wat leuk zo'n lijstje! Felice, haha herkenbaar! Bij mij is het ook, ik de bank met een kussentje en dekentje. Zit er nu dus ook zo bij, ik zie rechts van mij een rommelige aanrecht maar dat kan me de laatste tijd niet meer zoveel schelen. Terwijl ik normaal gesproken echt van het opruimen en het boenen ben. Ik ben al moe als ik net gedoucht ben, dan wil ik direct weer liggen. Ik geef er maar aan toe in de hoop dat het over enkele weken minder zal zijn.

Ik moet 30 november heen voor de echo voor de combinatietest. Gister wel alvast 5 buisjes bloed laten afnemen voor de combinatietest.

Ik kan mijn gewone broeken niet meer aan, gister waren er 2 vriendinnen van mij langs geweest die zaten al grapjes te maken over mijn buik en dat er vast een reuzenbaby uitkomt en of  ik wel zeker weet dat er maar 1 in zit. Mijn enige zwangerschapsbroek ligt nu in de was, werk vandaag vanuit huis dus heb maar een oude harembroek aangedaan. Ga de deur toch niet meer uit vandaag. @Felice, wil jij ook weten wat het wordt? Mijn zus kreeg tijdens de echo van de combinatietest al te horen dat het een meisje zou worden. Ze was toen 12 weken en 3 dagen zwanger.

Liefs Lara

Terug
Bovenaan