Zwanger en uitgerekend in juni!

@Liesje, kan jouw berichtje niet zo goed lezen. Zie er  allemaal rare tekens door heen. Maar lees wel dat je van het spugen af bent door gembercapsules. Wat fijn dat dat helpt! Ik was gisteravond niet misselijk en had een typisch zwangerschaps vreetkick voor het eerst! Zal maar niet vertellen wat ik allemaal naar binnen geschranst heb, haha dat is niet goed voor onze misselijkheid om dat te lezen!

ja die moeheid verschrikkelijk en dat vaak plassen ook ik word ook rond 4 a 5 uur wakker en slaap niet weer

ouders en schoonouders waren erg blij met het nieuws!

Vanavond met directe collegas even uit eten. Hopelijk niet de hele tijd gapen enzo haha

<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 15.36px;">1 juni : Gebruiker95461</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 15.36px;">5 juni: Felice</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 15.36px;">6 juni: Lara</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 15.36px;">7 juni: Karpediem</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 15.36px;">10 juni: MommyToBe</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 15.36px;">13 juni: Salo</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 15.36px;">15 juni: liesjj8</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 15.36px;">19 juni: Gebruiker116138</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px; padding: 0px 0px 12px; color: #000000; font-family: Verdana, Tahoma, Arial, sans-serif; font-size: 12px; line-height: 15.36px;">19 juni: Irma8587</p>

Ik had het lijstje geknipt en geplakt maar volgens mij heeft die er weinig zin erin. Ik ben 10 juni uitgerekend.

Hier niet echt misselijk meer, wel geweest. Ja plassen dat moet ik wel behoorlijk vaak.

We gaan zo een weekendje weg. En dan vanaf volgende week hoop ik de mensen in te mogen lichten. Mijn vriend wilde liever wachten omdat we nog niet zolang samen zijn, maar hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt vind ik.

@ luckymommytobe

de relatie tussen mijn man en mij had ook een soortgelijk begin. Ik bleek zwanger te zijn van onze eerste toen we net 4 maanden samen waren.. Ongepland, maar zeer gewenst. Je leert elkaar meteen wel even op een andere manier kennen... Maar bij ons is het helemaal goed gegaan... In nov 2011 werd onze eerste zoon geboren, in apr 2014 onze 2e zoon, in juni 2015 zijn we in bijzijn van onze kinderen, vrienden en familie getrouwd en nu is ons 3e kindje op komst....

We missen soms wel dat we echt even tijd hebben voor elkaar... Maar we hadden het nu ook niet meer anders gewild....

Ik hoop dat het voor jullie ook zo gaat uitpakken!!!! Succes!!! 👍👍👍👍

Hey, wat leuk, zo'n lijstje! Ik ben inmiddels 9+5 weken en waarschijnlijk op 12 juni uitgerekend. Menstruatie was na pilstop een beetje rommelig dus de datum kan nog veranderen. Volgende week vrijdag mag ik ein-de-lijk voor de 1e (termijn)echo en intake bij de vk, wat een opluchting zal het zijn als hopelijk alles goed is! Ben die dag ook jarig dus datzelfde weekend kunnen we hopelijk onze meiden, familie en vrienden het geweldige nieuws vertellen. Can't wait!

Verder vandaag voor t eerst een positiebroek aan en man, wat zit dat lekker. Heb nog niet echt veel buik maar elke vorm van druk op mn buik maakt me gelijk kotsmisselijk dus dit is heerlijk :)

Fijn weekend allemaal!

Wij gaan ook dit weekend de familie vertellen en volgende week wereldkundig maken. Heb net een filmpje gemaakt daarvoor... Op "i'm on top of the world" eerst laten zien dat de jongens een stapelbed krijgen, daarna het ledikantje met de echo en uitgerekende datum 😊 We proberen er steeds weer iets leuks van te maken.

Hier echt wel last van hormonen btw, veel moe en heeeeel vaak plassen... Heb eerste afspraak met fysio volgende week... Begin al last te krijgen van m'n rug...

Heyhey

Ben benieuwd welke datum uiteindelijk mamacee!

Eten jullie nu ook meer/honger maar dan geen grote maaltijd?! Ging gister uit eten en heb alleen n voorgerecht op en de burger van t hele gerecht.. Bomvol..

Terug
Bovenaan