Zwanger en uitgerekend in juni!

@Karpediem: hoe herkenbaar! Vandaag energieniveau van -8 ongeveer, pff... En dat met twee Sint-stuiterende kleine dames om me heen is niet zo heel feestelijk :|

Morgen hopelijk weer beter! Dan trouwens precies 10 weken zwanger, dus alweer op een kwart!

Gemberpillen? Is dat wat? &Kan je die bij kruidvat etc kopen?

@Mamacee; Aaah haha -8! ik zit op -5 denk ik... Twee u gefietst in dit weer en boodschappen gedaan..

jaaa die gemberpillen zijn echt een uitkomst voor mij, ben maandag en dinsdag thuis gebleven omdat ik me zo vreselijk misselijk voelde.. Alleen maar spugen.. De dokter vertelde dat ik bij de reformzaak drogist gember capsules kon kopen.. Echt super! Neem 3 x per dag 100 ml gr. Heb sinds woensdag niet meer hoeven spugen.. Ze zijn wel groot en smerig.. Maar het werkt wel degelijk!

Nog 5 dagen.. Donderdagavond eindelijk de eerste echo! (10 wkn en 1 dag) we kunnen echt niet wachten..vandaag weer een moeilijk momentje, gaan uiteten met de hele familie, Maarja willen nog even wachten tot donderdag en het dan eerst de meisjes vertellen.. Dus spannend...

liefs

Ahw leuk Liesj! Weet je het zeker dat je 10w/1dag bent? Ik had hetzelfde met mn schoonouders.. Mn schoonvader begon gelijk over vis en wijn.. Heel fijn:p Van te voren de menukaart alvast bekijken?;)

Terug
Bovenaan