Zwanger en uitgerekend in juni!

Hallo allemaal,

Vanmidag de oude commode van mijn dochter opgepimpt. Hij zag er nog netjes en mooi uit alleen op het bovenblad zaten er beschadigingen. Dus die heb ik geplakt met interieurfolie en het ziet er weer super gaaf en strak uit! Die kan weer een baby mee☺️. Jammer dat ik geen foto kan plaatsen.

@karpediem ik heb het ook hoor, als ik eet raak ik snel vol. Ik heb totaal geen zin in vlees, heel typisch want dat had ik ook toen ik zwanger van mijn dochter was. Ik ben nog wel misselijk maar minder vaak. Niet meer de hele dag door. Vaak komt het 's avonds en 's nachts opzetten. Ook mijn nachten van 2a3 uurtjes slaap lijken al de betere kant op te gaan. Nog steeds niet zoals het hoort maar in ieder geval niet meer vanaf 2 uur wakker liggen totdat ik moet opstaan. Gister voor het eerst sinds tijden zelfs weer actief geweest. Met mijn partner naar de bouwmarkt geweest en naar de winkel. Moest zeggen dat ik wel weer duizelig werd toen we zo heen en weer aan het lopen waren in de bouwmarkt. Vandaag trouwens ook als ik te lang sta of weer wat actiefs probeer te doen. Zei tegen mijn vriend dat ik me raar begon te voelen en echt even weer moest liggen. Daarna ging het wel weer. Hebben jullie ook last van duizelingen?

liefs Lara

hoi hoi! Hier nog steeds alles op de rit. Wel nog erg moe maar niet meer misselijk. Lara ik heb ook dat ik snel duizelig ben. Vooral warme winkels zijn een drama, en als het er erg druk is is het nog erger. Lies hoe was je etentje! Hoop dat je er wel van genoten hebt! Wat fijn dat de gemberpillen zo goed helpen! Karpediem, he getsie.. Hou het even in de gaten. Zelf heb ik nog niet gespuugd dus heb helaas geen advies. Mamacee, hoe is het met de stuiterende meiden! Stuiter je zelf alweer een beetje. Gebruiker116138 wat vervelend dat je last van je rug begint te krijgen, hier ook ook al helaas... Savonds wil ik het liefst m'n broek uit, je ziet het nog niet maar ik voel duidelijk dat er wat meer bolling in zit haha. Verder nog steeds erg moe en veel te vroeg wakker. Woensdag de termijn echo ik ben zo benieuwd of we nog steeds op 5 juni zitten! Fijne avond iedereen!

Hooi dames,

etentje ging goed.. Heb soepje vooraf genomen en als hoofd ook een voorgerecht,  gebakken champignons.. Zat natuurlijk na de soep al vol, dus heb de champinons bij mijn vader kunnen lozen ;) die wist het natuurlijk wel.. Hihi. Jaa volgens mijn berekening ben ik donderdag 10.1 weken.. We horen donderdag hoeveel precies, maar gok dat het niet veel scheelt..

nu uitbuiken op de bank! Fijne avond!!

Hoi hoi,

Ja Lara wij willen zeker weten wat het wordt. Ik vind jongens of specifieke meisjes kleding in de winkels gewoon veel leuker dan dat eeuwige beige. Ik heb de 23 november met combinatie test. Weer even spannend. Mijn nichtje is gynaecoloog in opleiding zij vind het leuk om tussen kerst en oud en nieuw de geslachts bepaling te doen. Dat wordt gezellig dus. En jij wil jij het ook weten? En de rest?

Misselijkheid gaat redelijk alleen ik heb hele rare eetlust. Wel honger, maar een normale warme maaltijd gaat er eigenlijk al dagen niet meer in. Het enige wat ik echt lekker vind in groente en fruit en aanmaak limonade.

Dizzy in de winkel en speciaal een warme bouwmarkt heb ik ook. Was vandaag erg blij dat ik even op het winkelwagentje kon zitten. Z'n lage waar je planken op legt.......

Hebben jullie een fijn weekend gehad. Ik schrok vrijdag echt enorm van de gebeurtenissen in Parijs. Soms denk ik dan echt in wat voor een wereld voeden wij onze kindjes op enz. Vreselijk.

Veel liefs

Felice

Wil ook weten wat t word! Hoop dat het zichtbaar is 30/11, 13w..

Vabdaag hele dag op bank gelegen en geslapen en een appel ging er met moeite in.. Heb iets van griep ook geloof ik en maagzuur..

@Felice, ik eet ook veel fruit (vandaag verse jus, 2 kiwi's en een hele! Mango) groente en roosvicee. Zuivel hoort ook bij mijn lijstje.  En ik denk aldoor dat ik ergens zin in heb en het wel op zal eten maar krijg mijn bord warm eten echt niet helemaal op. Vlees laat ik het meest staan. Wat leuk dat je nichtje dat gaat doen bij jou, spannend... Ja ik wil het toch wel graag weten. Ook om die zelfde reden, met kleertjes kopen en kamertje inrichten. Mij maakt het niks uit als het maar gezond is! Heb al een dochter, nog een meisje vind ik leuk maar een jongentje ook.

Heb jij/hebben jullie ook al een voorgevoel wat het zou kunnen zijn? Ben heel benieuwd of jullie dat henben en of het zal kloppen. Bij mijn eerste zei mijn gevoel overduidelijk dat het een jongentje zou worden. Ik was ervan overtuigd. Ik zat er dus zo naast als wat.  Vandaar dat ik niet meer op mijn gevoel vertrouw wat betreft geslacht.

Ja vreselijk wat er gebeurd is in Parijs, in wat voor wereld leven we nog? En idd moeten we onze kinderen opvoeden....

Liefs Lara

Hoi,

wij hebben donderdag eerste echo gehad. Uitgerekende datum lijkt 11 juni te zijn, 2 dagen eerder dan verwacht. Nu dus 10 wk en 1 dag. Heel bijzonder en spannend, zo'n eerste echo. Gelukkig zagen we het hartje kloppen en bewoog ons kindje volop, heel grappig en leuk.

We hebben 3 december de volgende afspraak, dan gaan we het hartje luisteren als het goed is. Weten jullie of er dan ook een echo wordt gemaakt?

Hier ook regelmatig duizelig inderdaad, en warm. Ook heb ik soms ineens enorme honger. Herkenbaar?

groetjes Salo

Heyhey

Voorgevoel zegt bij mij en vriend een jongen maar een meisje is ook tof.

<span style="line-height: 1.5;">Salo: je zat wel heel dichtbij :) je krijgt ook n echo als t goed is hoor. </span>

Qua eten: veel passievruchten, af en toe verse noten, yoghurt, limonade (krijg niks anders weg) en veel groente en weinig vlees.. Alleen witbrood met kipfilet is wel weer n verslaving..

Duizeligheid herken ik ook, in combi met honger vaak.. Uit t niets :) altijd zakje noten bij me..

Terug
Bovenaan