@liesjj8 Hier ook een verbouwing tijdens het zwanger zijn. We hebben afgelopen april een groot huis gekocht waar nog heel veel aan moest gebeuren. We hebben sinds de zomer een nieuwe voorgevel en daarmee ook een woonkamer. Deze is gestuukt en de vloer ligt er in. Het verven van de muren moet nog, maar daar heb ik nu even geen energie voor. De eetkamer is klaar, en de keuken blijft nog even zoals hij was. Boven zijn de kinderkamers klaar, en ook de werkkamer is klaar. Onze slaapkamer is nu aan de beurt omdat de oudste naar zolder gaat, moet er een vaste trap komen. Een deel van onze slaapkamer wordt nu overloop en daar komt de trap. Gelukkig slaap ik met mijn ogen dicht
De rommel zie ik niet.
Mijn man vind het moeilijk dat het huis niet klaar is als er straks mensen door het huis lopen omdat de baby er is. Ik ben daar makkelijker in. Ik leef zoals ik het goed vind, niet zoals anderen het vinden.
@Lucky Mommy Wat een vervelend gevoel wat je ervaart. Probeer met je vriend te praten. Door alle hormonen in je lijf kan je gevoel je op dit moment best in de steek laten, het maakt je misschien onzekerder dan normaal. Verder kunnen mannen ook echt heel anders in zaken staan. Het is natuurlijk voor jullie allebei schrikken geweest dat jullie nu al samen een kindje verwachten, en allebei gaan jullie daar op een eigen manier mee om. Weet je, mijn man ging ook nooit mee naar echo's en verloskundige bezoekjes, en zelfs de bevalling zou hij liever aan zich voorbij hebben laten gaan. Hij zei altijd 'als het kindje er is dan hou ik toch ervan en kan ik niet meer zonder, maar nu heb ik er nog niets mee.' En zo is het ook. Ik kan me goed voorstellen dat wij door onze prachtige hormonen en de veranderingen van ons lijf al direct helemaal in de zwangerschap zitten. Mannen staan toch maar een beetje van de zijlijn te kijken... En ook al zegt hij dat deze zwangerschap anders voelt, vanavond ga ik alleen naar de tweede echo. Doordat ik weet hoe hij er in staat, weet ik dat het goed is, en heb ik er helemaal geen onzekere gevoelens door.
Ik zit hier ook aan de ranja, iets wat ik eigenlijk alleen 's zomers drink. Grappig dat meer vrouwen dat hebben. Vandaag ben ik voor het eerst niet zo heel misselijk. Ik ben misselijkvrij naar de winkel geweest. Opzoek naar schoencadeautjes! En in de winkel besefte ik me dat ik volgend jaar een schoentje meer heb bij de openhaard! Een heerlijk geluksmomentje...
Fijne dag iedereen! En Geniet!!!