Zwanger en uitgerekend in juni!

Hoi allemaal,

Praten  heeft weinig zin. Hij heeft na de eerste test al duidelijk laten weten dat dit niet is wat hij wil. In de verre toekomst maar niet nu. Alleen weet hij ook heel duidelijk hoe ik daar insta. Hij zegt dat het meer om het financiële plaatje draait en dat kan best maar ook daar is wel een mouw aan te passen.  Vind het erg jammer dat ik dit nu gewoon met niemand kan delen. En dat hij zo reageert. De afspraak was na ons weekendje  weg het gisteravond te vertellen aan mijn ouders omdat ik het graag met hun wil delen. Maar hij bedacht zich. En wil het niet. Maar ik wil uiterlijk nog 2 weken wachten kunnen moeilijk tot aan bevalling onze mond houden.

Dat hij geen moeite doet om mee naar  echo's te kunnen vind ik niet zo heel erg.  Maar ik moet nu alleen zou zo graag dan mijn moeder ofzo meenemen. Heb zoveel vragen hoe zij zich voelde tijdens mijn zwangerschap enz.

@lucky mommy, jeetje zeg, heftig en vervelend voor jou, :( ik hoop echt dat hij bij draaid en jullie het over 2 weekjes trots kunnen vertellen.. Sterkte!

wat een verbouwingen allemaal.. Mijn man is er al helemaal druk mee.. Van t weekend gaan we maar is opruimen achter de schotten.. Pff

nog 1 nachtje! Morgen eindelijk de eerste echo en kunnen we het aan de meisjes vertellen! :) ik heb trouwens ook kaartjes voor de 9maandenbeurs gekocht! Nog meer dames die er heen gaan?

Ja huishoudbeurs. Welke dag gaan jullie? Wil zelf do of vrijdag!:) tweede kaartje is nu gratis he.

Luckymommy; heftig! Hij beseft het welzegmaar?e ben heel benieuwd hoe t verder gaat?

Vandaag is echt drama dag dames.. Werkend maar zo geen energie . Zit nog met griep en vriend koorts.. :( jullie?

@luckymama hoop dat hij bij draait. En uh...Mannen zijn soms wat rare wezens😉.

Ik had vandaag de vk opgebeld, was toch wat bezorgd omdat vanaf zaterdag mijn buik ineens platter is en ik vanaf toen ook last van hele waterige afscheiding heb (druipt langs benen, sorry maar zo is het). En aangezien ik as ma 12 wk ben en we het wereldkundig bekend willen maken was ik toch niet helemaal gerust. Ze zei kom maar langs en dan gaan we even naar het hartje luisteren. Toen ik daar aankwam was de echoscopist er toevallig net en mocht ik met haar mee. Dus weer een echo gehad! Alles zag er goed uit, hartje klopte mooi, groei lag op schema. Ze kon zelfs al een gebitje in wording zien, dooierzakje was al volledig opgelost. Het kindje krijgt nu al de volledige voeding via de navelstreng. Dat kloptte ook mooi mee met het hartje. En jullie mogen me voor gek verklaren, maar heb het voelen bewegen. Heel lichtjes. Ik vroeg aan de echoscopist of dat al wel kon. Omdat de moederkoek bij mij mooi aan de achterzijde zit, ik weinig buikvet heb en het mijn tweede is kon dit dus. Nog geen schopjes daarvoor is het nog te klein, maar de bewegingen heb ik gevoeld. Toen ik het kindje zag bewegen voelde ik de plopjes ook. Ik heb dit sinds 2 dgn dat ik plopjes voel. Ga er nu extra op letten. Heb 5 mooie echo foto's mee gekregen en ik ben weer helemaal gerust gesteld en aan het genieten...

Het waterige afscheiding is dus normaal, en dat mijn buik nu een stuk platter is komt door de darmen die nu weer rustiger zijn.

Ook ik ga met een vriendin naar de 9 maanden beurs, zag idd dat je tot 30 november 2 kaartjes voor de prijs van 1 hebt. Zal haar vanavond direct appen.

liefs Lara xxx

Ik ga de vrijdag naar de 9maandenbeurs! Ben benieuwd hoe dik we dan al zijn.. :)

jeetje Lara eerst wel schrikken maar fijn van de extra echo..

ooow ik kan niet wachten tot het morgen is!!!! 😄

Liesj; Laat het maar weten!

Lara; Wow! Gelukkig is alles gewoon inorde. bewegen voel ik soms ook

een beetje.. Maar voelt niet heel fijn ofzo.. Heb jij al n buik?

Goedemorgen dames!

Hier een heel blije mama: vandaag is het mijn 30e verjaardag en vanmorgen een super termijnecho gehad! Ukkie bleek verder te zijn dan we dachten, dus ben al 12 weken zwanger ipv de bijna-11 die we dachten! Voor zover nu te zien was, is alles goed, hartje klopte mooi. Verder heel bewegelijk hummeltje die zelfs nog even leek te zwaaien (smelt...)

Dit weekend dus feestvieren en het grote nieuws aan iedereen bekendmaken, blij blij blij!

Terug
Bovenaan