Vandaag 12 weken zwanger en begin me langzamerhand steeds beter te voelen
.
@karpediem, ik heb al een zwangere buik ja
. Al heel snel is het gaan groeien. Lijk al wel 4 maanden zwanger! Gister de verjaardag van mijn dochter gevierd. De meeste familie leden en goede vrienden van ons die er waren wisten het al een tijdje. Sommigen die het nog niet wisten kwamen direct met hun handen op mijn buik af en keken mij aan met grote ogen. Ik hoefde alleen maar te lachen en ja te schudden en we kregen allemaal hele blije reactie's. Kan en hoef het nu niet meer te verstoppen
.
@mamacee, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat fijn dat jij ook zo'n mooie echo hebt gehad. En hoe reageerde de visite bij jou?
@gebruiker met 6 weken echo, ik had ivm bloedverlies ook een echo eind de 5e week. Was Behalve het vruchtzakje ook maar weinig te zien. Een week later was er al heel wat meer te zien en een kloppend hartje. Hoop voor jou ook op een goede echo vandaag! Sterkte xx
@Liesjj8, wat leuk allemaal! En idd jammer dat je geen foto's/video's kunt delen hier. Zou wel leuk geweest zijn! Ik wacht nog even om het op fb te zetten. Volgende wk hebben we de uitgebreide echo van de combinatietest, daarna willen we het wereldkundig maken. Morgen ga ik plakjes cake met muisjes trakteren aan directe collega's bij wie het nog gelukt is om het geheim te houden. Denk eerlijk gezegd geen verbaasde reactie's te krijgen maar eerder dat ze al wel een vermoeden hadden omdat ik de afgelopen weken zo moe was en me niet goed voelde. Woensdag zit ik bij een vergadering van 2 uur met ons management team. Heb met mijn manager afgesproken dat ik wat lekkers zal meenemen voor bij de koffie/thee. Uiteraard ook iets met muisjes. Mijn manager vond het een heel leuk idee en is blij dat ze eindelijk het leuke nieuws niet meer geheim hoef te houden. Haar heb ik het al wel vroeg verteld zodat ze weet wat er met me aan de hand is.
@luckymommy to be, wat leuk en een opluchting voor jou dat je het nu toch samen hebt verteld. Weet de schoonfam het inmiddels al?
Ik heb verder ook geen buikpijn of krampen, alleen af en toe 's nachts bandenpijn. Vooral bij een onverwachtse beweging. Als ik b.v. te snel van mijn zij op mijn rug draai. Slapen gaat gelukkig ook weer beter waardoor ik niet meer zo heel extreem moe ben en steeds weer wat actiever word overdag. Heel fijn!
Liefs Lara