@gebruiker, hopen op een wonder idd.. spannend... pfff
van deze kant goed nieuws! donderdagavond de eerste echo gehad! volgens de verloskundige ben ik 16-06-2016 uitgeteld, mooie datum dus!

was een inwendige echo en het kindje was aan het spartelen in mijn buik! zo geweldig om te zien ik had tranen in mijn ogen! mijn man heeft het gefilmd en kijk er zo'n tig x per dag naar

haha zoo onwerkelijk dat het nu echt is! wauwie!! bij thuiskomt waren mijn ouders en schoonouders er en zijn wij met de meisjes op de bank gaan zitten.. hebben hun een shirtje gegeven met 'ik word grote zus' erop! was echt geweldig om de reactie te zien. Ook dit staat op film en gaan we gebruiken om het grote nieuws volgende week op Facebook te zetten!
Meisjes de volgende dag natuurlijk naar school met het shirtje aan! zo leuk en trots!

de oudste wou meteen al mijn buik insmeren met creme en neemt het helemaal voor me op! Gisteravond naar mijn opa's en oma's geweest! ook super blij allemaal! Zo leuk dat ze nu 'echte' overgroot opa en oma's worden. ( de meisjes van mijn man behandelen ze ook als echte achterkleinkinderen maar dit is toch echter )
nu genieten van een heerlijk weekendje samen, mijn misselijkheid gaat eindelijk beter dus zit helemaal op een roze wolk!
fijn weekend allemaal! xxx
ps super jammer dat we geen foto's en/of film kunnen delen.. had het zo graag aan jullie willen laten zien..