Zwanger en uitgerekend in juni!

Dag allemaal, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen en mooie echo's ! Ik heb deze week helaas een minder goed nieuws echo gehad. Dacht 9 weken zwanger te zijn afgaande op ovulatie tests, temperatuur metingen etc maar de echo meette een vruchtje van nog geen 6 weken oud. Ook nog geen hartje te zien. Waarschijnlijk wordt het dus een miskraam... :(

Stiekem hoop ik nog op een wonder. Kent iemand soortgelijke verhalen?

as maandag heb ik weer een afspraak voor een echo om te zien of er wat veranderd is...

@gebruiker met 6 weken was het hartje hier ook nihil toch nu 11 weken zwanger. Hoop voor jou ook op een mooi wondertje!

Hier afgelopen donderdag mijn ouders ingelicht. Uiteindelijk toch samen gedaan na een beetje pushen van mijn kant. Ik snap nu ook wel hem wat beter. Het gaat financieel een stukje lastiger worden, en daar zit hij heel erg mee. En ook het inlichten van zijn ouders vindt hij dood eng. ik ook trouwens, heb niet zoveel met mijn schoonfamilie.

Mijn moeder was erg enthousiast. mijn vader zei alleen oh oke en nu? Maar die draaide later wel bij het moest even doordringen denk ik. Haha. mja nu nog schoonfamilie inlichten en dan de rest van de families waar ik mijzelf dan totaal weer niet druk om maak.

@gebruiker, hopen op een wonder idd.. spannend... pfff

van deze kant goed nieuws! donderdagavond de eerste echo gehad! volgens de verloskundige ben ik 16-06-2016 uitgeteld, mooie datum dus! :) was een inwendige echo en het kindje was aan het spartelen in mijn buik! zo geweldig om te zien ik had tranen in mijn ogen! mijn man heeft het gefilmd en kijk er zo'n tig x per dag naar ;) haha zoo onwerkelijk dat het nu echt is! wauwie!! bij thuiskomt waren mijn ouders en schoonouders er en zijn wij met de meisjes op de bank gaan zitten.. hebben hun een shirtje gegeven met 'ik word grote zus' erop! was echt geweldig om de reactie te zien.  Ook dit staat op film en gaan we gebruiken om het grote nieuws volgende week op Facebook te zetten!

Meisjes de volgende dag natuurlijk naar school met het shirtje aan! zo leuk en trots! :) de oudste wou meteen al mijn buik insmeren met creme en neemt het helemaal voor me op! Gisteravond naar mijn opa's en oma's geweest! ook super blij allemaal! Zo leuk dat ze nu 'echte' overgroot opa en oma's worden. ( de meisjes van mijn man behandelen ze ook als echte achterkleinkinderen maar dit is toch echter )

nu genieten van een heerlijk weekendje samen, mijn misselijkheid gaat eindelijk beter dus zit helemaal op een roze wolk! :)

fijn weekend allemaal! xxx

ps super jammer dat we geen foto's en/of film kunnen delen.. had het zo graag aan jullie willen laten zien..

Leuk nieuws allemaal!:) &gebruiker: hopen op het goede! Houd ons maar op de hoogte

<span style="line-height: 1.5;">Hebben jullie ook zo n last van lage buikpijn? Googelde al even en zag groei vd baarmoeder dat dat t kan zijn.. En smeren jullie al van die crème volop? En welke? Ik heb de Zwitsal..</span>

Echo verplaatst naar 212.. Hopelijk kan vriend mee en later naar werk. 5/12 t pas vertellen... :)

Zag van blond Amsterdam leuke mokken met opa en oma en its a boy/its a girl! Lijkt me ook leuk om die kado te doen ofzo..

Ik heb met gewone dagcreme gedaan.. Miet nog ff buikcreme kopen.. Heel leuk blond Amsterdam mokken,, ik ben enorme fan ervan en gebruik alles als servies! Heb het mama bordje van de week van mijn man gekregen :) hij had het papa bordje natuurlijk al ivm zijn dochters ;) hihi

ik heb geen lage buikpijn, we soms een kramp als ik te snel op sta, maar die is ook snel weer weg..

Xx

Vandaag 12 weken zwanger en begin me langzamerhand steeds beter te voelen☺️.

@karpediem, ik heb al een zwangere buik ja☺️. Al heel snel is het gaan groeien. Lijk  al wel 4 maanden zwanger! Gister de verjaardag van mijn dochter gevierd. De meeste familie leden en goede vrienden van ons die er waren wisten het al een tijdje. Sommigen die het nog niet wisten kwamen direct met hun handen op mijn buik af en keken mij aan met grote ogen. Ik hoefde alleen maar te lachen en ja te schudden en we kregen allemaal hele blije reactie's. Kan en hoef het nu niet  meer te verstoppen☺️.

@mamacee, alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat fijn dat jij ook zo'n mooie echo hebt gehad. En hoe reageerde de visite bij jou?

@gebruiker met 6 weken echo, ik had ivm bloedverlies ook een echo eind de 5e week. Was Behalve het vruchtzakje ook maar weinig te zien. Een week later was er al heel wat meer te zien en een kloppend hartje. Hoop voor jou ook op een goede echo vandaag! Sterkte xx

@Liesjj8, wat leuk allemaal! En idd jammer dat je geen foto's/video's kunt delen hier. Zou wel leuk geweest zijn! Ik wacht nog even om het op fb te zetten. Volgende wk hebben we de uitgebreide echo van de combinatietest, daarna willen we het wereldkundig maken. Morgen ga ik plakjes cake met muisjes trakteren aan directe collega's bij wie het nog gelukt is om het geheim te houden. Denk eerlijk gezegd geen verbaasde reactie's te krijgen maar eerder dat ze al wel een vermoeden hadden omdat ik de afgelopen weken zo moe was en me niet goed voelde. Woensdag zit ik bij een vergadering van 2 uur met ons management team. Heb met mijn manager afgesproken dat ik wat lekkers zal meenemen voor bij de koffie/thee. Uiteraard ook iets met muisjes. Mijn manager vond het een heel leuk idee en is blij dat ze eindelijk het leuke nieuws niet meer geheim hoef te houden. Haar heb ik het al wel vroeg verteld zodat ze weet wat er met me aan de hand is.

@luckymommy to be, wat leuk en een opluchting voor jou dat je het nu toch samen hebt verteld. Weet de schoonfam het inmiddels al?

Ik heb verder ook geen buikpijn of krampen, alleen af en toe 's nachts bandenpijn. Vooral bij een onverwachtse beweging. Als ik b.v. te snel van mijn zij op mijn rug draai. Slapen gaat gelukkig ook weer beter waardoor ik niet meer zo heel extreem moe ben en steeds weer wat actiever word overdag. Heel fijn!

Liefs Lara

Hoi Lara.

Wat leuk! dat je het al zo goed ziet. Ik mag vrijdag weer, Maar hier niet erg zichtbaar, ik heb wat overgewicht en dus buikvet ;)

Schoonfamilie weet het sinds gisterenavond. Waren gelukkig ook erg enthousiast. Mijn schoonvader, maakte nog even de opmerking 30 seconde plezier en de rest van je leven aan een kind. Mijn schoonzusje moest alleen maar lachen omdat mijn vriend de opmerking maakte toen ze vorig jaar zelf in verwachting was is dat niet beetje snel en wij net 15 weken een relatie hebben en 11 weken zwanger zijn.

We krijgen van mijn schoonouders een leuk bedrag voor de baby waarmee we mogen kopen wat we willen. Dus erg leuk.

Nu mijn broer en schoonzus no dat wordt wel wat wat lastiger maar het ergste hebben we gehad gelukkig.

Terug
Bovenaan