Zwanger en uitgerekend in juni!

<p style="text-align: left;">@ Lara het is zo leuk. Er zit 2 weken verschil tussen onze uitgerekende datum. Ben zo benieuwd hoeveel de kinderen daadwerkelijk gaan schelen en of ze elkaar net zo leuk vinden als dat wij dat vinden......</p>
<p style="text-align: left;">Ik heb vandaag een heerlijk dagje vrij. Pas om 13:00 uur moet ik ergens zijn. Even genieten en toegeven aan het begin van mijn nestel drang.</p>
<p style="text-align: left;">Fijne dag allemaal.</p>
<p style="text-align: left;">Veel liefs Felice</p>

Who nu heb ik ook al die rare tekens. Hoe komt dat toch?

@Lara het is idd super leuk. Mijn vriendin en ik zijn twee weken na elkaar uitgerekend. Ik ben zo benieuwd hoeveel tijd er tussen onze kinderen zit en of ze elkaar net zo leuk vinden als dat wij dat vinden.....

Ik heb vandaag een heerlijk dagje vrij. Ik hoef pas om 13:00 uur ergens te zijn. Ik denk dat ik heerlijk ga toegeven aan het begin van mijn nesteldrang...... Hebben jullie daar al last van?

Veel liefs,

Felice

@Felice heerlijk zo'n dagje! Ik ben nog te moe en futloos  voor nesteldrang (helaas). Vandaag de hele dag gewerkt en lig nu letterlijk voor pampus languit op de bank. Normaal ben ik altijd een bezig bijtje! Mijn vriend is nu eten aan het afhalen, lekker makkelijk vandaag👍. Een goede collega/vriendin vond dat ik er aangekomen uitzag en met name mijn borsten zei ze. Ik reageerde maar wat lachend met: en bedankt he!! Mijn vriend en dochter spraken mij hier ook al op aan. Voorlopig maar geen wit blousje meer aan, het is de bedoeling dat ik het nog 6 weken geheim moet houden voor de buitenwereld!! Voordat ik zwanger werd sportte ik veel en had een platte buik, maar die is nu al niet plat meer! Het lijkt alsof ik een beetje te veel gegeten heb hihi! Zien jullie al wat beginnende veranderingen aan jullie zwangere lichamen?

Xxx Lara

Ben trouwens al wel op internet aan het kijken om inspiratie op te doen voor de babykamer, zelfs al geboortekaartjes gevonden op internet. Weet dat het nog veeeeel te vroeg is hiervoor maar ik ben gewoon zo blij dat ik zwanger ben en geniet er zo van (ondanks de vermoeidheid). Ik vind het allemaal veel te leuk en spannend!

x

Gister avond hebben wij het grote nieuws verteld aan mijn zwager en schoonzusje. Ze reageerde echt super enthousiast. Zo leuk om te doen. Zelf verwachten mijn zwager en schoonzusje eind deze maand een baby. Ik ben dus overladen met leuke tips.

Een hele leuke tip komt van moeders voor moeders. Zonder dat je daar aan mee hoeft te doen krijg je elke week een mailtje met een berichtje uit je buik. Je krijgt dan een kort filmpje met de stand van zaken in je buik. Dus hoe je vruchtje kindje er nu uit ziet en wat er ontwikkeld wordt. Zag er super leuk uit!

veel liefs Felice

Gefeliciteerd dames!

mag ik mij ook melden:)

vrijdagavond raar gekriebel in mijn baarmoeder. Zaterdagochtend wakker worden met een gloeiend gezicht. Zondag getest en negatief.

Vanmorgen 6 dagen overtijd. Na 1. Minuut stond er al: zwanger! En uitgerekend in juni.

Nu spannende drie maanden of alles goed is.

Ik weet niet zo goed wat nu te doen? Moet ik huisarts al bellen of moet ik wachten tot ik langer zwanger ben? Geen idee, ons eerste kindje namelijk..

Felice, o ja ik wil ook zo graag shoppen maar durf nog niet zo goed... bang dat ik het lot tart ofzo... Wat leuk dat jij en je vriendin tegelijk zwanger zijn! Lijkt me super leuk om alles met elkaar te delen! Leuk al die tips! Ik heb me ook al aangemeld voor berichtje uit je buik! Zit met smart te wachten op het eerste berichtje haha!

Lara, o wat spannend, 19 oktober is al snel! Ik mag pas op de 28ste voor eerste echo en gesprek. Ik ben heel erg moe. Het is nog niet eens elf uur en ik zou al wel weer naar bed willen. Ook nog steeds gevoelige tepels maar verder is het rustig hier. Ik heb wel het idee dat mn buik veranderd maar je ziet het nog niet.

Gerdien, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Super leuk en spannend! Voor ons is het ook de eerste dus hier hadden we ook geen idee wat we moesten doen. Ik ben bij de huisarts geweest maar dat stelde niet veel voor. Hij deed niet eens een test. Op aanraden van de meiden hier heb ik gewoon de verloskundige gebeld!

Ik heb gister een mevrouw van Moeders voor Moeders op bezoek gehad. Leuk gesprek! Er is weer een test gedaan en die was heel erg positief!!! Was wel weer spannend hoor! De HCG streep was veel donkerder dan de controle streep en ik mocht dan ook gelijk al beginnen met het verzamelen van urine. Ik hoefde niet te wachten tot de 6e week. Je krijgt ook een ontzettend leuk cadeautje als je mee doet!

Ik ga hier mn taart nog even afmaken. Heb een caramel short bread taart in de koelkast staan om af te koelen. De collegas van mn man hadden wel weer eens trek in wat lekkers haha! Tot later!

Liefs Tine

@Gerdien wat leuk en gefeliciteerd! Ik had die zelfde ochtend al gebeld naar de ha en verloskundige. Ik mocht een week erna direct al voor een intake gesprek komen. En nu dus vol spanning afwachten tot 19 okt, als het goed is zien we dan voor de aller eerste keer het hartje al kloppen. Ben blij dat ze het hier al met 8 wkn een eerste echo maken. Moet dan wel met een volle blaas heen en 2/3 glazen water drinken van te voren, dat wordt nog wat met mijn plasdrang.

Ook ik heb vanmorgen bezoek gehad van moeders voor moeders. En idd een leuk cadeau voor mezelf (omdat ik de kratten zelf moet brengen) en al voor het kleine propje in mijn buik gehad! Ze had ook een test met mijn urine gedaan en heel duidelijk 2 streepjes. Ben wel blij met deze test, toch nog een test voor in de plakboek. De digitale test die ik gebruikt had zag je 48 u zwanger in het schermpje staan, daarna niks meer.

Hoe is het met de rest? Ik ben op dit moment erg misselijk. Gelukkig ben ik vandaag vrij dus doe lekker rustig aan vandaag.

xxx Lara

Terug
Bovenaan