Zwanger en uitgerekend in juni!

hoi meiden! Ik heb in het begin al iets geschreven, maar omdat het allemaal zo pril was toen heb ik alleen stiekem al jullie verhalen gelezen en nog niet veel gezegd ;)..

Ondertussen hebben we al 2 mooie echo's gehad, en wat is het bijzonder om te zien wat er allemaal in je buik gebeurt. Vooral de laatste was echt heel mooi, alles zat erop en er aan. Zo fijn om te zien!!

Ben nu 11 weken zwanger, 15 juni zijn we uitgerekend 💕

@Felice & gebruiker 604 op het eind, hoe was jullie echo gister?

@de rest, wat fijn dat jullie ook mooie echo's hebben gehad!

Nu 12 wk 1 dg zwanger en voel me gewoon GOED! Eindelijk...Ik eet mijn bord warm eten weer helemaal leeg, heb weer goede nachtrusten, ben niet meer misselijk en niet meer extreem moe en duizelig. Heb zelfs weer energie overdag😊.  Hebben meer van jullie dat het nu beter gaat? Alleen mijn borsten zijn nog gevoelig, maar ach.. Zo hou ik het nog prima vol. Vandaag op het werk heb ik het aan de overige collega's verteld. Allemaal leuke en blije reactie's. Had een wijd blousje aan en liet mijn buikje zien. Ze zeiden: wat zie je het al goed en wat heb je het goed weten te verstoppen. Kreeg complimentjes dat ik al een mooi rond zwangerschapsbuikje had. Was natuurlijk apetrots😊.  Voel de beebie steeds duidelijker en vaker bewegen. Geniet er nu echt van💟. Maandag mag ik de kleine weer bewonderen... Tel de dagen al af.

Liefs Lara

Hallo allemaal,

Morgen de groei echo! Ik heb er zin in. Wel al 2 echo's gehad, maar die telde niet officieel mee. Ik ben benieuwd wat de uitgetelde datum zal gaan worden, gezien de echo's steeds een paar dagen voorliepen.

Gisteren voor het eerst het hartje horen kloppen... smelt.... De verloskundige zei dat we de volgende afspraak (rond kerst) pas zouden luisteren naar het hartje, omdat ze dat pas na 14 weken doen. Maar.... toen ik zwanger was van de oudste heb ik een angelsounds gekocht. Gisteren dacht ik.. ik kan natuurlijk proberen, mijn blaas was goed vol, dus met een beetje geluk. En ja hoor, ik had meteen de baby te pakken. Een heel snel kloppend hartje in mijn buik. Nog even gecontroleerd of ik het toch niet zelf was... maar mijn hart gaat (gelukkig) toch echt een stuk rustiger. Ook mijn man laten luisteren. Toch weer een bevestiging dat het goed gaat daarbinnen.

Fijne dag allemaal!

@Limburgsemama, wat fijn dat je het hartje zo toch al gehoord hebt. En wat leuk morgen de termijnecho! Laat je weten hoe het was? Voel jij je ook al wat beter? Had zelfs zoveel energie dat ik gister en vandaag een uur overgewerkt heb.

Vandaag op het werk de hele dag door gefeliciteerd door allerlei collega's die het hoekje om kwamen kijken. Haha het gaat nu als een lopend vuurtje. Voelt fijn om het nu niet meer geheim te hoeven houden, en geen wijde kleding meer aan hoef te doen om het maar te verdoezelen. Morgen is het gelukkig mijn vaste vrije dag, even weer lekker rustig aan doen. 'S avonds heb ik wel een afscheidsetentje van een collega, gelukkig heb ik weer eetlust en weer energie om leuke dingen te ondernemen!

Hoe gaat het met de rest?

liefs Lara

Ik heb vrijdag mijn termijn echo ben erg benieuwd. Mijn moeder gaat mee. Spannend. Had gisteren heel licht bloedverlies met plassen vandaag nergens meer last van. Woensdag een afspraak in het erasmus mc voor een studie. http://www.erasmusmc.nl/verloskunde_gynaecologie/Research/IMPROvED_studie/

hoi hoi,

Met mij gaat het ook steeds beter. Nog wel moe maar veel minder misselijk.

Dinsdag idd de combinatie test gehad. Super leuk om ruim een half uur naar ons baby'tje te kijken. Het mensje wou eerst namelijk niet echt meewerken voor een goede echo....

Op de echo was alles verder wel goed te zien. Mooi kloppend hartje, gevuld maagje, 2 hersenhelften, onderkaak en bovenkaak met daarin een beginnend melk gebitje. Fijn dus.

Gister ook de uitslag gehad waar we heel blij mee mogen zijn: Down 1:3500 en de andere 2 meer dan 1:5000. Nu dus echt gaan genieten.

De baby was ook erg gegroeid. Misschien ben ik verder dan eerst gedacht werd. 3 dagen verder. Alleen kan nu niet meer heel veel over gezegd worden.

Ze heeft ook al even stiekem tussen de beentjes gekeken. Nog niets is zeker....... Maar ze dacht een meisje te zien. Zo leuk!

Geniet allemaal van deze fijne tijd!

Veel liefs Felice

Mijn echo was helaas niet anders... Volgens verloskundige dus een missed abortion. Ik zou vandaag 10 weken zwanger moeten zijn. Ik blijf alleen zelf steeds denken,  is 5 dagen verschil tussen echo's wel voldoende om verschil te kunnen zien? Maar eigenlijk weet ik dat t geen zin heeft want heb met zwangerschapstesten en ovulatietesten heel <span style="line-height: 1.5;">exact kunnen bepalen wanneer t gebeurd moet zijn. Ondanks twee niet goede echo's dus nog wat onzekere gevoelens van mijn kant. Nu dus de miskraam maar afwachten. Ik weet niet zo goed of ik zal blijven werken als afleiding of niet. Gelukkig is t bijna weekend. .... Gefeliciteerd aan de meiden met mooie echo's. Geniet ervan !</span>

Hai dames!

Afgelopen twee dagen even in dublingeweest..

Zelf eet ik normaler maar wel extreme honger soms hoor.. Ik slaap elke dag nog wel vroeg, 9:30 max.. Jullie?

Terug
Bovenaan