Hoi iedereen,
Ondanks dat ik me sinds deze week stukken beter voel en weer het gevoel heb te leven, moet ik nu even bijkomen van het schrobben van de badkamer. Heb de douche, bad, wc, wasbak, de vloer en muren geschrobd en geboend. Ik dacht, nu ik weer wat meer energie heb doe ik dat wel even op een zondagochtend. Nou... bijna 2 uur mee bezig geweest met 3 pauze's. Merk toch nog dat ik duizelig word bij het bukken en opstaan en gauw moe word bij inspannende werkzaamheden. Dus voel me toch nog niet helemaal top! Maar goed, onze badkamer is in ieder geval weer spik en span! Voelde me de afgelopen 2 maanden zo schuldig tegenover mijn partner omdat hij alles in zijn eentje draaiende heeft gehouden. Door mijn extreme vermoeidheid heb ik niks kunnen doen, op het werken na lag ik alleen maar op de bank. Ben dus allang blij dat ik me beter voel dan eerst, zodat ik mezelf weer nuttig kan maken wat het huishouden betreft.
Vrijdag hebben we onze zwangerschap aankondiging geplaatst op FB, dat ook weer gehad. Had een foto geplaatst van een echo foto en mijn buikje. Iedereen mag het nu weten! Heb ook al babypakjes en babyslofjes gekregen van mijn vriendinnen. Zo klein en schattig, een panda pakje met een bijpassend mutsje met panda oortjes eraan mt 56.
Morgenochtend heb ik de echo van de combibatietest. Mijn partner en moeder gaan mee. Hoop dat alles er goed uitziet en kan niet wachten om mijn kleine uk weer te zien.
Hoe is het met jullie kwaaltjes, groeiende buikjes? En hebben jullie het ook al bekend gemaakt aan de buitenwereld?
Liefs Lara