Zwanger en uitgerekend in juni!

dinsdag heb ik de termijn echo dan 11 weken 2 dagen

ik kan het niet lang meer voor me houden schoonouders ouders broers en zussen weten het en nog een paar vrienden

woon ook in klein dorp maar denk dinsdag nog wat inlichten en dan woensdag ofzo op fb.

energie is er nog niet. De 20 weken echo hebben we in ziekenhuis en we gaan denk ik 2x 3d echo laten maken.

ook krijg ik bij 32 weken een extra echo dit vanwege dat ik vroeger een open ruggetje had alleen toen was er weinig over bekend

gr

Leuk Irma! Hoelaat moet je? Ik om 10u! (Ben dan 12w 6d).

@Lara; Haha ik heb dus precies hetzelfde gedaan.. 3 wassen, badkamer, keuken, overal gedweild.. zo nog boodschappen halen eventjes.. Jij hebt dus ook weinig gedaan in het huishouden afgelopen weken? Herkenbaar.. Vriend was tottaal niet blij toen ik echt kapot was afgelopen weken..

@Karpediem, goed bezig! haha ik word al moe als ik dat van jou lees. Was jij daarna niet moe?Wou nog boven dweilen, maar vriendlief zei laat maar doe ik wel. Hij vond het niet leuk dat ik de badkamer had gedaan🙈. Hij was naar voetbal vanmorgen en toen hij thuis kwam kreeg ik op mijn kop van hem.

Maar jij hebt dus ook al wat meer energie? Misselijk ben ik al helemaal niet meer, heel fijn! Jij ook niet meer? Wij verschillen 1 dag dus ben wel benieuwd of jij hetzelfde voelt. Donderdag en vanavond ben ik zelfs uiteten geweest, en ik kan al weer bunkeren zoals mijn vriendinnen van mij gewend zijn. Haha denk dat de kilo's er vanaf nu wel aan zullen komen, want lust en eet echt weer alles🙈.

liefs Lara

Hier weet van mijn vriend zijn kant het ineens iedereen. Fijn een moeder die de rest wel even inlicht.

Bij mij tot  nu toe  alleen mijn ouders . Mijn broer en zijn vriendin zitten in een ivf traject en al een hoop mislukte pogingen helaas afgelopen  week  weer 1 mislukt.  Dus ik heb besloten om ze even bij te laten  komen voordat ik het aan hun vertel.

Oh ben benieuwd irma!:) kunnen ze al zien wat het is denk je? Mijne lag vorige x als een bal en wilde niet bewegen haha.

Luckymommy; oh wat naar.. Hier kwam de huisbaas ineens vragen aan m'n vriend of ik zwanger was.Vind dat echt nirt kunnen.. Ze had post gezien

Lara: haha klopt we schelen 1dag! Misselijk ben ik niet vaak meer. Eet weer wat normaler alleen vlees kan ik echt niet wegkrijgen.. Jij? Alleen als ik lang in een bus zit word ik kots misselijk? Qua energie ist echt nog per dag verschillend. Gister was ik echt bekaf hoor.. Haha ik vind t zo lullig voor m'n vriend.. Wij hebben t zo verdeeld day ik badkamer en keuken doe en hij de rest:p maar afgelopen weken... Was ik zegmaar heel lui.  Bij mij weten nu drie vriendinnen het.. Schoonouders gaan we na sinterklaas een vogelhuisje met echofoto erin in huis zetten als ze er niet zijn.. Ohja.. Jij hsd al echt n buik he? Heb je maybe van Google n foto die erop lijkt? Echt benieuwd.. Ik heb nog steeds geen buik wel voel ik druk ofzo op me buik! Denk baarmoeder die groter wordt?

Oh dames ik was in Ierland en heb uit Disney winkel het tijgertje rompertje met mutsje gekocht en de winnie de poeh onesie :p newborn maatjes.

Vandaag weer hele dag werken en na werk oppassen.. Jullie?

Nog zo iets.. Niemand weet hrt nog verder maar ik heb kans binnenkort op vasteuren.. 27.. Moet dus beetje extra me best doen enzo maar god soms is energie echt op..

Wat brutaal van je huisbaas. zou echt wat voor mij zijn. ohh tijgertje ben ik helemaal verliefd op. ik wil gaan voor deze tijgertje spulletjes https://www.google.nl/search?q=tigger+babyspullen&espv=2&biw=1777&bih=861&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwip8JrL6rfJAhUDgg8KHUwSCYsQ_AUIBigB&dpr=0.9

ja heel naar voor mijn broer en zijn vriendin , maar het is voor iedereen best lastig. vind het zelf moeilijk om te vertellen, maar ook lijkt het mij voor hun moeilijk om te moeten horen.

denk niet dat ze dinsdag al kunnen zien wat het word dat is wel erg vroeg

maar we doen 3d echo met 16 a 18 weken en dan wel denk ik

gr

Terug
Bovenaan