Zwanger en uitgerekend in juni!

Hi iedereen!

Goed en leuk nieuws! Vandaag onze kleine uk weer gezien voor de echo vd combinatietest! 2 niertjes, 4 hartkamers, maagje, hersens. Alles opgemeten, nekplooi 1,6 mm, alles zag er keurig uit! Bloedtest was goed, een positieve uitslag! Gelukkig😊.

Nog een hele leuke echo foto mee gekregen waarin hij een vuist maakte van kom maar op! Ik zeg "hij", omdat ze kon zien dat het een jongetje is! Voor 85% kon ze het al zeggen, d.m.v. de stand van het nubje. Die wees volgens haar duidelijk omhoog.  Ze heeft het geslacht in de computer gezet en over 7 wk, bij de 20 wk echo, gaan we het nog een x bekijken. Mijn partner kan zijn geluk niet op, kreeg gewoon tranen in zijn ogen. Hij vindt het GEWELDIG! Eindelijk versterking in huis zegt hij, ik heb al een dochter uit een eerdere relatie met wie we een gezinnetje vormen. Huis vol vrouwen leek hem maar niks haha. Daarna met mijn partner en moeder naar Prenatal geweest, en daar konden wij ons alle drie natuurlijk niet inhouden! Al een dekentje en overtreksetje gekocht, slabbetje, rompertjes, sokjes en 2 pakjes. Van mijn moeder een voedingskussen gekregen om lekker mee te slapen. Mijn partner wil vanavond al het baby bedje inelkaar zetten🙈. Wij zijn helemaal blij! Mijn moeder gevraagd of ze op de vrijdagen wil oppassen vanaf september volgend jaar, omdat dan mijn zwangerschapsverlof voorbij is. Vond ze heel leuk en zat al allerlei plannen te maken dat ze een  box in de wookamer moet hebben en een bedje voor bij hun thuis. De maxi cosie van mijn nichtje die laat ze dan in haar auto, ik heb die van mijn dochter nog. Ze zag zichzelf volgend zomer al achter de babywagen lopen, het is een echte trotse oma! Echt leuk☺️.

@luckymommytobe & Karpiem, niet leuk als mensen het al rond bazuinen! Zo was ik met 5 wk en nog wat dagen bij de verloskundige omdat ik bloedingen had. Daar zat een vriendin van mijn vriendin, ze was met iemand mee. Kreeg ik diezelfde avond nog een appje van mijn vriendin of ik haar wat te vertellen had en dat ik bij de vk gespot was. Grrrrrr!  Karpediem klopt ik heb echt al een rond bol buikje. Jammer dat ik geen eigen buik foto kan plaatsen! Als ik google zoek op 13 weken zwanger, dan is mijn buik veel boller dan op deze afbeeldingen. Ik heb al een paar weken alleen nog maar positiebroeken aan. Ik heb nu een buik vergelijkbaar als toen ik ongeveer 20 wk zwanger was van mijn eerste. Daar deed het wel langer.

@Irma & Karpediem, leuk mrg weer jullie wondertjes bewonderen! Laten jullie weten hoe het was?

Liefs Lara

Lara superleuk je verhaal! En gefeliciteerd met je jongen! Tof dat ze het al goed kon zien! Idd jammer van de foto's.. Maar dat is al best groot dan haha.  Ben heel benieuwd morgen en wil zo graag weten wat t is.. Dacht eerst met vriend n jongen maar nu toch n meisje..

Irma ben ook heel benieuwd naar jou morgen!:)

luckymommy ja leuk! Je kunt trouwens online bij Disney store ook bestellen.. Mickey mousse heb je ook, lilo en switch, Donald duck..

Ohja hebben jullie al ideeën voor de kinderkamer? Ik dacht zelf aan gewoon zandkleurig en 1 turquase of zacht oranje muur.. Qua babybedjes enzo zag ik bij ikea eentje voor 40 euro. Gewoon basic mooi hout!

bij mij is de echo geweest ik moet allleen weer deze week bij 1 die ook pret  echos maakt ze konden het niet goed meten omdat het niet goed in beeld kregen daarvoor. dus dan maar een extra keer is hellemaal niet erg

het was in ieder geval erg druk!

Hoe bedoel je druk irma?:)

Mijn echo was superfijn. Lieve vrouw en legde alles tot in puntjes uit. Enne waarschijnlijk word het toch wel n meisje!:) stond heel horizontaal maar ze zei wel dat het niet zeker is en ik bij volgende echo, 13/1 het echt zie zegmaar.. Vandaag bij prenatal geweestvmaar alles is zo duur! Heb slofjes gekocht met i love papa voor 9mnd.. :p lang leve de sale.

Hoi lieve zwangere dames!

iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

voor mij was het allemaal nog even spannend. eerst zeiden ze dat ik 28 mei uitgerekend was. dus heb een extra echo gehad. hier bleek dus dat ik 3 juni uitgerekend was. ik krijg extra echo's, omdat ik zelf helaas aan de zware kant ben. :( voor dat ik zwanger raakte, was ik bezig met afvallen. ik was al 5 kilo kwijt. deze komen er nu weer bij, hihi maar ik heb er wat moois voor terug. Wij hebben ook een combinatietest gedaan, omdat ik een gehandicapt nichtje in de familie heb zitten, gelukkig zat ik niet in de risicogroep, dus alles was goed! We gaan 10 december voor een echo, om te kijken wat het wordt, zo onwijs spannend. mijn vriend hoopt op een jongentje, maar dat is natuurlijk man eigen! mij maakt het helemaal niks uit wat het wordt, als het maar gezond is! Ik heb nooit last gehad van kwaaltjes. gelukkig maar. Ik zit nu in de nachtdienst, ik doe als werk, ouderen mensen verzorgen. hiervoor draai ik ook nachtdiensten. Ik heb wel aangegeven dat ik tot me 20e week nachtdienst wil gaan draaien, omdat ik gelezen heb op internet dat je kindje het meest groeit, in de nacht. en ook als je nachtdiensten draait, kans hebt op een vroeggeboorte. weet iemand hier wat van!?  Ik vind het allemaal wel erg spannend, om een kindje te krijgen, ik heb niet de ideale woonsituatie thuis. ik woon samen met me vriend nog bij me schoonmoeder in huis, een schat van een vrouw hoor! maar had toch liever een eigen huisje etc. willen hebben! wij zijn allebei namelijk nog best jong, 22 en 23 jaar!

iedereen veel succes, met de zwangerschap!
Veel liefs, yvonnemvz'

Moet dit slechte nieuws even delen.

Gister konden ze de kleine op de termijnecho niet goed meten ze hebben me toen doorverwezen naar iemand met betere apperatuur die ook pret echos maakt.

Daar mochten we gelijk gisteravond heen. Daar kon ze het beter zien en vertelde ons dat er armen benen en een hartslag is. Alleen was er ook helaas slecht nieuws. Het hoofdje lag hellemaal achterover en bij de rug kon ze ook een afwijking zien. Op de buik zat een bult die er ook niet hoort.

Vandaag moeten we naar ziekenhuis om te horen wat er precies aan de hand is...

Er is zeker dat er iets is wat niet goed is maar wat.......

Lieve Irma, wat een naar nieuws! Hoe is het afgelopen in het zh? Hoop en duim op toch nog wat positiefs meid... Heel veel sterkte en leef met je mee!

Knuffel...

hallo allemaal

helaas was het hellemaal niet goed....

het kindje had een open schedel en open rug en buikar

zo raar want het bewoog goed en hart tikte mooi

we moeten het laten weghalen of wachten tot het vanzelf weg gaat.

jullie wens ik verder alle goeds toe en geniet ervan

Terug
Bovenaan