Zwanger en uitgerekend in juni!

Irma wat een verdrietig bericht....verschrikkelijk. Krijg hier tranen van. Ben er sprakeloos van. Ik wil je héél veel sterkte en kracht toewensen voor de komende tijd.

Veel liefs en een dikke knuffel...

Jeetje Irma wat een naar bericht :(.  Heel veel sterkte.

Hier gisteren bij Improved geweest in erasmus mc. Een onderzoek naar vroeggeboorte, zwangerschapsvergiftiging en dat soort dingen. Moet je 3 haartjes uit je nek inleveren, potje plas, bloedprikken en dan krijg je gratis 3d en gewone echo's. En je helpt de wetenschap. Dat was gelukkig helemaal goed, 23 december weer afspraak erasmus mc en 29 december weer bij de vk.

Wij hebben zondag de kinderkamer en kinderwagen gekocht. Eerste week van maart wordt het geleverd, Geen van beide onze eerste keus maar zo ontzettend gaaf.

Lieve Irma,

Wat ontzettend verdrietig en heftig voor jullie. Vrienden van ons hebben 3 jaar geleden helaas hetzelfde meegemaakt dus ik heb wel een beetje een idee van jullie situatie nu... Ik wens jullie alle kracht, sterkte en liefde toe!

Liefs

@Luckymommytobe, wat fijn dat alles goed was. En wat leuk al een kinderwagen en babykamer gekocht. Wij hebben de commode en het bedje al staan☺️. Zodra we een nieuwe kledingkast voor mijn oudste dochter gekocht hebben gaat de witte kledingkast van mijn dochter naar de babykamer, die past mooi bij de overige baby meubels.

Ik heb as maandag weer een controle afspraak bij de vk. As vrijdagavond hebben we een echo voor de fun bij onze eigen vk-praktijk. Ik ben dan 14,5 wk zwanger.

Hoe gaat het met de rest? De kwaaltjes al verminderd? Met mij gaat het nu goed, nergens last meer van.

Liefs Lara x

Hier gaat het eigenlijk ook goed, weinig tot geen last. Ja zo leuk dat shoppen. Ben echt verliefd op de kamer en op de wagen. Mijn schoonouders vinden onze keuze iets minder fijn qua kamer, maar dat is hun probleem wij zijn er wel blij mee. We hebben qua unisex  newborn dingen al zoveel gekregen, dat hij/zij dat nooit alles aangaat kunnen. maar wel ontzettend lief. Hier nog steeds niet aan mijn broer en schoonzus verteld.

<p style="text-align: left;">Jee Irma wat heftig! Heel veel sterkte. Ook ik heb de tranen in mijn ogen.</p>
<p style="text-align: left;">Morgen weer naar de verloskundige. Helaas zit er geen echo bij maar we gaan wel naar het hartje luisteren. 28 december doen we de officiële geslachtsbepaling bij mijn nichtje doen al gaan we na dinsdag 2 weken terug wel uit van een meisje.</p>
<p style="text-align: left;">Wij zitten nog druk in een verbouwing. De kinderkamer, badkamer en zolder worden helemaal vernieuwd en verbetert. Mijn man doet alles zelf. Hij werkt keihard maar het gaan nog wel even duren. Eind februari hopen we helemaal klaar te zijn.</p>
<p style="text-align: left;">Mijn moeder heeft een prachtige oude antieke commode staan die ze gaat opknappen en die krijgen wij. Ook het wiegje komt uit de familie. Ding is ruim 150 jaar oud echt prachtig. Kastje hebben gevonden op internet met een hele snelle Levertijd dus dat doen we in februari. Kortom er is nog niets maar alles is het al geregeld 😜</p>
<p style="text-align: left;">Veel liefs felice</p>

Hoi,

Ik heb vandaag een controle afspraak bij de vk gehad. Hartje gehoord en groeit goed. Alles goed met de kleine uk. Alleen mijn bloeddruk was laag, onderdruk 50. Vandaar mijn vermoeidheid en duizeligheid  de afgelopen dagen. Vrijdag hebben wij de officiële geslachtsbepaling, ben benieuwd of zij ook duidelijk een jongetje ziet net als de echoscopist van vorige wk in het zh.

Leuk he al de baby spulletjes aanschaffen. Onze verzameling wordt ook steeds groter. Moet me ook echt inhouden :). Felice wat bijzonder al die oude meubeltjes. En het is extra bijzonder dat het al zo lang in de fam bestaat.

luckymommytobe, hoe ver ben jij nou? Ik weet niet meer op welke pagina ons lijstje staat. Jammer dat het lijstje niet standaard bovenaan de pagina staat ofzo.

Liefs Lara x

Ik ben 13 weken en 6 dagen. 9 juni uitgerekend.

Oude meubels is ook leuk, al ben ik zelf meer van het moderne. :) Heb niet echt kwaaltjes meer. ja ik moet 100x per uur plassen haha. Maar dat zal alleen nog maar erger worden. :D

Terug
Bovenaan