Zwanger en uitgerekend in juni!

Hooi Dames,

ik laat ook weer ff iets horen, zo druk dat ik weinig tijd had om iets te schrijven.. Maar vandaag lekker vrij, en lig nog heerlijk te luieren in bed ;) zo maar is even wat doen in huis! Voel me goed! Misselijkheid zo goed als weg, alleen als ik te veel gedaan heb dan komt het even terug, moet ik spugen en ist weer goed.. Heel gek.. Dus opletten wat ik doe..

Hoe zit het met jullie kilo's? Ik blijf afvallen.. 8 kilo nu met voordat ik zwanger was.. Best veel.. Nu ben ik vrij stevig dus heb ik genoeg reserves maar mijn gewone broeken worden nu zelfs te groot..  Vk zegt dat het nog geen kwaad kan. Ik eet kleine beetjes.. En gezond en gevarieerd..

met de baby gaat het goed, buik gaat mooi groeien, vorige week hartje weer gehoord! :) heb alleen verschrikkelijke jeuk op mijn buik, herkend iemand dit?

Ook wij hebben 28 dec een geslachtsbepalingsecho! Nemen de meisjes mee en gaan met z'n vieren.. Ti's maar goed ook denk ik want als het een jongen wordt kunnen de meisjes nog even een half jaar wennen aan het idee! Ze zijn er zo van overtuigd dat het een meisje moet worden! " ik wil een zusje! Anders ga ik er niet mee spelen " haha ( zegt de jongste van 4 constant )  heb gister voor t eerst zelf iets gekocht een leuk shirtje vanPauline kent iemand dit merk? Ik vind het zooo gaaf! :)

kunnen we anders misschien een besloten fb groep gaan starten waar we ook foto's kunnen delen? Idee? Ik heb met mijn werk ook zo'n  (geheime) groep..

Groetjes

( ik heb meteen even gekeken op fb en een geheime groep aangemaakt, ik kan alleen maar vrienden toevoegen, dus als je mij zoekt op fb dan kan ik je toevoegen en ziet verder niemand in je tijdlijn dat je in deze groep zit en/of berichten en foto's deelt..

Elize Mooren

(  zwarte witte profiel foto met bril ;) )

Goedemorgen,

Ook ik ben vandaag vrij. Ik ben al vanaf 6.00 uur wakker, van vriend lief een ontbijtje op bed gekregen. lig nog wel lekker te luieren in bed gewoon omdat dat heerlijk kan ;). Ik heb aldoor last van hoofdpijn en last van duizelingen. Denk door mijn lage bloeddruk. En ik heb het ook erg druk gehad de afgelopen tijd, hoor van iedereen dat ik het wat rustiger aan moet doen nu ik zwanger ben. Weet wel dat ik dat zeker moet doen, maar valt niet mee als je van nature niet stil kan zitten en altijd maar gewend bent om bezig te zijn. Zelfs mijn baas zei gister tegen mij dat ik een stapje terug moet doen.

@liesjj8 ik ben ongeveer 2 kg aangekomen tot nu toe (bij mij is het alleen maar buik).  En draag al een paar weken alleen nog maar zwangerschapsbroeken omdat ik geen gewone broeken meer pas. Mijn buik is al een tijdje aanwezig, daarom denken veel mensen dat ik al veel langer zwanger ben dan 14 weken. Haha volgens mij vragen de mensen mij in februari/maart al wanneer ik moet bevallen omdat ik al zo lang met een dikke buik loop! Terwijl ik nog heeeel lang moet...het merk Pauline ken ik niet, zal straks even googelen.

Wat een leuk idee een besloten fb groep, kunnen we foto's delen van de echofotootjes en baby spulletjes enz! Hoe heet de beslotengroep? Kan ik die vinden bij de optie zoeken?

liefs Lara

@lara nee je kan de groep niet vinden omdat ii dus geheim is, als je mij toevoegt, voeg ik je toe aan de groep en verwijder je desnoods weer van mijn fb.. Zo kan niemand verder zien wat wij delen zegmaar.. Anders staat het steeds in je tijdlijn..

Dan krijg je miss idd een grote baby :)

ik ben vandaag precies 13 wkn en idd ik voel mijn lichaam nu ook na 2,5 dag werken.. Dus nu genieten van het weekend en een beetje klungelen in huis!

ik zie je vast zo op fb 😉

Hai dames!

Heb alles weer bijgelezen hoor! Ik heb geen Facebook trouwens. Is een groepsapp niks!?:)

Op dit moment 14+w? 7)/6 uitgerekend ( Stiekem vergeet ik het de hele tijd en kijk ik ff bij lara hoe ver ze is haha.)

Qua gewicht was zes kilo afgevallen en nu weer 1,5 erbij maar dat schommelt hoor.. Vaak eindig ik weer op min 6. Ik eet nu wel meer dan eerst ivm weinig misselijk.

Hebben jullie ook zware steken als je gewoon soms snel beweegt? God wat n pijn..

Heb 17/12 geslachtsbepaling bij echospot. Ben dan 16w? En 23 januari weer bij de verlos.

Vriend ziet het die keren voor t eerst dus ben benieuwd.

Ohja.. Val nog steeds weer vroeg in slaap a la negen uur half tien.. Jullie?!

Weet iedereenhet bij jullie btw? Bij mij echt maar drie vriendinnen.. Best lastig soms als je t erover hebt!

@ karpediem waarom vertel je het nog niet dan? Wij hebben het met 12 wkn verteld aan iedereen.. En beste vrienden en ouders wisten het al met 6 wkn..

groepsapp kan ook, maar dacht fb is makkelijker,, maar lastig idd als je t niet hebt,

Je kan allemaal handiger apps downloaden om bij te houden hoeveel wkn je bent.. Ideaal!

ik lig ook vroeg in bed hoor 😉

Haha vind je dat soms niet vervelend dat vroeg slapen? Ben je net thuis uit werk..

We willen het m'n schoonouders de 17e na de echo vertellen en m'n eigen ouders.. Beetje bang voor reactie haha. Ze verwachten het echt niet. Ik ben ook nog wel bang dat er alsnog wat mis is.

Hebben jullie datook?!

Op m'n werk ben ik inval dus 0uren en hoop nog uren te krijgen.. Dus daar ook nog niemand verteld.

Heb wel last van buik vaak, weet niet wat het is. Jullie?

Hallo zwangere lotgenoten,

Wij hebben afgelopen vrijdag een geslachtsbepalingsecho gehad. We wisten 2 weken geleden voor 85% dat het een jongetje zou zijn en dat is nu weer duidelijk bevestigd! Was goed te zien☺️. En wat mooi om steeds maar weer de ontwikkelingen te zien. Het hoofdje is nu al wat meer in verhouding met de rest van het lichaam. We zagen al een mooi klein rond hoofdje en een onder pruil lipje (mijn partner riep direct: "jouw mondje en jouw kin!") haha nou we zullen zien...ook zagen we hoe ons mannetje slokjes vruchtwater aan het drinken was. Zo schattig❤️. De echoscopist had gemeten dat hij nu 9,5 cm lang is van kruin tot aan de stuit. Met zijn beentjes er bij gerekend is hij ongeveer al 15 cm. Wat gaat dat snel! Time flies... Mrg precies 15 weken zwanger.

Ik hou het ook niet meer zo laat vol hoor, ben gewoon moe 's avonds. Gister een huis vol visite gehad omdat mijn vriend jarig was. We gingen om half 2 naar bed, was kapot.

Hoe is het met de rest? Wordt wat rustiger hier... Snap het ook wel hoor. De meeste van ons zijn de eerste "magische" 12 weken al voorbij. Hoop toch dat het weer wat op zal leven. Vind het leuk en ben erg benieuwd hoe het met m'n lotgenootjes gaat en natuurlijk onze kleine frummeltjes in onze buik. Hoop dat alles goed gaat met jullie zwangerdchappen!

@Liesjj8, ik stuur je een berichtje op FB.  Leuk idee een besloten groep! Kan ik ook een kort echo filmpje plaatsen van vrijdag. We hebben alles op een usb-stick mee gekregen, heel leuk! Mijn initalen zijn L.F, dan weet je dat ik het ben😉.

Liefs Lara xx

Terug
Bovenaan