Zwanger en uitgerekend in juni!

Hi dames

Hoe voelen jullie je nu?

@lara; leuk 'n jongen! Ik heb donderdag een extra geslachtsbepalende echo. Daarna vertellen aan schoonouders schoonouders.. Hoe voel jij je?! Ik ben echt nog niet 100% fit.. Vandaag echt een moeie duizelige misselijk dag.. Verschrikkelijk..

Hoihoi ik kom me ook even toevoegen :) nu 12w2d en de 27e uitgerekend. Ging allemaal supersnel, was nog maar 1,5 maand gestopt met de pil. Weinig last van klachten, behalve snel honger en dingen die me dus echt vreselijk tegen staan qua eten. Ben nu eigenlijk al behoorlijk zenuwachtig voor de nekplooimeting as vrijdag..

@liesjj8, ik hoor nu ook bij de besloten FB zwanger in Juni pagina☺️.  Hoop dat er meer bij zullen komen, gezellig!

@karpediem, vervelend dat je nog zo voelt. Hoop dat ook jij je snel beter zult voelen. Ik zelf persoonlijk hou niet van groepsappen, als ik toegevoegd ben dan ga ik er meestal ook weer snel uit. Als ik op het einde van een werkdag op mijn telefoon kijk, word ik gek van al die ontvangen berichtjes van een groepsapp🙈. En heb je het inmiddels al aan jouw schoonouders verteld?

@happyhippie, welkom! Hoop dat je net zo'n mooie uitslag zal krijgen als dat wij hebben gekregen. Wil jij ook weten wat het wordt?

liefs Lara

@Lara: thnx, ik hoop het ook :) Eigenlijk had ik altijd het idee dat het leuk zou zijn als het nog een verrassing zou zijn, maar nu het zover is wil ik het eigenlijk wel graag weten :p Is toch ook wel handig met dingen kopen, kamertje enzo.

Inmiddels 3 leden op de fb pagina. :)

willen de mensen die mij toevoegen ff een pb sturen? Dat ze bij het forum horen, als ik jullie heb toegevoegd zie ik al niet meer wie.. En anders moet ik de hele vriendenlijst af.. :)

ik ook weer wat meegemaakt, had een klein moedervlekje op mijn buik, die onrustig was.. Mijn man zei al ga nou na de dokter.. Dus ik gister naar de dokter, zij vertrouwde het niet.. Met spoed doorgestuurd naar de dermatoloog.. Kon daar vanmorgen al terecht ze dachten aan een melanoom.. Dus vlekje meteen verwijderd en daar zit ik dan op de bank.. Met hechtingen in mijn buik.. Nu de verdoving uit begint te werken trekt het toch wel een beetje.. Hechtingen moeten 2 wkn blijven zitten omdat er natuurlijk al een beetje spanning op de buik zit.. Dan ook meteen de uitslag. Hopelijk is alles goed weggehaald!

Groetjes

Heyhey

Inmiddels voel ik me zwaar beroerd, loop al drie dagen met n blaasontsteking en hebben net kunnen laten testen..  Word vanmiddag gebeld met uitslag.

Lara: nee donderdag avond! Ben heelbenieuwd.. Heb jij nergens last van?  Word gek vd blaasontsteking.. Bang dat er meer ad hand is ook.

Liesje: oei,klinkt heel naar allemaal. Hoe voel jij je nu dan?

Hoi,

@ Liesjj8, hoop dat de uitslag goed zal zijn! Blijft altijd eng zulke dingen.

@Karpediem, vervelend een blaasontsteking. We moeten al zoveel plassen nu, tenminste ik wel.  En spannend donderdagavond vertellen aan jouw schoonouders. En dan weet ook  iedereen het bij jou? Ik mag niet klagen, gaat eigenlijk heel goed! Ben wel gauw moe en wat klachten door mijn lage bloeddruk maar voor de rest gaat het prima. Mijn buik groeit hard, af en toe voel ik al wat bewegen. Ben weer een bezig bijtje op het werk en thuis, ben niet meer misselijk, heb mijn eetlust weer terug en voel me gelukkig niet meer zo ellendig als de eerste 12 weken.

Hebben jullie de zwangerdozen ook al? Ik moet binnen 2 weken een doos bij Prenatal en Etos halen. Ben benieuwd wat er allemaal in zit. En hoe gaat het met degenen die mee doen met Moeder voor Moeders? Houden jullie het nog een beetje vol? Vandaag worden de laatste kratten bij mij opgehaald.

Liefs Lara

Terug
Bovenaan