Pff nee blaasontsteking erbij lijkt me ook heel vervelend. Dat plassen, normaal ga ik misschien 2x per dag, nu kan ik nog geen glas water drinken of ik moe al weer. Ik ben eigenlijk helemaal niet misselijk geweest. Alleen dat vreselijke hongergevoel waardoor ik soms een beetje het gevoel van misselijkheid kreeg, maar even iets eten en het ging weer weg. Wel veel sneller moe, uitgeput nadat ik de trap op ben gelopen, en dan een superenergieke dag, waarna ik weer twee dagen moe ben.
Ik heb verder nog niets besteld/gekocht, eerst toch maar even de combinatietest afwachten. Ook niemand weet het nog, behalve mijn beste vriendin (en man natuurlijk). Althans ik denk dat niemand het weet haha, maar geen alcohol op feestjes, geen gerookte zalm, franse kaasjes etc., misschien valt dat wel op hihi. Als alles goed lijkt gaan we met kerst in ieder geval de directe familie inlichten en daarna zien we wel. Ben ook niet iemand die heel facebook meteen op de hoogte stelt.
Ik heb verder nog niets besteld/gekocht, eerst toch maar even de combinatietest afwachten. Ook niemand weet het nog, behalve mijn beste vriendin (en man natuurlijk). Althans ik denk dat niemand het weet haha, maar geen alcohol op feestjes, geen gerookte zalm, franse kaasjes etc., misschien valt dat wel op hihi. Als alles goed lijkt gaan we met kerst in ieder geval de directe familie inlichten en daarna zien we wel. Ben ook niet iemand die heel facebook meteen op de hoogte stelt.