Zwanger en uitgerekend in juni!

Pff nee blaasontsteking erbij lijkt me ook heel vervelend. Dat plassen, normaal ga ik misschien 2x per dag, nu kan ik nog geen glas water drinken of ik moe al weer. Ik ben eigenlijk helemaal niet misselijk geweest. Alleen dat vreselijke hongergevoel waardoor ik soms een beetje het gevoel van misselijkheid kreeg, maar even iets eten en het ging weer weg. Wel veel sneller moe, uitgeput nadat ik de trap op ben gelopen, en dan een superenergieke dag, waarna ik weer twee dagen moe ben.

Ik heb verder nog niets besteld/gekocht, eerst toch maar even de combinatietest afwachten. Ook niemand weet het nog, behalve mijn beste vriendin (en man natuurlijk). Althans ik denk dat niemand het weet haha, maar geen alcohol op feestjes, geen gerookte zalm, franse kaasjes etc., misschien valt dat wel op hihi. Als alles goed lijkt gaan we met kerst in ieder geval de directe familie inlichten en daarna zien we wel. Ben ook niet iemand die heel facebook meteen op de hoogte stelt.

Heb Liess toegevoegd op facebook een groepje is altijd leuk.

Ik heb een zwangerschapsdoos van de babydump. En ook ik moet bij de etos en de prenatal binnen 2 weken een doos ophalen.

Afgelopen weekend eindelijk mijn broer zonder zijn vriendin op de hoogte gesteld. was best eng. Maar goed het moest gebeuren en was toch fijn dat het kon.

Hi dames,

Pittige dag gehad, gewerkt.. Morgen antibiotica ophalen gelukkig..

Heel benieuwd naar de boxen idd. Ik ga m vd etos en prenatal halen.

Hoe was jullie dag verder? Hier nog echt gewoon moe en futloos..

Hoi allemaal,

Ik kom mij hier ook toevoegen!!
Erg leuk om te lezen dat er nog meer juni mama's zijn!
Ik ben rond 11 juni uitgerekend van ons 1e kindje. Zwangerschap kwam als een totale verrassing voor ons, ivm met PCOS, maar wij zijn rondom gelukkig, het had zo moeten zijn! Inmiddels 2 ech0's gehad en volgende week gaan we voor een geslachtsbepalende echo, als het lukt haha. Familie, vrienden en omgeving zijn ontzettend blij voor ons. Volgend jaar wordt het ook dubbelgezellig bij ons in de familie, want mijn schoonzus (zus van mijn vriend) is begin april uitgerekend. Vind het een behoorlijk spannende tijd, maar denk dit wel voor iedereen geld!

Hartstikke leuk om hier mee te mogen kletsen!
Fijne zwangerschap allemaal toegewenst.

Liefs, Gina

Terug
Bovenaan