Zwanger en uitgerekend in juni!

Is het bij jullie trouwens al (goed) zichtbaar dat je zwanger bent?

Hier met 12,5 week (1e) nog niets. Al kan ik zelf wel duidelijk verschil voelen als ik lig. Als m'n blaas leeg is is er normaal gesproken echt een diepe kuil vlak boven m'n schaambeen, dat is nu gewoon vlak, dus in die zin verandert er wel iets :).

@Gina, welkom! Wat leuk dat je tegelijk met je schoonzus zwanger bent. Ook leuk voor de kindjes kwa leeftijd. Bij mij wou de kleine de eerste 20 min niets laten zien, het boefje zat zich alleen maar te verstoppen. Heb jij ook al een voorgevoel?

@happyhippie, bij mij dus wel al zeer vroeg. Bij mijn eerste was ik met 12 weken ook nog plat en kon ik mijn broeken nog gewoon aan. Een heel verschil met deze zwangerschap! Ben ook benieuwd naar de buikjes van de andere dames!

Ik heb vandaag de zwanger box van ouders van nu opgehaald

Leuk, welkom baigle!

Ik ben heel mijn afspraak bij de verloskundige vergeten deze week? Maar dames, ik krijg een meisje:)

Gister echo gehad en t was echt heduidelijk. Heb alleen heeeeeel erg last van steken en krampen in m'n buik die niet weg gaan en m'n blaasontsteking nog steeds..

Jullie allemaal fit?

Hoi hoi,

mag ik ook op de fb pagina. Ik heet officieel Tessa Brenninkmeijer. 31 jaar en woon in Utrecht centrum......, kun je me dan vinden. Of hoe kan ik jou vinden?

Met mij gaat alles goed. Alleen thuis niet zo. Mijn vader is bijna 2 jaar geleden veel te jong dood gegaan aan kanker. Maar nu is mijn moeder erg ziek. Gister heb ik haar helaas weer in het ziekenhuis moeten achter laten. Kortom veel zorgen en even weinig tijd voor een happy zwangerschap.

28 december de geslachtsbepaling. Spannend hoor. 20 januari de 20 weken echo misschien nog wel spannender

Karpediem: Leuk een meisje :) ik heb af en toe wel wat steken krampachtig gevoel. Maar duurt meestal maar even.

Felice: bah wat naar :(

Hier vooral veel opluchting. De combinatietest leek helemaal goed, alles 1:5000 dus beter kon niet :) ook alle andere dingen leken allemaal goed. Twee hartkamers en de organen etc. :)

@Lara34: Nee ik heb niet echt een voorgevoel, maar droom al wel steeds dat het een meisje is. Het maakt mij echt niks uit namelijk, vind het allebei net zo leuk! Heb jij wel een voorgevoel?

@karpediem: gefeliciteerd met je meisje! :)

@Felice2014: heel veel sterkte de komende tijd, hoop dat je ondanks alles toch kan genieten van je zwangerschap!

@happyhippie: Wat fijn dat de combinatietest goed was!
Zelf nog niet echt het idee dat er wat zichtbaar is.. anderen zeggen wel dat het te zien is. Winterjas begint wel wat krapper te zitten trouwens haha.
Gisteren zijn wij naar de vk geweest om het hartje te luisteren, ze zei wel dat hij/zij wel héél erg druk was, dus gaat wat worden denk ik.

@Gina, wij weten al 3 weken dat we een zoontje krijgen:). Heb al een dochter, dus we vinden dit heel leuk. Meisje was natuurlijk net zo welkom geweest, als het maar gezond is. Ik had 1 x van een meisje en 1 x van een jongen gedroomd.

@karpediem, wat leuk een meisje!

@Felice, leuk dat je bij de fb groep komt! En minder leuk van je moeder. Hoop dat het niet te erg is en ze gauw opknapt. Veel sterkte!

Je kunt Elize Mooren toevoegen, zij is beheerder vd FB-pagina en kan jou toevoegen aan de groep. Kun jij ook je kleine showen aan ons!

@happyhippie, wat fijn ook zo'n mooie uitslag! Hadden ze niks over het geslacht gezegd? Of wou je dat liever niet weten?

Liefs lara

Terug
Bovenaan