Zwanger en uitgerekend in juni!

@happyhippie, spannend dus nog even geduld. En ja de FB-pagina is actief. Erg leuk!

Hoe is het met de rest van jullie dan? Gaat alles nog goed?

Vandaag de hele dag geshopt in de stad, was een belofte aan mijn  dochter. Zodra ik de kans had zat ik ergens op een stoel of op een krukje, een hele dag door de stad lopen hou ik niet meer vol. Morgen en overmorgen nog werken en dan heerlijk 12 dagen vrij! Ik hoop dat de rest zich ook goed voelt, vooral met de feestdagen die eraan komen.

Liefs Lara

Hallo allemaal!

Ook ik kom me even melden hier :) Ik ben 27 jaar en morgen 17 weken dus nog net in Juni uitgerekend, 2 Juni 2016..

Het is mijn eerste zwangerschap en vindt het super leuk maar ook spannend allemaal!

We hebben het vrij laat verteld aan onze familie en vrienden (pas met 14 weken) omdat het ons zo leuk leek om het met sinterklaas te vertellen met een gedichtje.. iedereen was echt super blij ! Maar het was super lastig om mij stil te houden...!

Ik merk wel dat ik het ook nog heel onwerkelijk vindt allemaal, hebben jullie dat ook? Ik voel me vrij goed, heb in het begin wel steeds wat last gehad van kokhalzen (nog wel eens als ik me te druk maak) en ook wel meer moe steeds maar verder voel ik me super goed!

Misschien komt het ook daardoor, ik voel er nog zo weinig van en daarom vindt ik het onwerkelijk maar ook heel spannend elke keer als we weer richting de echo gaan of alles nog goed is :) Gelukkig hebben we aanstaande Dinsdag weer een echo.. Leuk forum dit, heb stiekem al wat meegelezen intussen tijd !

Liefs Esmee

@Esmee88; Welkom! :)

Wij hebben vandaag de geslachtsbepalende echo gehad: een meisje!
Rondom gelukkig, familie ook, hebben lopen gillen van blijdschap hihi (ze is ook het eerste meisje, zussen hebben allemaal jongens, en schoonzus heeft ook weer een jongen op komst).

@Esmee88, welkom!

@Gina, leuk een meisje gefeliciteerd!

Hebben jullie ook last van bandenpijn bij onverwachtse bewegingen zoals opstaan van de bank en draaien in bed? Mijn buik groeit ook zo snel, voorover buigen als ik zit gaat nu al lastig. Mijn tas van de grond tussen mijn benen pakken lukt nu al niet meer normaal. Moet eerst mijn benen wijd doen en me ergens aan vasthouden. Er wordt thuis en op het werk al vaak de spot met mij gedreven om mijn bewegingen/mankementen en ik schijn al anders te lopen door mijn veranderde lichaam. Krijg vaak de grappige opmerking dat het wel een reuzenkind moet zijn.  Nou dat mag ik niet hopen met mijn 1.59 en 54 kg...

Voelen jullie het af en toe ook al bewegen?

liefs Lara

@ Lara: oh dan kom ik denk ik na de feestdagen wel even kijken, als de familie ook op de hoogte is :) Wie moest ik daarvoor benaderen?

En dat met die onverwachtse bewegingen heb ik ook heel af en toe, als ik met een rare draai opsta ofzo. En hier nog steeds weinig zichtbare groei.

@ Esmee: welkom :) Ja wij vinden het ook leuk om met kerst te doen! En inderdaad lastig om niks te zeggen, ik had ook vooral met al die verjaardagen dat ik het vreselijk vond al die lekkere hapjes niet te kunnen eten (gerookte zalm, franse kaasjes etc.) En inderdaad heel onwerkelijk, heb ik ook nog steeds, ook omdat ik niet superveel last ergens van heb (gehad).

@ Gina: gefeliciteerd, een meisje wat leuk :) helemaal als het de eerste is!

@happyhippie, Elize Mooren kun je toevoegen op fb. Zij kan jou toevoegen in de groep.

Voor degenen die het nog niet verteld hebben en dit met de feestdagen gaan doen: veel plezier en geniet ervan! Wat knap dat jullie het zo lang geheim hebben kunnen houden zeg. Zou bij mij niet gelukt zijn! Niet alleen door de zwangere buik maar ook omdat ik niet zo lang mijn mond kon houden. Was heel blij toen ik het na 12 wk eindelijk wereldkundig had gemaakt.

voor iedereen hier: hele fijne kerstagen toegewenst! En kunnen jullie het al voorstellen.. Volgend jaar vieren we kerst met onze kleine wondertjes erbij❤️

Terug
Bovenaan