Zwanger en uitgerekend in juni!

hee meiden!

t word al lekker druk hier!!

en wat mogen jullie vroeg allemaal voor de echo... ik moet nog wachten tot 5 november!! wel volgende week intake gesprek bij de vk.. maar omdat zij zelf geen echo app. hebben moet ik daarvoor naar een speciale echo kliniek (heet dat zo..??) naja ergens apart dus...

en even over mijn kinderwagen... ik heb er een gescoord... zelfde style als de jaren 50 die ik al heb, maar dan dus met een maxi cosi, wagenbak en autostoeltje...

http://www.babyenkoter.nl/kinderwagen-tutek-turran-silver-eco-leather-white.html?gclid=Cj0KEQjwqNiwBRDnq93MioaqtKQBEiQAb7EznxYQTrkGKrZ0lhmvco1YhEOmKeosh5__ATk3VnuLWykaAt3R8P8HAQ

omdat ik hem zo mega vet vind heb ik afgesproken met een dame van marktplaats.. ik ga hem daar morgen ophalen... ik zal laten weten of hij tof is of niet het overwegen waard... haha

XXX Renee

Hallo dames,

Ook ik ben er nog maar net achter, vanmiddag een test gedaan.

Helemaal door het dolle heen, meteen mijn man opgebeld op zijn werk, kon het niet meer voor me houden. Dinsdag had ik een negatieve test maar vandaag dus positief! Ik merk het echt al een week! Erg misselijk s'avonds en s'nachts en ook idd heel erg veel last van vooral linker borst!

volgens mijn berekening ben ik 15 juni uitgeteld..

spannend.. Leuk om hier met elkaar te kunnen kletsen!!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!

Ik moet ook heel heel lang wachten op mijn eerste echo. Ik mag ook pas op 3 november. Voor mijn gevoel duurt het nog heel lang.

Vandaag gaat het weer iets beter. Maar gister en dinsdag mega misselijk tot kokhalsen aan toe. Sorry voor de details..... Ook mijn borsten worden iets rustiger. De moeheid is helaas nog wel volop aanwezig. Soms voel ik met echt een half lijk. Best lastig in mijn baan waar ik met gehandicapten kinderen (autisme en down-syndroom) en paarden werk.

Is het raar dat ik mij onzeker voel en stiekem nog een zwangerschapstest wil doen?

Hebben jullie nog leuke weekend plannen trouwens?

Veel liefs Felice

Aan alle nieuwe dames: gegeliciteerd en natuurlijk welkom!

Ik heb een beetje een rare dag achter de rug. Vanmorgen om 7.00 uur ging ik naar het toilet en ving mijn urine op voor Mvm. Tot mijn schrik zag ik dat er wat bloed bij zat. Bij het afvegen zag ik ook een klein beetje helder rood bloed op het wc papier zitten. Ik ben niet naar het werk gegaan en had gezegd dat ik i.v.m. buikgriep vanuit huis zou werken (ik ben secretaresse en kan thuis inloggen). Ik had de vk gebeld en ze zei dat ik vanmiddag langs kon komen voor een echo. Om te kijken of alles tot nu toe goed lijkt. Op de echo was een vruchtzakje te zien, ik kon zelf amper wat zien maar de vk zag gelukkig wat zitten van ongeveer 6 weken. Het was nog te klein om het hartje te kunnen zien kloppen. Ik moest me niet te druk maken, het kon een gesprongen adertje zijn geweest. En vooral geen verhalen op internet lezen! Over 9 dgn terug komen voor de volgende echo. Dan kan ze al wel meten en het hartje zien kloppen. Net weer naar het toilet geweest en mijn urine was gewoon helder en het wc papier schoon! We proberen positief te blijven en gaan ervanuit dat dit idd een gesprongen adertje was geweest. Pffff wat een schrik was dit zeg.

Liefs Lara

Goedemorgen meiden!

Het is zaterdag, en dus weekend!! O wat was ik daar aan toe. Ben echt gesloopt na een drukke week op het werk. Maar nu even lekker niets. Mijn man zit het weekend in het buitenland dus heb het hele huis voor mij alleen, maar wat zal ik blij zijn als hij er weer is zondag.

Lara, o dat was wel even schrikken... Het is vast allemaal goed! Ik kan natuurlijk zeggen maak je niet druk.. Maar het blijft toch door je hoofd heen spoken. Ik duim voor je. Wel fijn dat je gelijk bij de vk terecht kon.

Renee, leuk wagen!! Gaaf hoor! Ik moest ook een aparte afspraak maken voor de echo. Zit wel in hetzelfde gebouw maar dan wel andere organisatie. Nog 2 en een halve week dan mag ik!

Lies, van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Gezellig dat je mee komt kletsen!!

Felice, ook hier de onzekerheid hoor, ik was blij dat de mevrouw van MvM een test deed, Maar ook ik zou elke dag wel een test willen doen. Wat vervelend dat je je zo misselijk voelde gister. Hoop dat het vandaag beter gaat. Hier een rustig weekend voor de boeg. Helemaal man loos dus vandaag lekker bij mn ouders onder de vleugels en straks nog boodschapjes, wasje draaien.. De geijkte dingen eigenlijk haha. En jij? Wat zijn jou plannen?

Esther, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Weet je zoon het al!? Wat vind hij ervan dat hij een broertje of zusje krijgt?

Voor vandaag een fijne dag!!

Liefs Tine

nieuwe dames, gefeliciteerd!

lara, dat is wel schrikken.

Zelf had ik donderdagmiddag bij het afvegen heeel klein beetje helderrood bloed. Nog niet eens een druppel. En ook steeds gevoel van menstruatie aan de rechterkant van mijn buik onderin. Volgens mijn vk nog geen reden tot paniek:) tot nu toe niks meer bloed gezien

wel heb ik last van obstipatie en zwaardere borsten. En voel rechts onderin bijna constant een soort spanning oid. Neem aan dat ik de darmen voel. Vindt het wel spannend tot 3 maanden voorbij zijn...

Terug
Bovenaan